Nogen der bruger Nuva-ring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

K&S

goodiedk skriver:

Super, tag det som et godt tegn

Jeg er som sagt ikke ekspert på området, så kan kun tale ud fra mine egne erfaringer

Men det har i hvert fald været et af mine "tricks" til at mærke om den sad ordentligt.

Og jeg tror det er meget naturligt, at man er lidt nervøs for om den nu bliver der det første stykke tid. Lige indtil man bliver fortrolig med den.

Og jeg har altid trøstet mig med, at jeg kunne mærke hvis den sad forkert. Lidt ligesom hvis en tampon ikke sidder rigtigt? Og den vil i hvert fald ikke ryge ud uden at man opdager det.

Tak for hjælpen  men tror lige, jeg tager en snak med lægen i morgen...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

K&S

Low skriver:

Ja også det. Jeg kunne næsten ikke få den helt op hvor den skulle sidde. Jeg fik min eks kæreste, den gang kæreste til at prøve at sætte den op men han kunne heller ikke.

Jeg kan heller ikke få den længere op - mine fingre er jo ikke længere

Anmeld

18. oktober 2010

Mussi30

K&S skriver:

Tak for hjælpen  men tror lige, jeg tager en snak med lægen i morgen...!

Fornuftigt

Mine "råd" er som sagt også kun baseret på mine egne erfaringer

Anmeld

19. oktober 2010

lulleh

Jeg er helt vildt glad for min. den sidder bare om den skal . glider ikke ud eller noget..
- i starten skulle jeg lige vende mig til det . men nu kører det bare som smurt..

Anmeld

19. oktober 2010

K&S

lulleh skriver:

Jeg er helt vildt glad for min. den sidder bare om den skal . glider ikke ud eller noget..
- i starten skulle jeg lige vende mig til det . men nu kører det bare som smurt..

Ih, jeg håber da også, det kommer til at fungere for mig - for vil helst ikke igang med p-piller igen

Anmeld

19. oktober 2010

Lullaby

Underligt. Min ligger bare helt stille derinde og på plads..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.