God kamp i aften (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Vial

Kirle skriver:

Hæhæ ja jeg er jo så lidt mere at en krejler Ved bare at der lige var MOLO lagersalg hvor der var en masse MOLO til 30kr stykket og det var jo nyt... Så derfor kom jeg med det bud

Tja tjo... Men så har du da haft det hyggeligt imens!

30 kr for en HELdragt? Okay, så bliver jeg sgu aldrig rig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor dejligt at høre fra jer!!! Og mega skønne billeder 

Anmeld

12. oktober 2010

Vial

Zafir skriver:

hvor dejligt at høre fra jer!!! Og mega skønne billeder 

Tak - og skønne billede af dine piger. Har lige luret lidt på dem.

Hun er da så møglækker lille Frigg - et helt specielt look med det hår. Idun er jo bare underskøn, som hun plejer. Ihh, I får travlt, når drengene får øjnene op for de tøser.

Anmeld

12. oktober 2010

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Du kan altså sagtens få 50 kr for en brugt heldragt. Jeg har lige været til småfolk lagersalg og der kostede heldragterne 80 kr. Det plejer de altså også og koste til MOLO lagersalg.

Anmeld

12. oktober 2010

Vial

lisbeth2910 skriver:

Du kan altså sagtens få 50 kr for en brugt heldragt. Jeg har lige været til småfolk lagersalg og der kostede heldragterne 80 kr. Det plejer de altså også og koste til MOLO lagersalg.

Okay.. Det kan være at jeg lige søger lidt råd, når tiden nærmer sig. Jeg kan i hvert fald ikke overskue salg lige nu...

Selvom jeg for første gang nu nyder en stille stund i sofaen med et barn på hver side. Så dejligt. Alvins snorksover. Viola har smidt sokkerne og sparker mig blidt ind i maven med et par surbasser. Så dejligt

Anmeld

12. oktober 2010

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Okay.. Det kan være at jeg lige søger lidt råd, når tiden nærmer sig. Jeg kan i hvert fald ikke overskue salg lige nu...

Selvom jeg for første gang nu nyder en stille stund i sofaen med et barn på hver side. Så dejligt. Alvins snorksover. Viola har smidt sokkerne og sparker mig blidt ind i maven med et par surbasser. Så dejligt

Du spørger bare løs når tid er.

Det lyder bare dobbelt op dejligt.

Anmeld

12. oktober 2010

Milka

åh, har tænkt på jer – dejligt at høre at i kan være hos mormor og morfar, og at de er glade for at hjælpe. det er jo fantastisk

lad os prøve igen, det som ikke lykkedes sidst! vi skifter vuggestue i næste uge så der går nok lidt tid med indkøring igen – må bare håbe vi ikke bliver syge, igen igen

faneme nogen skønne tvillinger du har dig dér

knus

Anmeld

12. oktober 2010

<3

KaMa skriver:

Nej ikke heldragter - i hvert fald ikke hvad jeg så, men nogle body, alle t-shirts og nogle bluser lå der

Næh man bliver sgu ikke rig af at have små børn

Anmeld

13. oktober 2010

Becks

KaMa skriver:

Så røg Alvin i spillertrøjen. Det holdt i en times tid, så tissede han igennem, fik skiftet tøj og sover nu.. Tanken om at hygge med morfar til en fodboldkamp var god nok.

Også et lille billede af Viola, af begge børn og af hele den lille familie.

Her går det ellers fint. Vi bliver hos mormor og morfar et godt stykke tid endnu. Vi nyder det alle sammen. Min far og jeg farer rundt dagen lang med ungerne. Triller turer - og pitstopper ved bageren, hvor vi køber "kørerkugler" (romkugler). Så hyggeligt og dejligt med sukker, når søvnunderskuddet er så stort.

Når min mor kommer hjem fra job, så kommer hun også ind i kampen. Det er 2. gang de har et hold tvillinger, og de klare det så flot. Er så taknemmelig og lykkelig for deres hjælp. Skønt at dele det med dem og skønt at de kan aflaste mig.

Sikken nogle skønne billeder søde! Og hvor er de dog blevet store 

Dejligt og høre lidt fra dig igen, jeg er glad for du har den støtte fra dine forældre, det må være så dejligt for sig!!!

Anmeld

13. oktober 2010

Heidi B

Hej Karina...

Hvor er de skønne, og hvor er det dejligt du har overskud til at skrive til os.... Jeg synes sgu du klare det godt, og fedt at din mor og far har sådan et overskud.

Dine unger er mega lækre, håber jo stadig på at se dem live en dag... Kan faktisk godt huske Jeppe og Mikkel i den alder... Husk at videofilme, det går sgu så stærkt....

Knuz Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.