God kamp i aften (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.814 visninger
30 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Vial

Så røg Alvin i spillertrøjen. Det holdt i en times tid, så tissede han igennem, fik skiftet tøj og sover nu.. Tanken om at hygge med morfar til en fodboldkamp var god nok.

Også et lille billede af Viola, af begge børn og af hele den lille familie.

Her går det ellers fint. Vi bliver hos mormor og morfar et godt stykke tid endnu. Vi nyder det alle sammen. Min far og jeg farer rundt dagen lang med ungerne. Triller turer - og pitstopper ved bageren, hvor vi køber "kørerkugler" (romkugler). Så hyggeligt og dejligt med sukker, når søvnunderskuddet er så stort.

Når min mor kommer hjem fra job, så kommer hun også ind i kampen. Det er 2. gang de har et hold tvillinger, og de klare det så flot. Er så taknemmelig og lykkelig for deres hjælp. Skønt at dele det med dem og skønt at de kan aflaste mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Leonora

KaMa skriver:

Så røg Alvin i spillertrøjen. Det holdt i en times tid, så tissede han igennem, fik skiftet tøj og sover nu.. Tanken om at hygge med morfar til en fodboldkamp var god nok.

Også et lille billede af Viola, af begge børn og af hele den lille familie.

Her går det ellers fint. Vi bliver hos mormor og morfar et godt stykke tid endnu. Vi nyder det alle sammen. Min far og jeg farer rundt dagen lang med ungerne. Triller turer - og pitstopper ved bageren, hvor vi køber "kørerkugler" (romkugler). Så hyggeligt og dejligt med sukker, når søvnunderskuddet er så stort.

Når min mor kommer hjem fra job, så kommer hun også ind i kampen. Det er 2. gang de har et hold tvillinger, og de klare det så flot. Er så taknemmelig og lykkelig for deres hjælp. Skønt at dele det med dem og skønt at de kan aflaste mig.

FUCK nogle dejlige børn...helt vildt...

Knus Louise

Anmeld

12. oktober 2010

Vial

Leonora skriver:

FUCK nogle dejlige børn...helt vildt...

Knus Louise

Tak - jeg føler mig også meget heldig. Og så er det så utrolig forskellige. Som nat og dag.

Anmeld

12. oktober 2010

Mutti2B

Hvor er det skønt at høre

Og sikke et fantastisk billede af jer 3

Anmeld

12. oktober 2010

wamse

Hvor er det dejligt at læse at det går godt hos jer

Anmeld

12. oktober 2010

dorthemus

Ihhhhhhh dejlige billeder  Gode BASSEkinder

Anmeld

12. oktober 2010

Leonora

KaMa skriver:

Tak - jeg føler mig også meget heldig. Og så er det så utrolig forskellige. Som nat og dag.

Det tror jeg kun du skal være glad for....det ville jeg i hverfald hvis jeg havde tvillinger..

Og hvor er det bare nogle gode forældre du har..og synes det er så sejt at du har indset at du har brug for den støtte så længe de er så små. Det er en uoverkommelig opgave for 1 person...

Men nøj hvor får du meget glæde af at de er to når de bliver større...

Glæder mig till at følge jer alle 3

Knus fra mig

Anmeld

12. oktober 2010

LISBETH:-)

Guuuud hvor er de bare skønne. Er da helt fjollet med den der hummel heldragt........ og i klæder hinanden.

Dejligt du har sådan en skøn familie der hjælper dig.

Anmeld

12. oktober 2010

K&S

Ih, hvor er de bare fantastiske  

Jeg har læst lidt med fra sidelinjen og jeg synes, det er SÅ sejt, at du beder om hjælp  og så skønt at du har FANTASTISKE forældre, der mere end gerne hjælper...! Det er GULD værd

Anmeld

12. oktober 2010

Vial

lisbeth2910 skriver:

Guuuud hvor er de bare skønne. Er da helt fjollet med den der hummel heldragt........ og i klæder hinanden.

Dejligt du har sådan en skøn familie der hjælper dig.

Ja, den er så fin. Det er lige på sidste vers. Han vokser ud af den lige om lidt.

Pigen min har også en dragt i Hummel.

Jeg har simpelthen så meget lækkert tøj til de to. Købt af  tøjpusher, som næsten udelukkende klæder sine tvillinger (dreng og pige) i Ida T, Katvig, Molo, Småfolk osv. Har fået det så billigt og når jeg har mere tid, så vil jeg sælge det videre - har ikke fået brugt en brøkdel af tøjet.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.