annec skriver:
Ja, jeg var så begyndt at bløde her til morgen. Ringede til lægen og fik en tid mandag. Men kan ikke vente til mandag, så tog ud på lægevagten. Jeg blev undersøgt, og fik så at vide. 'hjertet slår ikke længere'. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre? jeg begyndte bare at stortude og gør jeg stadigvæk. Min kæreste er ligeså ked af det. Det er ikke længere end lidt over en uge siden jeg var til scanning og der var alt fint. Der så jeg det lille hjerte slå.
Jeg skal til udskrabning i morgentidlig, og føler bare ikke jeg kan gennemgå det igen (jeg fik en abort for et år siden) Det her var virkelig et ønskebarn, og jeg er bange for at jeg måske ønskede det her lidt for meget. Siden uge 3 hvor jeg fik det at vide, har jeg ikke tænkt på andet end vores lille barn. Jeg elskede virkelig tanken om at mig og min kæreste skulle til at være forældre.
Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, jeg har aldrig været så ked af det og ondt inden i nogen sinde før. 
Er der nogen der ved hvornår man må prøve igen?
Da jeg fik medicinsk abort i 12. uge, pga. dødt foster, sagde overlægen på hostpitalet til mig, at jeg skulle sørge for ikke at blive gravid før mit hcg var under 10 på mine blodprøver ( ved ikke om det er anderledes ved udskrabning )?. Og så skulle jeg gerne have en gang alm. mens, og ellers var det bare " GO FOR IT"..!! Så i behøves ikke vente længe før i begynder at prøve igen.
Og du får lige en kæmpe krammer med på vejen, ved hvordan det føles.!
Jeg blev gravid igen ca 2 måneder efter min MA, så det skal nok komme til jer igen. 
Når det værste smerte er ovre, kan du tænke på at kroppen jo selv har valgt fosteret fra fordi der nok var noget alvorligt galt med det. Men ved jeg godt man ikke kan tænke på lige med det samme.
Jeg græd også som pisket i et par uger, var helt nede, og var ikke på arbejde, for kunne ikke magte at fortælle alle at mit lille ønskebarn ikke var blevet til noget alligevel. Så fortalte min chef det, og sagde at hun meget gerne måtte sprede budskabet så ikke jeg behøves fortælle ALLE den dårlige nyhed når jeg mødte på arbejde igen. Det hjalp mig meget. At sørge for det bliver spredt, ligeså hurtigt som et rygte ( hvis du forstår ). Så slipper man for meget af smerten, at de fleste ved det med det samme..
at du snart skal blive gravid igen, med et dejligt og sundt baarn