Min søn ved ikke har har en mor !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

heaven

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

heaven skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

heaven skriver:

arhhhmen, hvad sker der lige??? hvorfor bliver du ked af det??? er han træls ved dig?? jeg mener ikke fysisk, men bliver da helt bekymret - der skal da 2 til at danse tango, ik??? jeg mener, du kan da ikke være skyld i alt....(?)

Nej det er netop det der er det gale ved det... Han er ikke træls ved mig, når vi snakker om tingene (føler bare at det er mig, der er skyld i at tingene er som de er)...

Har lidt en mistanke om som du også har været inde på at det nok lidt er Grav. Hormoner der er skyld i det... Men tror også at vores økonomiske problemer har deres del af skylden...

Men det ændre ikke ved at jeg IKKE har lyst til sex, når han endelig får lov (to måneder siden sidst tror jeg) ja så føler jeg det er noget der bare skal overståes... Og det gør nok også lidt at jeg føler jeg er skyld i vores problemer...

Men nej jeg kan ikke være skyld i alt... Men som sagt jeg ved ikke hvad der sker...

Betina

åhja, det pengeværk har bare så meget magt, føj det er træls... øv!!!! og du, betina?? Du må ALDRIG have sex på den måde - det lyder nærmest overgrebs-agtigt. Misforstå mig nu ikke, kender godt til det der med at det sommetider tager længere tid end andre at få lysten.... men for hulan, du skal ikke når du virkelig ikke har lyst - han kan jo også mærke at du bare vil have det overstået, og så er det jo ikke rart for nogen af jer... og så må han respektere et nej altså, hvis du spørger mig!!!!
håber i får løst det, og ja - der er garanteret graviditetshormoner med ind over, og de forsvinder jo da igen.

Jannie - på vej i seng

Det er derfor han ikke får lov... Men lysten var der da vi skulle lave lilebror...

Og ja økonomien har alt for stor magt...

godnat og sov godt...

betina

sov selv godt - put dig ind til Kai og giv ham en krammer, håber i finder ud af det...
Jannie - også på vej i seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Loggidut

altså Trold, nu har jeg tænkt og tænkt over dit indlæg!

og det høre i grunden slet ikke under det her sjove indlæg fra Anja, men pyt, nu drøner jeg videre ud af den lige streg!

Det med sex når man venter børn, det var ikke et problem da jeg ventede de tre andre, og problem vil jeg nu heller ikke kalde at det blev med Tif, men jeg fik bare en lang periode hvor det i grunden ikke var så sjovt...her var der så også nogle helt naturlige årsager, så som jeg blødte, og nok var bange for der kunne ske noget, når nu jeg havde fået beskeden om at ligge stille..Ja så kom tif jo dumpende til verden, og jeg fik ekstra kilo, og skulle jo lige som finde ud af hvem jeg var igen efter sådan en fødsel...og jeg tror sørme at Michael skulle gennem noget af det samme...for man er ike helt sig selv som før man fik børn.
Nu er Tif jo blevet et år, og jeg må så erkende at tingene efterhånden er ved at falde på plads, og vi igen er flot aktive....så måske er det sådan en periode du er på vej igennem?

jeg tænker, det er jo kun lige lidt mere end et år siden du gik gennem den første graviditet, og nu en mere...og hvis jeg føler vi havde svært ved at finde hinanden under alt det baby-halløj, så har du det måske dobbelt så svært?

Ja så den med pengene...man har bare ikke den samme energi til at hygge og have det sjovt, når regningerne kigger op over sengekanten....så derkan jeg godt følge dig lidt!

men tro mig, det er ikke kun dig der forandre sig under graviditeten, det er altså også mændene...og jeg tror tit det handler om at finde hinanden igen efter babyboomet!

noget helt andet er, at det dælme er vigtigt at man giver hinanden noget tid...altså tid hvor man snakker frem og tilbage, og hvor der ikke nødvendigvis står sutteflasker på programmet...og vil han ikke give dig den tid, så vær smart...! det skide spil som han spiller...sæt dig ned, spørg ham om han vil hjælpe dig igang med det, for du kunne også godt tænke dig at prøve...ved godt det hænger dig langt ud af halsen, men det kunne jo være sjovt at se hvad han siger når du møder ham, der hvor han står! så måske overgive dig en enkelt gang, og lav noget han kan forholde sig til...så mødes i ihvertfald et eller andet sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.