Bimmeren 26+4 + resultatet af control-freak-i-god-tid-Ditte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Mettemus

DK skriver:

Herhjemme gik kvindelisten på:

"Mikkel?"

"ja"

"ejjj bare glem det. Du vil alligevel sikkert ikke selv om jeg sååå gerne vil" +hundeøjne og bævre-læbe!

"sig nu hvad du vil, Ditte"

"ejj pyt med det. Det er ligegyldigt"

"Jeg kan jo ikke sige ja før jeg ved hvad det er!"

"jamen det er fordi... det er fordi... det er fordi at jeg sååå gerne vil et lille bitte smut til Ikea og hente den kommode"

Det fungerede fortræffeligt!!

Jeg tror at mit puslehjørne ville blive HELT perfekt med et par af de der kasser indefra den der børnebutik på Frederiksgade, tror du ikke? Måske man kan bestille nogle i den der lilla/blå udgave? Eller skal jeg bare gå efter den grønne?

Haha! "Stakkels" Mikkel - forstår han når han bliver snørret om din lillefinger eller tænker han, at han har gjort dig verdens største tjeneste ved at tage med i IKEA (altså det har han jo også )?

Og jo - er fuldstændig sikker på at kasserne vil være helt perfekte på det puslebord! Hvad med både lilla/blå og grønne?

KNus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

DK

Mettemus skriver:

Haha! "Stakkels" Mikkel - forstår han når han bliver snørret om din lillefinger eller tænker han, at han har gjort dig verdens største tjeneste ved at tage med i IKEA (altså det har han jo også )?

Og jo - er fuldstændig sikker på at kasserne vil være helt perfekte på det puslebord! Hvad med både lilla/blå og grønne?

KNus

Altså... jeg lader ham kun tro at han har gjort mig verdens største tjeneste og hopper rundt og er glad resten af dagen! Men et eller andet sted inderst inde der tror jeg godt at han ved at et eller andet gik "galt", he he....

Anmeld

19. oktober 2010

mor-til-vanessa

DK skriver:

Hej Tøser!!

Så blev det 26+4 OG efterårsferie! Så bliver det vist ikke meget bedre! I går brugte jeg kvindelist og fik Mikkel overbevist om at vi ikke kunne leve meget længere uden kommoden som puslepladen skal på, så vi var en tur i Ikea. Da vi kom hjem samlede Mikkel den (jeg hjalp SUPER meget ved blandt andet at række skruer og den slags, med det resultat at jeg så ikke kunne gå 30 min derefter fordi jeg havde sat på gulvet, he he...Flot!) Nå, men kommoden blev samlet, og vi fik sat den lille lampe vi har købt op OG puttet de skuffe-delere-kasser i skufferne. Til sidst pakkede vi alt babytøjet ud og jeg lagde det fint sammen (igen) og sorterede det (igen) og lagde det tilsidst ned i skufferne. Så nu er det hele bare så FINT og ordnet, og det hele var så inderligt tilfredsstillende for min indre control freak! Ahhh hvor var det skønt (pt. bedre end et knald, er det mon et problem?) Nå, men i får lige et billede af maven og billeder af vores nye pusle og ammehjørne!

I kan også lige få en lille forklaring med til billederne (bare fordi jeg kan, he he)

Første skuffe: Sele-bukser, bukser, nattøj, bodyer m. langeærmer, trøjer, sokker, huer, heldragter, smækbukser og bodyer m. korte ærmer og strømpebukser. Alt i størrelse (50)/56

Anden skuffe: Fine trøjer, hagesmæk, jakker/fleecetrøjer, hjemmestrik, cardigans og sko.

Tredje skuffe: Tøj str. 62/74 og lagner og stofbleer.

Jeg beklager roderi bag stolen, men det er vores kombivogn og autostol der er på lager der. Det må ikke komme ud i bryggerset endnu, siger Mikkel!

Verdens bedste efterårsferie til alle!! Jeg er væk i et par dage da Kirstine og jeg skal på efterårsferie hos mormor og morfar i sommerhus!!

KNUS og pragtfuldt efterårsvejr til alle!!

rigtig smuk mave.

og fin kommode med masser af orden

ser ud til at i har et rigtig lækkert hus på landet??? synes at jeg kan skimte nogle marker i baggrunden.

Anmeld

19. oktober 2010

DK

mor-til-vanessa skriver:

rigtig smuk mave.

og fin kommode med masser af orden

ser ud til at i har et rigtig lækkert hus på landet??? synes at jeg kan skimte nogle marker i baggrunden.

Jep! Altså det er en "by" men vi har marker hele vejen rundt om huset, men der er 4 lygtepæle i byen og et busstoppested til skolebussen! Men det ER meget landligt! Med ale de gode og ulemper der deraf følger!

Anmeld

19. oktober 2010

mor-til-vanessa

DK skriver:

Jep! Altså det er en "by" men vi har marker hele vejen rundt om huset, men der er 4 lygtepæle i byen og et busstoppested til skolebussen! Men det ER meget landligt! Med ale de gode og ulemper der deraf følger!

ja der er jo både plusser og minusser. men det ser virkelig hyggeligt ud. gad godt bo sådan et sted og så med en hest i baghaven :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.