God kamp i aften (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Jibbe

Smukke børn og hold da op de er ved at være store Og fantastiske forældre du har dig og godt at de kan hjælpe dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Lone Jakobsen

super dejligt med lidt billeder og opdate fra jer. hvor ser i skønne ud alle 3

Anmeld

12. oktober 2010

twinboys

Skønne skønne billeder og dejlige forældre du har... Og rigtig dejligt at høre fra dig smukke...

Majbritt

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Skønne unger og skøn mor

Godt at høre at det går bedre og at du stadigvæk får al den hjælp fra dine søde forældre! Dejligt at høre!

Og tror nogle vil blive glade for alt det lækre tøj til en billig penge

Anmeld

12. oktober 2010

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Ja, den er så fin. Det er lige på sidste vers. Han vokser ud af den lige om lidt.

Pigen min har også en dragt i Hummel.

Jeg har simpelthen så meget lækkert tøj til de to. Købt af  tøjpusher, som næsten udelukkende klæder sine tvillinger (dreng og pige) i Ida T, Katvig, Molo, Småfolk osv. Har fået det så billigt og når jeg har mere tid, så vil jeg sælge det videre - har ikke fået brugt en brøkdel af tøjet.  

god ide. Jeg sælger også alt mit mærke tøj videre, så er der råd til at købe lidt nyt. De vokser alt for hurtigt de kære små.

Det er altid godt at kende en tøjpusher. Det gør jeg desværre ikke, så her er det vist mig der er tøjpusheren, men så er det jo godt man kender nogen medsammensvorende der gerne aftager tøjet.

Anmeld

12. oktober 2010

Lise

Skønt med en positiv update fra dig (skal ikke forstås som jeg ellers synes du er negativ, men dejligt at i har det godt hos dine forældre &nbsp Det lyder super hyggeligt med barnevognstril med papa og kørekugler - måske man skulle indføre sådanne i egen hverdag  Fedt med så søde forældre som dine, de fortjener da bare en ordentlig krammer

Og super lækre unger, du har der. Alvin ser svært tilfreds ud i fodboldtøjet!

Anmeld

12. oktober 2010

Vial

Kirle skriver:

Skønne unger og skøn mor

Godt at høre at det går bedre og at du stadigvæk får al den hjælp fra dine søde forældre! Dejligt at høre!

Og tror nogle vil blive glade for alt det lækre tøj til en billig penge

Tak

Jeg har allerede en stor bunke, som de er vokset ud af. Udfordringen bliver at sætte det til salg og få det sendt. Overvejer at holde åbent hus. Så kan folk komme hjem til mig og købe det, som de vil have. Det bliver først om nogle måneder, så der er lidt mere tøj. (Skal hente et masse nyt fra hende i morgen).

Det bedste ved at få alt det tøj er, at jeg er fri for selv at gå ud at købe det. Her er der både til pige og dreng. Det passer sammen, god kvalitet osv. Så fedt.

Anmeld

12. oktober 2010

<3

KaMa skriver:

Tak

Jeg har allerede en stor bunke, som de er vokset ud af. Udfordringen bliver at sætte det til salg og få det sendt. Overvejer at holde åbent hus. Så kan folk komme hjem til mig og købe det, som de vil have. Det bliver først om nogle måneder, så der er lidt mere tøj. (Skal hente et masse nyt fra hende i morgen).

Det bedste ved at få alt det tøj er, at jeg er fri for selv at gå ud at købe det. Her er der både til pige og dreng. Det passer sammen, god kvalitet osv. Så fedt.

Tja... åbent hus er nemmere end at skulle tage billeder af det hele og sælge individuelt da. Så kan du lave bunker 10-15-20-25-50-100kr?

Anmeld

12. oktober 2010

Vial

Kirle skriver:

Tja... åbent hus er nemmere end at skulle tage billeder af det hele og sælge individuelt da. Så kan du lave bunker 10-15-20-25-50-100kr?

Ja, jeg havde tænkt 1 for 50 kr og 3 for 100 kr. af Molo dragterne - dem har jeg SÅ mange af. Nu må jeg se. Kender slet ikke priser for brugt tøj. Er verdens dårligste kræmmer, så det ender nok med at, jeg får drukket en masse kaffe med folk og så ligger der en rund tyver, når dagen er slut.. haha.

Anmeld

12. oktober 2010

<3

KaMa skriver:

Ja, jeg havde tænkt 1 for 50 kr og 3 for 100 kr. af Molo dragterne - dem har jeg SÅ mange af. Nu må jeg se. Kender slet ikke priser for brugt tøj. Er verdens dårligste kræmmer, så det ender nok med at, jeg får drukket en masse kaffe med folk og så ligger der en rund tyver, når dagen er slut.. haha.

Hæhæ ja jeg er jo så lidt mere at en krejler Ved bare at der lige var MOLO lagersalg hvor der var en masse MOLO til 30kr stykket og det var jo nyt... Så derfor kom jeg med det bud

Tja tjo... Men så har du da haft det hyggeligt imens!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.