Angelspot skriver:
Jeg synes det er frygteligt at læse. Sidder virkelig og prøver og komme med nogle forklaringer på kommunens svigt, men der er jo abolut INTET der kan retfærdiggøre den form for omsorgssvigt. Tænk at man kun gør et halvhjertet forsøg fra kommunens side, da i har haft den oplevelse med jeres mor. Hvor blev opfølgningen af, hvorfor kom de ikke igen?? Dybt forkasteligt. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor din mindste søster er henne i alt det her nu, da hun ikke er myndig endnu, som jeg kan læse.
Jamen de mente ikke det var nødvendigt at komme igen for Michele har jo "ikke taget skade" som beskeden lød så smukt fra Kommunen..!! Fantastisk som vores system er skruet sammen...!!
Nej hun er ikke myndig endnu - og hun bor STADIG hos min mor, og min mor får IKKE tilsyn af kommunen..!! Personligt er jeg stået af iforhold til at melde mig mor.. det har jeg gjort siden jeg var 8år og nu er jeg 22..!! Det er blvet til i alt 9 anmeldelser gennem mit liv, og de stammer blor fra mig.. Jeg ved at hun også har fået anmeldelser fra både min moster, min svigerfamilie, min far, og nogle forældre der boede tæt op af min mor dengang..
Michele blir mobbet i skolen og har ALDRIG veninder med hjem..!! Hun går til psykolog ( er lige startet for godt 3 mdr. siden ) - da skolen mente hun havde behov for at snakke med en prof. Michele er en pige som begynder at vise vrede, fustrationer og ikke mindst voldige tildenser..!! Jeg har flere gange råbt op overfor diverse skoler, kommunen, politi Ja jeg har sågar stået og taget en diskution med min mor ( en dag pigerne IKKE var hjemme )..!! Intet nytter..!!
Så i bund og grund kan jeg sagtens forstå hvordan pigerne reagerer - jeg ved bare ikke hvordan jeg skal forholde mig længere..!!
Anmeld