Bimmeren 26+4 + resultatet af control-freak-i-god-tid-Ditte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

DK

Sofia skriver:

Ej hvor ser det bare godt ud, synes viduespartiet er helt vildt lækkert, der kommer masser af dejlig lys ind og sikke en udsigt! Skønt sted at sidde og amme. Jeg er så misundelig på at du har styr på alting. For mit vedkommende bliver alt sat i værk efter 12. januar! Nu er det ret godt, at jeg har bestemt mig for at vi skal følge dig - for jeg kan se at det indebærer at vi skal købe MEGET tøj!!!! Ps. Maven er flot som altid! Men super dejligt lige at se "hjemmet" også!

Jeg HAR meget tøj, opdagede jeg da det hele blev pakket ud. Men langt det meste har jeg jo købt brugt herinde af Linse-Lise. Det hele var i super god stand og lige så fint som nyt! Så jeg kan kun anbefale at tjekke hendes salgsannoncer ud!! (hvis du får brug for detaljeret indkøbsseddel som bevis til manden kan jeg sagtens tælle det hele, he he) Ellers er i altså SÅ velkommen til lige at køre ind forbi og selv tage det hele i øjesyn når i engang kommer forbi! Uanset hvad regner jeg med barselsvisit engang når jeg har født efter 19     januar

Der er mange flere billeder af vores hus inde under min profil i fotoalbummet. Jeg mener der er en mappe der hedder "hus" eller noget i den stil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

DK

Mettemus skriver:

Næh hvor ser det hele bare Bo-Bedre-fantastisk ud! Er dødmisundelig på færdigindrettet pusleplads - må hellere iværksætte (endnu et) hysterisk anfald, hanke op i Jens og komme afsted til IKEA - nu, med det samme... hvis de altså ikke lige havde lukket.

Maven er smækkerlækker, men det ene skal jo passe til det andet. God tur i sommerhus!

Knus

Herhjemme gik kvindelisten på:

"Mikkel?"

"ja"

"ejjj bare glem det. Du vil alligevel sikkert ikke selv om jeg sååå gerne vil" +hundeøjne og bævre-læbe!

"sig nu hvad du vil, Ditte"

"ejj pyt med det. Det er ligegyldigt"

"Jeg kan jo ikke sige ja før jeg ved hvad det er!"

"jamen det er fordi... det er fordi... det er fordi at jeg sååå gerne vil et lille bitte smut til Ikea og hente den kommode"

Det fungerede fortræffeligt!!

Jeg tror at mit puslehjørne ville blive HELT perfekt med et par af de der kasser indefra den der børnebutik på Frederiksgade, tror du ikke? Måske man kan bestille nogle i den der lilla/blå udgave? Eller skal jeg bare gå efter den grønne?

Anmeld

18. oktober 2010

Sofia

DK skriver:

Jeg HAR meget tøj, opdagede jeg da det hele blev pakket ud. Men langt det meste har jeg jo købt brugt herinde af Linse-Lise. Det hele var i super god stand og lige så fint som nyt! Så jeg kan kun anbefale at tjekke hendes salgsannoncer ud!! (hvis du får brug for detaljeret indkøbsseddel som bevis til manden kan jeg sagtens tælle det hele, he he) Ellers er i altså SÅ velkommen til lige at køre ind forbi og selv tage det hele i øjesyn når i engang kommer forbi! Uanset hvad regner jeg med barselsvisit engang når jeg har født efter 19     januar

Der er mange flere billeder af vores hus inde under min profil i fotoalbummet. Jeg mener der er en mappe der hedder "hus" eller noget i den stil!

Ihh ja, når du har født (20. januar), kan du ROLIGT regne med, at jeg kigger forbi og ser jeres vidunder, glæder mig allerede! Kunne også nemt være vi kom på de kanter inden du har født, må jeg lige snakke med kæresten om. Vi er jo meget ofte i Egebjerg! 

Ville også rigtig gerne købe noget brugt tøj, men synes det er svært nu hvor vi ikke kender kønnet.. Jeg kan virkelig godt forstå du har fået alt parat nu her inden eksamenspresset starter, må give ro at alt er klar! 

Håber dig og Kirstine får nogle dejlige dage i sommerhuset, og at International Jurisprudence ikke trækker alt for mange tænder ud..

Knus!

Anmeld

18. oktober 2010

DK

Sofia skriver:

Ihh ja, når du har født (20. januar), kan du ROLIGT regne med, at jeg kigger forbi og ser jeres vidunder, glæder mig allerede! Kunne også nemt være vi kom på de kanter inden du har født, må jeg lige snakke med kæresten om. Vi er jo meget ofte i Egebjerg! 

Ville også rigtig gerne købe noget brugt tøj, men synes det er svært nu hvor vi ikke kender kønnet.. Jeg kan virkelig godt forstå du har fået alt parat nu her inden eksamenspresset starter, må give ro at alt er klar! 

Håber dig og Kirstine får nogle dejlige dage i sommerhuset, og at International Jurisprudence ikke trækker alt for mange tænder ud..

Knus!

Ihh, det er jeg glad for! Altså vi bor jo bare 5 min fra Egebjerg så der er ingen undskyldning, he he!

Jurisprudence trækker tænder ud... Jeg har indtil nu læst en halv side af det litteratur som jeg er blevet anbefalet af min lærer og har pt slået ord som derive, perpetual, expedient, efficaciously, antagonistic og exertions op. Jeg sidder lige nu og roder med hvad superseded mon betyder? Nogle ideer? Det står i denne sætning ..., wherever any such party exsisted; and superseded, to a considerable extent, the previous efforts to limit the power of rulers.

Jeg gætter på noget med "overvundet" eller noget i den dur?

Anmeld

18. oktober 2010

Sofia

DK skriver:

Ihh, det er jeg glad for! Altså vi bor jo bare 5 min fra Egebjerg så der er ingen undskyldning, he he!

Jurisprudence trækker tænder ud... Jeg har indtil nu læst en halv side af det litteratur som jeg er blevet anbefalet af min lærer og har pt slået ord som derive, perpetual, expedient, efficaciously, antagonistic og exertions op. Jeg sidder lige nu og roder med hvad superseded mon betyder? Nogle ideer? Det står i denne sætning ..., wherever any such party exsisted; and superseded, to a considerable extent, the previous efforts to limit the power of rulers.

Jeg gætter på noget med "overvundet" eller noget i den dur?

Uh det er svært, jeg tænker noget i stil med at afløse eller erstatte, men kan ikke rigtigt få det til at passe ind i sammenhængen! Glæder mig ikke ligefrem til at skulle igennem al den litteratur på engelsk..

Men det er da dejligt at underviseren går ind og anbefaler hvad man skal læse! Jeg overvejer at skrive om retfærdig krig, og noget med da USA gik ind i Afghanistan, men nu må jeg se hvad underviseren siger til det, når jeg starter på det til foråret!

Anmeld

18. oktober 2010

DK

Uh det er svært, jeg tænker noget i stil med at afløse eller erstatte, men kan ikke rigtigt få det til at passe ind i sammenhængen! Glæder mig ikke ligefrem til at skulle igennem al den litteratur på engelsk..

Men det er da dejligt at underviseren går ind og anbefaler hvad man skal læse! Jeg overvejer at skrive om retfærdig krig, og noget med da USA gik ind i Afghanistan, men nu må jeg se hvad underviseren siger til det, når jeg starter på det til foråret!

Rigtig godt emne! Men sidste semester var der 21 på holdet der havde skrevet om det, og det var for meget synes han! Derfor tænkte jeg at jeg hellere måtte prøve at finde på noget andet. Derfor skriver jeg jo som sagt om freedom of expression, og sammenholder det med muhammed krisen (the cartoon crises) og så ham der nobels fredspris vinderen fra Kina der pt vist stadig er spærret inde for hans kommunist-regime-fjendtlige holdninger! Læreren blev super glad da jeg foreslog det, da det åbenbart er hans "yndlings" emne! Så må vi bare håbe at jeg kan leve op til det, hvis han er miniekspert på emnet!

Men der er vist ikke så mange der skriver om krigen i år, så så er det emne jo oplagt igen næste semester!

Anmeld

18. oktober 2010

Sofia

DK skriver:

Rigtig godt emne! Men sidste semester var der 21 på holdet der havde skrevet om det, og det var for meget synes han! Derfor tænkte jeg at jeg hellere måtte prøve at finde på noget andet. Derfor skriver jeg jo som sagt om The liberty of expression, og sammenholder det med muhammed krisen (the cartoon crises) og så ham der nobels fredspris vinderen fra Kina der pt vist stadig er spærret inde for hans kommunist-regime-fjendtlige holdninger! Læreren blev super glad da jeg foreslog det, da det åbenbart er hans "yndlings" emne! Så må vi bare håbe at jeg kan leve op til det, hvis han er miniekspert på emnet!

Men der er vist ikke så mange der skriver om krigen i år, så så er det emne jo oplagt igen næste semester!

Hold da op jeg anede ikke der var så mange der havde valgt det emne sidste semester! Jeg må ligge overveje en ekstra gang om det skal være det så! Det lyder virkelig spændende dit emne synes jeg - selvom det må være hårdt med alle de engelske termer. Ih jeg gad virkelig godt vi kunne slippe for det engelske fag!!!

Er sikker på du sagtens kan leve op til lærerens forventninger, og perfekt han synes godt om emnet!!

Anmeld

18. oktober 2010

Sofia

DK skriver:

Rigtig godt emne! Men sidste semester var der 21 på holdet der havde skrevet om det, og det var for meget synes han! Derfor tænkte jeg at jeg hellere måtte prøve at finde på noget andet. Derfor skriver jeg jo som sagt om freedom of expression, og sammenholder det med muhammed krisen (the cartoon crises) og så ham der nobels fredspris vinderen fra Kina der pt vist stadig er spærret inde for hans kommunist-regime-fjendtlige holdninger! Læreren blev super glad da jeg foreslog det, da det åbenbart er hans "yndlings" emne! Så må vi bare håbe at jeg kan leve op til det, hvis han er miniekspert på emnet!

Nu SKAL jeg tvinge mig selv til at læse skatteret, er håbløst bagud!  Gider virkelig ikke!! God arbejdslyst til dig, jeg må lade mig inspirere af at du også sidder og knokler!

Anmeld

18. oktober 2010

DK

Sofia skriver:

Nu SKAL jeg tvinge mig selv til at læse skatteret, er håbløst bagud!  Gider virkelig ikke!! God arbejdslyst til dig, jeg må lade mig inspirere af at du også sidder og knokler!

Skatteret er også bare så kedeligt! Og bogen så tyk! Altså det er jo The never ending story!! Måske derfor det er så umuligt at gå igang med den fra gang til gang?

Jeg skal ikke læse skat her i ferien. Kun have skrevet en 3-4 sider om Mills 4 argumenter om freedom of expression, hans teori. Så må vi håbe at jeg kan finde dem i al volapykken, he he! Ejj men hvis jeg skal aflevere hele molevitten senest 1/12, så bliver jeg bare nødt til at komme igang med det først. Så må skatteretten komme en anden dag!

Men god læselyst! Og husk på at man føler sig så dejligt artig og dygtig når først man ER færdig! (eksamen er jo den flittige elevs fest!! He he he)

Anmeld

18. oktober 2010

Miamaja

Sikke et perfekt sted og nyde sin lille nyfodte, med smuk udsigt og smukke rammer Elsker saadanne loftsbjaelker! Utroligt saa hurtigt det gaar og der meget snart kommer en lillebror.Skoont! Haaber du faar en super fodsel og baekkenet ikke driller alt for meget. rigtig god ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.