Karoline skriver:
Til en bog om moderskab vil jeg gerne høre lidt om jeres erfaringer med fødslen:
- Inden fødslen: Hvordan var dine forventninger til og tanker om fødslen - havde du nogle bestemte ønsker, var du spændt, var du nervøs, ville du helst slippe og have kejsersnit i stedet?
- Blev fødslen, som du havde håbet på?
- Hvordan oplevede du dig selv under fødslen?
- Hvordan oplevede du det første møde med dit barn?
- Hvordan havde du det i de første timer efter fødslen?
- Hvordan tænker du tilbage på din fødsel - med glæde eller gru?
Inden fødslen: Hvordan var dine forventninger til og tanker om fødslen - havde du nogle bestemte ønsker, var du spændt, var du nervøs, ville du helst slippe og have kejsersnit i stedet?
Jeg var Meget nervøs for at sprække under fødslen og Overvejede at få PKS men tilsidst valgte jeg at føde selv og Uden smertestillende fordi Jeg helst ikk vil have smertestillende overhovedet..
Blev fødslen, som du havde håbet på
Ja, Havde en drømmefødsel i min egen verden.. Den gik præcis sådan som jeg inderst havde håbet den ville gå - Hurtigt, Nemt og smertefrit 
Hvordan oplevede du dig selv under fødslen
Var ganske rolig, og da Presseveerne kom var det som om jeg var inde i min egen lille Bobbel, hørte ikk rigtigt efter hvad der blev sagt til mig..
Hvordan oplevede du det første møde med dit barn?
Fantastisk, Lå bare der med mit barn som lagde sig til at sutte med det samme, med tårer i øjnene af glæde, var den Bedste følelse i verden..
Hvordan havde du det i de første timer efter fødslen?
følte lidt at jeg var blevet kørt over, havde ondt i muskler jeg ikk vidste jeg havde, Og Lå bare og nærstuderede min datter, kyssede hende, Kunne/kan ikk få nok af hende...
Hvordan tænker du tilbage på din fødsel - med glæde eller gru?
Med glæde, Det er det Største der er sket i mit liv !