DK skriver:
Hej Tøser!!
Så blev det 26+4 OG efterårsferie! Så bliver det vist ikke meget bedre! I går brugte jeg kvindelist og fik Mikkel overbevist om at vi ikke kunne leve meget længere uden kommoden som puslepladen skal på, så vi var en tur i Ikea. Da vi kom hjem samlede Mikkel den (jeg hjalp SUPER meget ved blandt andet at række skruer og den slags, med det resultat at jeg så ikke kunne gå 30 min derefter fordi jeg havde sat på gulvet, he he...Flot!) Nå, men kommoden blev samlet, og vi fik sat den lille lampe vi har købt op OG puttet de skuffe-delere-kasser i skufferne. Til sidst pakkede vi alt babytøjet ud og jeg lagde det fint sammen (igen) og sorterede det (igen) og lagde det tilsidst ned i skufferne. Så nu er det hele bare så FINT og ordnet, og det hele var så inderligt tilfredsstillende for min indre control freak! Ahhh hvor var det skønt (pt. bedre end et knald, er det mon et problem
?) Nå, men i får lige et billede af maven og billeder af vores nye pusle og ammehjørne!
I kan også lige få en lille forklaring med til billederne (bare fordi jeg kan, he he)
Første skuffe: Sele-bukser, bukser, nattøj, bodyer m. langeærmer, trøjer, sokker, huer, heldragter, smækbukser og bodyer m. korte ærmer og strømpebukser. Alt i størrelse (50)/56
Anden skuffe: Fine trøjer, hagesmæk, jakker/fleecetrøjer, hjemmestrik, cardigans og sko.
Tredje skuffe: Tøj str. 62/74 og lagner og stofbleer.
Jeg beklager roderi bag stolen, men det er vores kombivogn og autostol der er på lager der. Det må ikke komme ud i bryggerset endnu, siger Mikkel!
Verdens bedste efterårsferie til alle!! Jeg er væk i et par dage da Kirstine og jeg skal på efterårsferie hos mormor og morfar i sommerhus!!
KNUS og pragtfuldt efterårsvejr til alle!!
rigtig smuk mave.
ser ud til at i har et rigtig lækkert hus på landet??? synes at jeg kan skimte nogle marker i baggrunden.