Har virkelig lige brug for hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hey....

Ikke hørt noget fra nogen endnu, så tror ikke de har læst det. Er overbevist om at jeg nok skal høre fra hans far hvis han høre det...

Såå sidder stadig på nåle og venter... Men tænker de måske er på efterårsferie.... Giver en update så snart jeg høre noget... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hey....

Ikke hørt noget fra nogen endnu, så tror ikke de har læst det. Er overbevist om at jeg nok skal høre fra hans far hvis han høre det...

Såå sidder stadig på nåle og venter... Men tænker de måske er på efterårsferie.... Giver en update så snart jeg høre noget... :-)

Eller måske ignorerer de det bare...

Anmeld

17. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Eller måske ignorerer de det bare...

Tjah, kunne selvfølgelig også være... Men er bare overbevist om at han vil skælde mig ud når han finder ud af det, men er selvf ikke sikkert....

Anmeld

17. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Tjah, kunne selvfølgelig også være... Men er bare overbevist om at han vil skælde mig ud når han finder ud af det, men er selvf ikke sikkert....

Men har du overvejet, at hans forældre måske ikke vil konfrontere ham, men i stedet vil vente til han selv fortæller det? Jane (Nikitasmor) har skrevet et brev til Nikitas farmor, og hun har aldrig hørt noget, hverken fra faderen eller farmoderen...

Anmeld

17. oktober 2010

LouiseNielsen

Syntes bestemt ikke om at din mor har skrevet til dem....

barnets far har meldt ud, også syntes jeg egentlig ikke i skal blande jer i om han fortæller det til hans forældre eller ej..... Og kan da overhovedet ikke blive din mors job at gøre det!!

Kram

Anmeld

17. oktober 2010

Pige2009

LouiseNielsen skriver:

Syntes bestemt ikke om at din mor har skrevet til dem....

barnets far har meldt ud, også syntes jeg egentlig ikke i skal blande jer i om han fortæller det til hans forældre eller ej..... Og kan da overhovedet ikke blive din mors job at gøre det!!

Kram

Jeg er grundlæggende enig med dig. MEN nu er det jo slet ikke det hendes indlæg og spørgsmål går på, så hvem er du til at dømme? Sorry to say...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.