Hvor mange har efterhånden født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.077 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Caar1983

Nu må vi da snart have født..:0)

Jeg gik som forventet 14 dage over og fødte en skøn lille pige d. 10.10.10 kl 17.09....

Knuz...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Joko

Jeg fødte min lille datter d. 27.09.10 kl 16.30

Anmeld

14. oktober 2010

g.seerup

fik en søn d. 14 sept. kl 8.27

Anmeld

18. oktober 2010

Joko

Der må være kommet flere børn her i løbet af september??

Anmeld

19. oktober 2010

sismofutten

Hej tøser,

Så fandt jeg frem til "min" mødregruppe, og vil da også lige give mig til kende :-)

Jeg fødte en skøn lille pige, 9 dage før min termin - hun kom til verden den 20.09.10, kl. 03:15...

Jeg håber at vi kan få gang i denne mødregruppe :-)

Hvordan går det med Jeres små prinser og prinsesser - er I alle begyndt at vende Jer til den nye tilværelse som nybagt mor?

:-)

Anmeld

19. oktober 2010

Joko

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Så fandt jeg frem til "min" mødregruppe, og vil da også lige give mig til kende :-)

Jeg fødte en skøn lille pige, 9 dage før min termin - hun kom til verden den 20.09.10, kl. 03:15...

Jeg håber at vi kan få gang i denne mødregruppe :-)

Hvordan går det med Jeres små prinser og prinsesser - er I alle begyndt at vende Jer til den nye tilværelse som nybagt mor?

:-)

Ja syntes det er gået hurtigt med at vende sig til at være mor og ikke gravid længere. Jeg har også en forholdvis nem lille pige så jeg kan ikke klage. Vi fik en god start og har ikke haft de store problemer.

Det er fantastisk at være blevet mor, også selv om søvnen mangler og jeg bliver vækket om natten. Så når ens lille pige smiler og er tilfreds glemmer man søvnunderskudet

Hvad med dig? og havde du en god fødsel?

Anmeld

20. oktober 2010

Tina2

Jeg fødte d. 7. september- 12 dage før tid den smukkeste lille pige  Hun vejede 4000 g og var 53 cm, født ved en perfekt hjemmefødsel i vand

Min FB er her: https://www.baby.dk/debat/63549pi1/foedselsberetninger/min-fantastiske-hjemmefoedsel-.aspx

Anmeld

25. oktober 2010

sismofutten

Joko skriver:

Ja syntes det er gået hurtigt med at vende sig til at være mor og ikke gravid længere. Jeg har også en forholdvis nem lille pige så jeg kan ikke klage. Vi fik en god start og har ikke haft de store problemer.

Det er fantastisk at være blevet mor, også selv om søvnen mangler og jeg bliver vækket om natten. Så når ens lille pige smiler og er tilfreds glemmer man søvnunderskudet

Hvad med dig? og havde du en god fødsel?

Ihh, hvor lyder det bare rigtig godt Joko - og hvor er det skønt at høre, at I ikke har haft nogen problemer :-)

Hvordan er Jeres nætter?

Jamen, jeg nyder det skam også i fulde drag - dog har vi lige haft 2-3 uger, hvor den lille prinsesse har haft rigtig mange problemer med maven, hvilket har resulteret i skrige-ture stort set hver dag, på omkring 2-3 timer - men de sidste par dage, har der ikke været noget, så tror endelig der er kommet ro på hendes mave :-)

Og ja, et smil fra hende, får en til at smelte og glemme alt andet :-)

Anmeld

25. oktober 2010

Joko

Vores nætter går stille og roligt. Bliver for det meste kun vækket en gang om natten fordi hun er sukten og som om morgen hvor hun også skal spise og så sover hun igen. Noget gange kan hun ligge vågen i halvanden time men hun ligger stille og kigger, kun lidt brok. så indtil videre kan jeg ikke klage. Hun kan også brokke sig hvis det trykker lidt i maven, men massage på maven, cykle med benene, massere fødderne og sidder op virker på det

Synd hun har haft ondt i maven Det er hårdt når de skriger og man ikke lige ved hvad man skal gøre som kan hjælpe. 

Ved du hvorfor hun har haft ondt i maven?

Anmeld

28. oktober 2010

sismofutten

Hold da op nogle skønne nætter I har - så heldig er jeg dog ikke, men jeg klager ikke.. Jeg giver hende en "kollaps-babs" mellem kl. 20 og 21 og så sover hun gerne i snit 4 timer, inden hun vågner.. Her efter får hun lidt mad og falder gerne i søvn rimlig hurtigt, men efter dette vågner hun ca. hver anden time - men falder heldigvis ret hurtigt i søvn igen (bortset fra en gang i nat, hvor vi lige var vågen i godt en time :-()

Ja, det er mega hårdt når de skriger, og man ikke kan trøste dem - føler sig så hjælpeløs..

Lægen og sundhedsplejesken siger at det er pga. umodne tarme, som går i sig selv igen - men vi har snakket meget om at begynde til zoneterapi med hende, for synes sku det er trist for hende..

Hvad siger din mand/kæreste til det nye liv? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.