Min søn ved ikke har har en mor !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Anja

Ja, man skulle tror, at Elias er moderløs for vi har nu efterhånden i et par uger kunne høre ham kalde på mig ved at sige: aja aja aja .... både hvis han er ked eller vil op, så kommer der en evig gentagelse af aja aja aja .... vi er kommet til det resultat, at han jo kalder mig Anja !! Det er jo hvad hans storebror og hans far gør - ingen uover mig selv fortæller ham rigtigt, at han har en moar .... så jeg er reduceret til aja :-o

Det føles lidt tragi-komisk. Det er lidt sødt, og sødt at han har en betegnelse for mig - trods alt - men gad jo godt at det var mor !! :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

birgittemarie

Hi hi :) Kan godt forstå, det er liiidt træls... Men hvor er han dygtig (L)

Anmeld

3. august 2008

bette

hehe hvor nuttet altså... det med mor kommer nok snart.. :D

siger farmand aldrig "skal du over til mor" eller lign?

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Ja, man skulle tror, at Elias er moderløs for vi har nu efterhånden i et par uger kunne høre ham kalde på mig ved at sige: aja aja aja .... både hvis han er ked eller vil op, så kommer der en evig gentagelse af aja aja aja .... vi er kommet til det resultat, at han jo kalder mig Anja !! Det er jo hvad hans storebror og hans far gør - ingen uover mig selv fortæller ham rigtigt, at han har en moar .... så jeg er reduceret til aja :-o

Det føles lidt tragi-komisk. Det er lidt sødt, og sødt at han har en betegnelse for mig - trods alt - men gad jo godt at det var mor !! :D

Det er da et eller andet sted sødt at han forsøger at sige Anja, men kan godt forstå at det er træls for dig... Men helt ærlig så tror jeg det stille og roligt kommer når han bliver ældre...
Sidder også lige og fundere over om dig mand aldrig siger "Skal du over til mor"... eller siger han bare "Skal du over til Anja"... Her siger Kai altid mor når han taler om mig til Laura... Han bruger kun mit navn el. Skat når han taler til mig!!!

Betina

Anmeld

3. august 2008

Anja

Jo jo, min mand siger da også sådan noget - når han ellers er hjemme :))

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

hmmm, man må hyle med de ulve man er iblandt!

og det gør han jo bare den skønne knægt!

måske skulle du sætte dig med ham og sige højt moaaaaaar...lol...det er da lidt træls, men en charme at han har fanget dit navn!

Anmeld

3. august 2008

ivfmarie

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Her siger Kai altid mor når han taler om mig til Laura... Han bruger kun mit navn el. Skat når han taler til mig!!!

Betina

hehehe... ja vi er også stadig så forelskede at vi tiltaler hinanden skat eller skatter... og det gør Freja så også nu 8D

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Her siger Kai altid mor når han taler om mig til Laura... Han bruger kun mit navn el. Skat når han taler til mig!!!

Betina

hehehe... ja vi er også stadig så forelskede at vi tiltaler hinanden skat eller skatter... og det gør Freja så også nu 8D

Det sker detsvære nok lidt for sjældent her... Men ærligt ved ikke lige hvad der sker for vores forhold for tiden...

Betina

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

Ej, hvad mener du Betina?

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Ej, hvad mener du Betina?

Vi snakker sjældent sammen, sex er en by i Rusland (det skal siges at jeg ikke har lyst)... Det føles som vi bare er sammen fordi at det nu engang bare er sådan... Han mener at han viser mig sin kærlighed ved at pille mig i ørene/næsen og kilde mig (jeg hader det), det skal siges at jeg tit siger det til ham, så bliver han mopset og siger han aldrig må røre ved mig...

Skænderi er hvis ikke dagligdagskost så meget tæt på... gerne 1-2 gange i ugen... Og så ind i mellem kan det gå helt fint 1-2 måneder uden et eneste skænderi... Men lige fortiden virker det bare meget håbløst...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.