Har virkelig lige brug for hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.429 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Er altså lige ano....

Mit barns far og jeg har meget lidt kontakt, og han har aldrig set sit barn.

For 4 måneder siden sagde han at han ville fortælle sin familie at han var blevet far, havde han holdt hemmeligt for alle.

Har så ikke hørt andet efterfølgende...

Min mor har nu skrevet et brev til hans forældre og fortalt som sit barnebarn, og om hvor stor en glæde det er at blive bedsteforældre, som hun håber de også vil tage del i... Jeg er slet ikke sur på min mor over det, for tror aldrig jeg selv ville finde modet til at skrive til dem, og lige pt. er mit barns far sur på mig pga børnebidrag..

Jeg ved ikke om han har fortalt sine forældre det, og de modtager brevet i morgen....

Burde jeg lige fortælle ham at min mor har sendt dem et brev, så han kan nå at fortælle det selv, hvis han ikke har gjort det??

Er VILDT nervøs for udfaldet, både hans og hans forældres, på den ene side har jeg intet at miste, for er overbevist om at mit barns far ikke har tænkt sig at involvere sig i sit barns liv. Har han i hvert fald endnu ikke givet udtryk for, på trods af det er 9 mdr siden han blev far...

Sååå, hvad ville i gøre? uanset ved jeg at jeg vil blive MEGET upopulær, men ønsker heller ikke at gøre ham ondt jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen??

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

jeg syntes ikke du skal "advare" ham. han har selv meldt dig ud af dit og dit barn's liv. Og han har haft 230 muligheder for at sige det selv.

Så det er hans problem. Du skylder ham ikke noget.

kæmpe Knus

Anmeld

14. oktober 2010

klmf

Åh åh, det er da noget møg. Men altså... Han er en voksen mand, der har haft meget lang tid til at fortælle sine forældre, at de skal være bedster eller er blevet det.

Synes det er fint din mor har skrevet det brev, så er det bedste til bedste. De har jo den luksus ikke at være involveret i diverse stridigheder, de kan  bare nyde børnebørnene. Hun synes jo nok ikke de skal gå glip af den store glæde bare fordi deres søn er et skvat...

Hvis du havde skrevet brevet kunne du have advaret ham, men synes ikke du behøver det nu....

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Den er svær Jeg kan godt følge dit ræsonnement, når du er bange for hans reaktion og ikke vil være mere uvenner end højst nødvendigt, men det er jo din mors valg at skrive til dem og ikke dit. Du kan ikke tage ansvar for, hvad hun gør, så dermed er din ryg fri, hvis faderen skulle blive sur. Jeg tror nok du skal, forvente en reaktion fra ham, da han nok ikke mener, I skal blande jer, men jeg synes ikke du skal advare ham, da han har haft chancen siden han har haft kendskab til sit barns eksistens.

Lauras farmor aner heller ikke hun eksisterer, og jeg har ikke tænkt mig at tage den første kontakt, da jeg også ved, at Lauras far vil blive stjernetosset.

Jeg håber farmor og farfar kommer på banen, selvom faderen ikke er inde i billedet. Der er faktisk en herinde, som havde succes med at skrive til bedsteforældrene og sige, de var velkomne for at se deres barnebarn, og de troppede op 10 min efter Det har så også gjort, at faderen er endt med at komme på banen, så han nu ser sin søn.

Jeg  for endnu en succeshistorie hos jer.

Anmeld

14. oktober 2010

Sakris

Min første indskydelse da jeg læste det, er at jeg ikke kan forstå hvorfor din mor blander sig i det? Kender hun dem? Og er det dit store ønske at farmor og farfar ved besked, eller var det din ekskærestes ønske?

Måske jeg har misforstået noget i historien her?

Men jeg ville altså ikke advare ham. Det lyder til at være din mors valg, så hende om det! Hvis du allerede har nogle problemer med ham, kan jeg ikke se nogen grund til at vade i noget nyt der kan skabe splid mellem jer.

for at det ordner sig det hele....

Anmeld

14. oktober 2010

merethe

Profilbillede for merethe
Miss.Sunshine skriver:

jeg syntes ikke du skal "advare" ham. han har selv meldt dig ud af dit og dit barn's liv. Og han har haft 230 muligheder for at sige det selv.

Så det er hans problem. Du skylder ham ikke noget.

kæmpe Knus

Det vil jeg også mene

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak for svar... :-)

Tror bare jeg ser hvad der sker i morgen, eller hvornår de får læst brevet. Jeg vil rigtig gerne mit barn skal kende sin fars familie, og har lagt op til det hele tiden, min desværre vender far på en talerken i tide og utide... Jeg håber selvf som baagøe skriver at de ønsker kontakten, og måske kan sparke lidt til deres søn.... :-)

Jeg er ret glad for min mor har skrevet brevet, og synes det er okau hun "blander" sig, hun er den der er tættest på mig og min barn, og kender alle mine frustrationer omkring situationen. Håber og krydser fingre for brevet blir taget godt imod...

Har selv formuleret op til flere breve, men synes bare at uanset hvordan jeg gør kommer det til at lyde som, hmm... hævn mod deres søn, for han har bedt mig lade være med at kontakte ham... sååhh... puhh, må vist bare krydse fingre og se hvad der sker...

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

Hmm... Jeg synes den er lidt svært... Ved ikke helt hvad jeg synes om at din mor har skrevet det brev, for det er jo ikke hendes sag at fortælle hans forældre, at de er blevet bedsteforældre, det jo hans, og hvis han ikke ønsker de skal vide det, burde det så ikke være hans valg?

Men jeg ville "advare" ham hvis jeg var dig, det mister du jo ikke noget ved. Der er jo nok en grund til at han ikke har fortalt dem noget, så det vil nok være meget rart for ham at vide, at de altså kommer til at vide det lige meget hvad, og nu har han muligheden for selv at fotælle dem det..

Anmeld

14. oktober 2010

Low

I første omgang så har han ikke noget at brokke sig over. Hvis han kan slippe af med at betale børnebidrag så er det billigt sluppet for det er jo dyre for dig at have barnet.

Personligt ville jeg ikke fortælle ham at der er et brev på vej. Du forventer jo at han har fortalt det til dem. Jeg synes ikke at din mor blander sig for meget for selv om at det er jeres barn så er dette barn en del af din mors liv også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.