Hvor mange har efterhånden født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Chris80

Hej.

Jeg fødte den skønneste søn d. 27-9-10 kl kl. 12.24. 48cm og 2650gr. Han skal hedde William og er bare så dejlig og nem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Joko

sismofutten skriver:

Hold da op nogle skønne nætter I har - så heldig er jeg dog ikke, men jeg klager ikke.. Jeg giver hende en "kollaps-babs" mellem kl. 20 og 21 og så sover hun gerne i snit 4 timer, inden hun vågner.. Her efter får hun lidt mad og falder gerne i søvn rimlig hurtigt, men efter dette vågner hun ca. hver anden time - men falder heldigvis ret hurtigt i søvn igen (bortset fra en gang i nat, hvor vi lige var vågen i godt en time :-()

Ja, det er mega hårdt når de skriger, og man ikke kan trøste dem - føler sig så hjælpeløs..

Lægen og sundhedsplejesken siger at det er pga. umodne tarme, som går i sig selv igen - men vi har snakket meget om at begynde til zoneterapi med hende, for synes sku det er trist for hende..

Hvad siger din mand/kæreste til det nye liv? :-)

Jeg har hørt om flere hvor zoneterapi skulle hjælpe på maven. Og det er meget synd for dem. Vil håbe det kan hjælpe hende så hun for det rigtig godt.

Dejligt hun falder hurtigt i søvn om natten igen, det er lidt hårdt at skal være frisk om natten

Jamen han nyder at være blevet far, og han er heldig hun har sin vågen periode om aftenen så han kan være sammen med hende når han kommer hjem fra arbejde.

Anmeld

29. oktober 2010

Joko

Chris80 skriver:

Hej.

Jeg fødte den skønneste søn d. 27-9-10 kl kl. 12.24. 48cm og 2650gr. Han skal hedde William og er bare så dejlig og nem 

Hvor ser han dog skøn ud og kan rigtig godt ige navnet William, det passer til ham!

Kan se vores børn er født samme dag

Anmeld

2. november 2010

gray

Jeg fødte Marcus den 24. august, 4 uger før termin. 3010 g og 49 cm. Nu da han er 10 uger vejer han 6 kg og er 59 cm lng....vi har det godt og han er selvfølgelig super dejlig ;O)

Anmeld

6. november 2010

Puller

Jeg fødte vores dejlige dreng d. 21/9 kl 16.01. Han blev født 2 dage før terminen. Han vejede 3150 og var 53 cm lang

Anmeld

5. december 2010

Chris80

Jeg fødte Marcus den 24. august, 4 uger før termin. 3010 g og 49 cm. Nu da han er 10 uger vejer han 6 kg og er 59 cm lng....vi har det godt og han er selvfølgelig super dejlig

Anmeld

5. december 2010

Chris80

Hvor ser han dog skøn ud og kan rigtig godt ige navnet William, det passer til ham!

Kan se vores børn er født samme dag

Har slet ikke været herinde og kigge det sidste stykke tid, tiden flyyver afsted med de små guldklumper. Ja det er meget skægt, hvor stor er din bebs nu? William vejede den 24-11 5300gr og målte 57cm. Så han vil frem i verden, vil også gerne hænge i mors babs hele tiden.

Anmeld

6. december 2010

Joko

Chris80 skriver:

Har slet ikke været herinde og kigge det sidste stykke tid, tiden flyyver afsted med de små guldklumper. Ja det er meget skægt, hvor stor er din bebs nu? William vejede den 24-11 5300gr og målte 57cm. Så han vil frem i verden, vil også gerne hænge i mors babs hele tiden.

nej syntes også tiden flyver og har ikke altid tid til at sidde foran computeren.

d 25/11 vejede hun ca 4840 og er omkring 57 cm. hun tager det stille og roligt lige nu

hehe ja nogen gange føles det som om man kun ammer hele dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.