hmm.. hvad siger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad siger i til navnet Elvira?? Hører gerne andre forslag hvis i har et på hjertet i vil dele :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.692 visninger
30 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

hej :-)

Vi er lidt ude i et specielt navn, men samtidig skal det være sødt :-)

Glæder mig til at høre om jeres kommentar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Dorthe1986

Jeg kan rigtig godt lide det, måske fordi jeg har en i min familie, der hedder det Jeg synes det er et rigtig flot navn og det gør intet at det er specielt

Anmeld

12. oktober 2010

FrkT

Jeg kan godt lide det. Synes det er et flot og klassisk navn med en britisk klang, og det kan jeg godt lide 

Der lå godt nok en tøjbutik med det navn i den by jeg arbejder, så skal lige smide "tøjbutik" ud af hovedet og udskifte det med "baby pige"  Men jeg kan godt lide det!

Anmeld

12. oktober 2010

JulieE

Jeg synes det er et rigtigt smukt navn. Og så er det jo et rendyrket romantisk navn, når man tænke rpå historien om Elvira Madigan og Sixten sparre

Anmeld

12. oktober 2010

oo

nu er historien om Elvira Madigan og Sixten Sparre slet ikke særlig romantisk, hvis man læser den historisk korrekte version, men nærmere uhyggelig

Men navnet Elvira er da rigtig sødt. Specielt og sødt som du selv betegner det

Anmeld

12. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Ha ha, det er jo super. Har måske selv en lille Elvira i maven, så  herfra!

Det er i øvrigt ved at komme på mode, - kender et par baby-Elviraer

Anmeld

12. oktober 2010

JulieE

Tjuhl skriver:

nu er historien om Elvira Madigan og Sixten Sparre slet ikke særlig romantisk, hvis man læser den historisk korrekte version, men nærmere uhyggelig

Men navnet Elvira er da rigtig sødt. Specielt og sødt som du selv betegner det

Nu få jeg jo helt røde ører  Kender kun den romantisredeversion om Cirkusprinsessen der stikker af med løjtnanten og ender på Tåsinge... Men kunne da egentlig ved efter tanke godt forestille mig den ikke er helr så smuk i virkeligheden.

Men navnet er stadig utrolig smukt!!

Anmeld

12. oktober 2010

oo

JulieE skriver:

Nu få jeg jo helt røde ører  Kender kun den romantisredeversion om Cirkusprinsessen der stikker af med løjtnanten og ender på Tåsinge... Men kunne da egentlig ved efter tanke godt forestille mig den ikke er helr så smuk i virkeligheden.

Men navnet er stadig utrolig smukt!!

jeg blev også stopfodret med den romantiske version af min mor da jeg var lille, så da jeg blev voksen læste jeg et historisk værk om hvad der egentlig skete og blev meget overrasket!!

Anmeld

12. oktober 2010

Tulle28

Supersødt navn:-)

Anmeld

12. oktober 2010

LinLin

Har stemt at jeg nok lige skal vænne mig til det (selvom jeg er i familie med sixten sparre og derfor udemærket kender navnet )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.