sismofutten skriver:
Hold da op nogle skønne nætter I har - så heldig er jeg dog ikke, men jeg klager ikke.. Jeg giver hende en "kollaps-babs" mellem kl. 20 og 21 og så sover hun gerne i snit 4 timer, inden hun vågner.. Her efter får hun lidt mad og falder gerne i søvn rimlig hurtigt, men efter dette vågner hun ca. hver anden time - men falder heldigvis ret hurtigt i søvn igen (bortset fra en gang i nat, hvor vi lige var vågen i godt en time :-()
Ja, det er mega hårdt når de skriger, og man ikke kan trøste dem - føler sig så hjælpeløs..
Lægen og sundhedsplejesken siger at det er pga. umodne tarme, som går i sig selv igen - men vi har snakket meget om at begynde til zoneterapi med hende, for synes sku det er trist for hende..
Hvad siger din mand/kæreste til det nye liv? :-)
Jeg har hørt om flere hvor zoneterapi skulle hjælpe på maven. Og det er meget synd for dem. Vil håbe det kan hjælpe hende så hun for det rigtig godt.
Dejligt hun falder hurtigt i søvn om natten igen, det er lidt hårdt at skal være frisk om natten
Jamen han nyder at være blevet far, og han er heldig hun har sin vågen periode om aftenen så han kan være sammen med hende når han kommer hjem fra arbejde.
Anmeld