Er altså lige ano....
Mit barns far og jeg har meget lidt kontakt, og han har aldrig set sit barn.
For 4 måneder siden sagde han at han ville fortælle sin familie at han var blevet far, havde han holdt hemmeligt for alle.
Har så ikke hørt andet efterfølgende...
Min mor har nu skrevet et brev til hans forældre og fortalt som sit barnebarn, og om hvor stor en glæde det er at blive bedsteforældre, som hun håber de også vil tage del i... Jeg er slet ikke sur på min mor over det, for tror aldrig jeg selv ville finde modet til at skrive til dem, og lige pt. er mit barns far sur på mig pga børnebidrag..
Jeg ved ikke om han har fortalt sine forældre det, og de modtager brevet i morgen....
Burde jeg lige fortælle ham at min mor har sendt dem et brev, så han kan nå at fortælle det selv, hvis han ikke har gjort det??
Er VILDT nervøs for udfaldet, både hans og hans forældres, på den ene side har jeg intet at miste, for er overbevist om at mit barns far ikke har tænkt sig at involvere sig i sit barns liv. Har han i hvert fald endnu ikke givet udtryk for, på trods af det er 9 mdr siden han blev far...
Sååå, hvad ville i gøre? uanset ved jeg at jeg vil blive MEGET upopulær, men ønsker heller ikke at gøre ham ondt jo...
Anmeld