Bimmeren 26+4 + resultatet af control-freak-i-god-tid-Ditte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.539 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

DK

Hej Tøser!!

Så blev det 26+4 OG efterårsferie! Så bliver det vist ikke meget bedre! I går brugte jeg kvindelist og fik Mikkel overbevist om at vi ikke kunne leve meget længere uden kommoden som puslepladen skal på, så vi var en tur i Ikea. Da vi kom hjem samlede Mikkel den (jeg hjalp SUPER meget ved blandt andet at række skruer og den slags, med det resultat at jeg så ikke kunne gå 30 min derefter fordi jeg havde sat på gulvet, he he...Flot!) Nå, men kommoden blev samlet, og vi fik sat den lille lampe vi har købt op OG puttet de skuffe-delere-kasser i skufferne. Til sidst pakkede vi alt babytøjet ud og jeg lagde det fint sammen (igen) og sorterede det (igen) og lagde det tilsidst ned i skufferne. Så nu er det hele bare så FINT og ordnet, og det hele var så inderligt tilfredsstillende for min indre control freak! Ahhh hvor var det skønt (pt. bedre end et knald, er det mon et problem?) Nå, men i får lige et billede af maven og billeder af vores nye pusle og ammehjørne!

I kan også lige få en lille forklaring med til billederne (bare fordi jeg kan, he he)

Første skuffe: Sele-bukser, bukser, nattøj, bodyer m. langeærmer, trøjer, sokker, huer, heldragter, smækbukser og bodyer m. korte ærmer og strømpebukser. Alt i størrelse (50)/56

Anden skuffe: Fine trøjer, hagesmæk, jakker/fleecetrøjer, hjemmestrik, cardigans og sko.

Tredje skuffe: Tøj str. 62/74 og lagner og stofbleer.

Jeg beklager roderi bag stolen, men det er vores kombivogn og autostol der er på lager der. Det må ikke komme ud i bryggerset endnu, siger Mikkel!

Verdens bedste efterårsferie til alle!! Jeg er væk i et par dage da Kirstine og jeg skal på efterårsferie hos mormor og morfar i sommerhus!!

KNUS og pragtfuldt efterårsvejr til alle!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

<3

Ih hvor har du vokset! Fin fin mave og vældig fin pusleplads + ammestol!

Pyt med rodet. Hvis du ikke havde sagt noget havde jeg ikke set det

GO efterårsferie retur!

Anmeld

17. oktober 2010

Frejsmor

Eej hvor ser det bare fint ud!!

I har da så også bare lige den vildeste udsigt, jeg kan lige se det for mig, du sidder der og ammer og det hele er vildt idyllist med fantastisk udsigt!!

Hmm ville da ønske der også var noget der hed efterårsferie på mit studie, men øv bøv, nej nej...

Men I må da have en god efterårsferie...

Anmeld

17. oktober 2010

Sofia

Ej hvor ser det bare godt ud, synes viduespartiet er helt vildt lækkert, der kommer masser af dejlig lys ind og sikke en udsigt! Skønt sted at sidde og amme. Jeg er så misundelig på at du har styr på alting. For mit vedkommende bliver alt sat i værk efter 12. januar! Nu er det ret godt, at jeg har bestemt mig for at vi skal følge dig - for jeg kan se at det indebærer at vi skal købe MEGET tøj!!!! Ps. Maven er flot som altid! Men super dejligt lige at se "hjemmet" også!

Anmeld

17. oktober 2010

Mettemus

Næh hvor ser det hele bare Bo-Bedre-fantastisk ud! Er dødmisundelig på færdigindrettet pusleplads - må hellere iværksætte (endnu et) hysterisk anfald, hanke op i Jens og komme afsted til IKEA - nu, med det samme... hvis de altså ikke lige havde lukket.

Maven er smækkerlækker, men det ene skal jo passe til det andet. God tur i sommerhus!

Knus

Anmeld

17. oktober 2010

oo

wauw du er vokset!! og fiiiint puslehjørne - jeg har den samme kommode til baby Juhl bare i rød og HALLO for idyllisk udsigt

Anmeld

17. oktober 2010

klmf

Æhm, hvor roder det henne?? Slap af, du er velorganiseret og i god tid!

Floooooooooooot mave, lækker babyhule

God ferie - jeg har første rigtige arbejdsdag i morgen, så jeg vil tænke på alle dem med ferie når jeg står op kl.5.17

Anmeld

17. oktober 2010

Tina2

Wauw hvor er du vokset, suuuuperflot mavse!!!! :-) Og superlækker pusleplads, fed udsigt

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

Dejlig fin babyhule og super fint med reolen og tøjet...

Skøn udsigt...

Og dejligt at være i god tid...

Majbritt

Anmeld

18. oktober 2010

DK

Tak for alle de søde hilsner! Det er også et super lækkert hjørne af vores hus. Vi har aldrig sådan rigtg brugt det indtil nu, og Mikkel var sådan "jeg VIDSTE vi ville få brug for det her engang!". Men det er super dejligt at det hele er kommet op og fungerer! En ting er altid hvad man har af planer i hovedet når man står deroppe i Ikea, og så hvordan det rent faktisk virker når man kommer hjem! Jeg skal nok uploade nye billeder, når pusletoppen/pladen kommer på. Min far laver den i MDF plade og så maler min mor den sart lyseblå! Det bliver så fint tror jeg!

Kirstine har malet sådan et fint lille billede af en mor-, far-, storesøster- og lillebror-pingvin og skrevet Richard på, det skal vi have op og hænge over kommoden, plus jeg tror jeg vil sy nogle små farverige dyr i filt som kan hænges over kommoden som noget uro-halløj. (Jeg så også de FEDE stjerner i forskellige størrelser som en slags lyskæde oppe i Ikea, men Mikkel slog hælene helt i og NÆGTEDE stjerne himmel over puslepladsen!!)

Jeg ved godt jeg er i overdrevet hysterisk god tid, meeen... Jeg fik aldrig selv pakket Kirstines værelse ud, fordi at hun kom 37+4, så min søde mor gjorde det for mig mens vi var på hospitalet. Og mit bækken det skaber sig helt vildt pt, så jeg tænker at det er bedst at have de store ting/ting hvor jeg skal stå/gå rundt overstået mens jeg kan! Plus eksamensperioden nærmer sig med hastige skridt, og der har jeg nok heller ikke overskud til det. Så nu er det gjort og jeg har totalt indre fred og ro i sjælen!

Vi bor et super idyllisk sted, men vi valgte det faktisk fordi at huset var noget billigere end inde i Horsens/Århus! Det er på landet så hvis man kan se bort fra periodevis landig lugt, så er det helt perfekt Jeg var lidt nervøs over sådan at flytte helt på landet, men nu ææælsker jeg at vi der ikke er nabostøj og at vi har udsigt og kan være helt i fred. SKØNT! Plus der kun er 21.5 min i bil til Harald Jensens plads, Århus og 10 min til Horsens C i bil!

Maven er vokset. Igen. Han kan da umuligt sulte derinde når maven bliver ved med at buuule ud!! De første små nye strækmærker er dukket op på mine bryster (der vist også er ved at vokse igen), men det fik jeg også i sidste graviditet og det er klart til at acceptere! Det er på undersiden så jeg kan ikke se dem, og ude af øje ude af sind, he he!

Nå. International Jurisprudence venter, Kirstine ser Ludo (gammel dansk børneserie) på sommerhusets gamle flimmer og jeg må stoppe med overspringshandlingerne og komme igang med den opgave!!

Knus til alle, især dem uden ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.