Flødeboller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.833 visninger
32 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

gitteriis

Hvor lang tid inden man skal bruge dem kan man lave dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

<3

gitteriis skriver:

Følger lige med her og gerne med gode opskrifter for jeg vil også lære at lave flødeboller

Elsker flødeboller men efter at have læst deklarationen på sådan en bakke sambo så kommer de ikke i kurven igen!

Anmeld

12. oktober 2010

gitteriis skriver:

Min mor lavede nogle med marcipan bund, og de var stadigvæk gode efter en uge!

Anmeld

12. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Kirle skriver:

Følger lige med her og gerne med gode opskrifter for jeg vil også lære at lave flødeboller

Elsker flødeboller men efter at have læst deklarationen på sådan en bakke sambo så kommer de ikke i kurven igen!

heey hvorfor?? Hvad er der i dem?

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Hende med maven :-) skriver:

heey hvorfor?? Hvad er der i dem?

Tusind e-numre og tilsætningsstoffer som jeg ikke vil udsættes for eller mit barn skal udsættes for.

I går var der en undersøgelse fra OUH om at vacciner er 20% mindre effektive end da min generation var unge og man mener ikke ved at det skyldes PCB men det kan lige så godt skyldes alt det andet l o r t som man er begyndt at komme i maden for at det kan holde sig længere. Jeg vil hellere have at maden holder sig dårligere og vi er sundere end maden kan holde sig i over et år og mit barn er mere syg...

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Har du så læst deklarartionen på slik, kager, chokolade osv

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

gitteriis skriver:

Afhængigt af hvad man bruger af ingredienser, kan de ikke holde mere end et par dage, hvis man vil være på den sikre side. Der er jo ofte æg i selve "gufmassen" og de har begrænset holdbarhed...

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Har du så læst deklarartionen på slik, kager, chokolade osv

Spiser vi hellere ikke Men kager kan jeg dog selv finde ud af at lave! Slik får min søn når han er ude. JEg vil ikke nægte ham det men vil bestemt heller ikke opfordre til det.

Chokolade spiser vi kun den rene økologiske. Ellers er det primært økologisk og hanegal vi spiser. Hanegal er helt uden numre. som det hedder

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Spiser vi hellere ikke Men kager kan jeg dog selv finde ud af at lave! Slik får min søn når han er ude. JEg vil ikke nægte ham det men vil bestemt heller ikke opfordre til det.

Chokolade spiser vi kun den rene økologiske. Ellers er det primært økologisk og hanegal vi spiser. Hanegal er helt uden numre. som det hedder

Det er jo lige det. Men der er E-numre i så mange fødevarer efterhånden...

Anmeld

12. oktober 2010

iris-mor

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_prislag.php?id=6992

Dem har jeg lavet mange gange. De er super gode og nemme. Har du travlt kan du bare bruge marcipan.

Mine holder desværre aldrig ret længe, så det med holdbarheden aner jeg simpelthen ikke.

Jeg lavede dem forøvrigt til min nevø da han blev født og pyntede med blå krymmel.

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.