Natteamning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

matryoshka

Ja, lyder som vores døtre har det samme mad-mønster. Det gik også laaang tid før hun frivilligt gad at spise noget som helst. Vildt frustrerende!

Men det gik meget godt, altså, det er ikke altid sjovt at sidde og tvinge hende at spise.. Det kræver sit! Men så længe som hun har været mæt nok, har nætterne været problemfrie!

Vi har også givet hende meget af de ting hun godt kan lide, selv om det har betydet at hendes kost ikke har været særlig varieret. Men det er fordi vi har valgt at prioritere at få hende mæt og væk fra natamningen. Og nu kan vi så glæde os over, at hun er blevet lidt mere glad for mad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Hollybaby

MajaPiraya skriver:

Ja, lyder som vores døtre har det samme mad-mønster. Det gik også laaang tid før hun frivilligt gad at spise noget som helst. Vildt frustrerende!

Men det gik meget godt, altså, det er ikke altid sjovt at sidde og tvinge hende at spise.. Det kræver sit! Men så længe som hun har været mæt nok, har nætterne været problemfrie!

Vi har også givet hende meget af de ting hun godt kan lide, selv om det har betydet at hendes kost ikke har været særlig varieret. Men det er fordi vi har valgt at prioritere at få hende mæt og væk fra natamningen. Og nu kan vi så glæde os over, at hun er blevet lidt mere glad for mad!

Lyder da så dejligt at i har fået noget mere nattero, og en mere madglad pige.

Det er jo så sindsygt hårdt, ikke at få noget ordentlig søvn i længden, man bliver helt bims af det!

Vil klart prøve at tilbyde hende mere mad, samt lave det jeg ved hun ka li. Tak for rådene, det er rart at høre fra en, der har været i samme situation

Anmeld

13. oktober 2010

Hollybaby

Valle81 skriver:

Det lyder som en plan, for det virker umiddelbart til at hun får nok at spise:0)

Måske istedet for at tilbyde hende vælling inden sengetid så måske give hende en lille portion havregrød???

Håber det lykkedes for er, for det andet må simpelthen være ved at tage livet af dig:0)

jeg vil prøve at give hende en go portiongrød inden sengetid i aften

Anmeld

13. oktober 2010

matryoshka

Hollybaby skriver:

Lyder da så dejligt at i har fået noget mere nattero, og en mere madglad pige.

Det er jo så sindsygt hårdt, ikke at få noget ordentlig søvn i længden, man bliver helt bims af det!

Vil klart prøve at tilbyde hende mere mad, samt lave det jeg ved hun ka li. Tak for rådene, det er rart at høre fra en, der har været i samme situation

Jeg krydset fingre for, at du får mere nattero! Og at din pige får øjnene op for hvor fantastisk mors mad smager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.