Nogen der bruger Nuva-ring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.715 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

K&S

Hej girls

Jeg er lige begyndt at bruge Nuva-ring, men synes ikke den sidder særlig godt "fast" - den glider ligesom ud igen, men jeg kan altså ikke få den længere op

Nogle der har prøvet det samme? Jeg er jo lidt i tvivl om den har den rigtige virkning, når den glider udaf...!

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Jarnsaxa

SAMME HER!

Jeg bruger den også, og den falder hele tiden ned :/ Det er rigtig træls. Måske er vi bare ikke særlig dybe? Jeg synes ihvertfald, det er skide træls :/

Anmeld

17. oktober 2010

K&S

Jarnsaxa skriver:

SAMME HER!

Jeg bruger den også, og den falder hele tiden ned :/ Det er rigtig træls. Måske er vi bare ikke særlig dybe? Jeg synes ihvertfald, det er skide træls :/

Har du brugt den i en længere periode? Det er første gang, jeg har forsøgt mig den - har ikke brugt prævention i mange år, men skal ikke risikere en lille én mere lige nu  så bliver da lidt usikker på virkningen, når den falder "nedad"...!

Anmeld

17. oktober 2010

Jarnsaxa

K&S skriver:

Har du brugt den i en længere periode? Det er første gang, jeg har forsøgt mig den - har ikke brugt prævention i mange år, men skal ikke risikere en lille én mere lige nu  så bliver da lidt usikker på virkningen, når den falder "nedad"...!

Har kun brugt den i en måned, men jeg er ikke blevet gravid.. Tror nu den virker fint nok, selvom den falder ned, for den optager jo hormoner gennem slimhinderne.

Men ja, det er da mega ubehageligt, at den falder ned hele tiden. Ved ikke, hvad jeg skal gøre.

Gad også godt vide, om andre har været ude for det.

Anmeld

17. oktober 2010

Low

K&S skriver:

Hej girls

Jeg er lige begyndt at bruge Nuva-ring, men synes ikke den sidder særlig godt "fast" - den glider ligesom ud igen, men jeg kan altså ikke få den længere op

Nogle der har prøvet det samme? Jeg er jo lidt i tvivl om den har den rigtige virkning, når den glider udaf...!

Katja

Jeg prøvede den da jeg var 16 år lige efter en abort og jeg synes godt nok at den var besværlig. Jeg stoppede meget hurtigt med at bruge den

Anmeld

17. oktober 2010

sandratobias

Har haft den inden begge min graviditeter... Er ikk blevet gravid mens jeg har haft dem...
Jeg har længe besluttet mig for at når jeg har født og det så ska det være nova ring igen...

Kan så ikk huske om den faldt ud ved mig, men 1. gang er oz ca 5 år siden...

Men er du/i i tvivl ville jeg da kontakte lægen...

Anmeld

18. oktober 2010

K&S

Low skriver:

Jeg prøvede den da jeg var 16 år lige efter en abort og jeg synes godt nok at den var besværlig. Jeg stoppede meget hurtigt med at bruge den

Stoppede du med den fordi den gled ud?

Anmeld

18. oktober 2010

K&S

sandratobias skriver:

Har haft den inden begge min graviditeter... Er ikk blevet gravid mens jeg har haft dem...
Jeg har længe besluttet mig for at når jeg har født og det så ska det være nova ring igen...

Kan så ikk huske om den faldt ud ved mig, men 1. gang er oz ca 5 år siden...

Men er du/i i tvivl ville jeg da kontakte lægen...

Jeps, det er jeg også blevet enig med mig selv om  men tusind tak for svaret...!

Anmeld

18. oktober 2010

Bare mig..

Må jeg spørge hvad det er ?

Anmeld

18. oktober 2010

Mussi30

Jeg brugte Nova-Ring før vi begyndte på PB. Og det har simpelthen været den bedste form for prævention jeg har haft

De første to måneder jeg brugte ringen, hændte det også et par gange, at den faldte ud under sex. Men jeg fandt hurtigt ud af hvordan det føltes, når den sad forkert og hvornår den sad rigtigt.

Nu kan jeg jo selvfølgelig ikke bedømme hvordan det føles for dig, men jeg vil anbefale dig at prøve at føle dig frem. Og dette er ment både med dine fingre når du sætter den op, men også at føle efter om det føles rigtigt i underlivet når den sidder der.

Hehe, jeg kan godt høre det lyder som den vilde salgstale fra medicinalindustrien Men jeg har virkelig bare været så glad for det, og har anbefalet det til MANGE veninder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.