spontan abort i 9+3 ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.373 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

annec

Ja, jeg var så begyndt at bløde her til morgen. Ringede til lægen og fik en tid mandag. Men kan ikke vente til mandag, så tog ud på lægevagten. Jeg blev undersøgt, og fik så at vide. 'hjertet slår ikke længere'. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre? jeg begyndte bare at stortude og gør jeg stadigvæk. Min kæreste er ligeså ked af det. Det er ikke længere end lidt over en uge siden jeg var til scanning og der var alt fint. Der så jeg det lille hjerte slå.  Jeg skal til udskrabning i morgentidlig, og føler bare ikke jeg kan gennemgå det igen (jeg fik en abort for et år siden) Det her var virkelig et ønskebarn, og jeg er bange for at jeg måske ønskede det her lidt for meget. Siden uge 3 hvor jeg fik det at vide, har jeg ikke tænkt på andet end vores lille barn. Jeg elskede virkelig tanken om at mig og min kæreste skulle til at være forældre.

Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, jeg har aldrig været så ked af det og ondt inden i nogen sinde før.

Er der nogen der ved hvornår man må prøve igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

CamillaValby

annec skriver:

Ja, jeg var så begyndt at bløde her til morgen. Ringede til lægen og fik en tid mandag. Men kan ikke vente til mandag, så tog ud på lægevagten. Jeg blev undersøgt, og fik så at vide. 'hjertet slår ikke længere'. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre? jeg begyndte bare at stortude og gør jeg stadigvæk. Min kæreste er ligeså ked af det. Det er ikke længere end lidt over en uge siden jeg var til scanning og der var alt fint. Der så jeg det lille hjerte slå.  Jeg skal til udskrabning i morgentidlig, og føler bare ikke jeg kan gennemgå det igen (jeg fik en abort for et år siden) Det her var virkelig et ønskebarn, og jeg er bange for at jeg måske ønskede det her lidt for meget. Siden uge 3 hvor jeg fik det at vide, har jeg ikke tænkt på andet end vores lille barn. Jeg elskede virkelig tanken om at mig og min kæreste skulle til at være forældre.

Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, jeg har aldrig været så ked af det og ondt inden i nogen sinde før.

Jeg vil gerne starte med at sende dig et kæmpe

Så vidt jeg ved må man vist begynde at prøve igen med det samme. For at være helt sikker kan du snakke med dem i morgen tidlig.
Mener jeg fik afvide at vi kunne gå i gang med det samme.

Anmeld

14. oktober 2010

Blyb

annec skriver:

Jeg sender dig et kæmpe knus. Det er så vildt hårdt at være igennem, det du er i lige nu.

Jeg mener man må prøve igen lige efter, man er færdig med at bløde. Nogle piger bliver rådet til at vente, til første mens har været der. Men mest for at kunne fastsætte termin.

Måske går der noget tid før du er klar igen. Sådan havde jeg det i hverfald i maj, da jeg mistede for 2. gang.

Anmeld

14. oktober 2010

annec

mange tak

Når man får en udskrabning, går der så længere tid før man får sin mens igen? eller er det som normalt?

Anmeld

14. oktober 2010

Lisbeth1985

Vil bare lige sende dig en trøstekrammerJeg håber, at i hurtige bliver gravide igen.  Lisbeth

Anmeld

14. oktober 2010

annec

1000 mange tak.

Anmeld

14. oktober 2010

CamillaValby

annec skriver:

mange tak

Når man får en udskrabning, går der så længere tid før man får sin mens igen? eller er det som normalt?

Jeg blødte faktisk meget længe efter jeg fik udskrabning over en måned så vidt jeg husker det. Så jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål.

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

annec skriver:

ååh nej dog  du får lige en kæmpe ved ikke lige hvad jeg ellers skal sige..

Anmeld

15. oktober 2010

annec

mange tak <3

Anmeld

16. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Søde dig - jeg føler virkelig med dig!

I januar begyndte jeg at bløde i uge 6 og blev sendt på skadestuen til undersøgelse. Der var intet foster mere (efter jeg havde blødt 2 dage) og lægen mente, jeg kunne bløde det ud selv. Det kunne jeg, og det tog 18 dage med blødning. Vi prøvede at blive gravide igen efter første mens. efter abort. Jeg havde 3 mens. inde det lykkedes.

I juni var jeg gravid igen og i 7. uge så vi hjerteblink. I 9. uge til tryghedsscanning var den død og jeg fik en udskrabning dagen efter. Da var jeg 9+0. Denne gang fik jeg mens efter 4 uger. Min læge anbefalede at vi ventede med at prøve igen til efter første mens. Så vi begyndte lige efter mens. og jeg blev gravid ved første ægløsning.

Jeg håber, det samme vil ske for Jer. Stort til dig - det er så hårdt, når det sker!

Knus T

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.