Kære AnneC
Stakkels dig! Jeg sender dig mange tanker - jeg ved, hvor svært det er at gå igennem det, du går igennem lige nu; har selv to SA bag mig - den sidste i august i år.
Jeg har blødt i ca. 1 måned (først meget, så lidt) efter begge aborter, hvor efterfølgende udskrabning foregik klinisk (medicinsk virkede nemlig ikke første gang) og har begge gange fået at vide, at det er bedst at vente med at prøve igen til man lige har haft en enkelt mens - også selvom man bare har lyst til at gå i gang NU.
Jeg vil ikke prøve at komme med nogen trøstende ord, for lige nu har du det garanteret bare ad h... til, og uanset hvad jeg kunne skrive (fx. at du bliver glad igen og at det hele nok skal gå), så hjælper det dig ikke en fløjtende fis lige nu alligevel. Men husk, at du ikke er alene - vi er rigtig mange herinde, der på forskellig vis har oplevet at abortere, nogle meget langt i forløbet, andre knapt så langt - men uanset hvad har vi det til fælles, at et er en stor sorg og skuffelse at miste det foster, der skulle have været ens barn.
Tanker fra mig til dig
Anmeld