Dreng, 1 år, godt i stand, udlejes på ubestemt tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Jo, PH 80'ern er også dyr. (Er gammel belysningsdronning i A-Z(Bilka), så ved hva skidtet koster) Den med el-fluesmækkeren var en go ide. Måske jeg kan låne BM's. ;)[/citat] Jeg vil gerne have ham og jeg giver gerne en elektrisk hvepsedræber i bytte 8D Ærgerligt, du allerede har fortrudt igen, for han er sgu sådan en lækkermås...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Helle30

Bortset fra at ingen af jer naturligvis ville bruge den fluesmækker i opdragelsesøjemed, har I så nogensinde prøvet selv at sætte en finger på? Jeg købte én sidste år, da myggene hærgede soveværelset, og selvfølgelig skulle manden liiiige prøve at røre ved den. Det gør han ikke igen med vilje:)). Det er jo også lige så hvepse og fluer sprutter og rister og ryger, når man har fået dem på nettet.

- Helle - mega glad for min elektriske ketcher

Anmeld

1. august 2008

linemus

Vi har to af dem - de er jo uundværlige og bliver flittig brugt, når vi sidder ude og spiser. Min mand skulle også prøve at røre ved den, og prøver hele tiden at lokke andre til det samme (hovedrysten). Og se så om han ikke er dum nok til at prøve det igen (mer' hovedrysten) :) Jeg skal i hvert fald ikke prøve.

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

ååårrhhh pjat tøser!!så slem er dn da ikke!!! ( ok jeg er pisse ræd for den....) her hjemme fik xander af vide at den gav stød, og at det gjorde ondt, så det var ikke legetøj.. og hvad gør drengen som det første??!! tændr den og sætter den på næsen!! jow jow

jeg fik den engang smækket ind på armen, hold kæft jeg fik et chock, men det gjorde nu ikke ondt. men stød er bare den værste ting... især når man ikke ved det kommer!

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Men pas på, han holder Jer vågen om natten, tuder som om vi stikker ham-når han skal vaskes i hovedet. Desuden er han kendt for at smadre PH lamper med byggeklodser!!!
>(

Jeg kan kontaktes her på siden!

NB: overtagelse kan ske hurtigst muligt!

jeg gider sgu ikke have dit afkom...er du da vims...her er allerede en som kan de numre i forvejen...men vi kan da bytte, for at se om der er en afveksling i unoderne?

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

Mebach skriver:

Men pas på, han holder Jer vågen om natten, tuder som om vi stikker ham-når han skal vaskes i hovedet. Desuden er han kendt for at smadre PH lamper med byggeklodser!!!
>(

jeg gider sgu ikke have dit afkom...er du da vims...her er allerede en som kan de numre i forvejen...men vi kan da bytte, for at se om der er en afveksling i unoderne?

DEAL!!
PS: Han har feber igen!
-VIl du stadig have ham?

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

haha jeg skal sgu nok ta ham, jeg er en dreng short i aften, så hvad skulle problemet være;)

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Bortset fra at ingen af jer naturligvis ville bruge den fluesmækker i opdragelsesøjemed, har I så nogensinde prøvet selv at sætte en finger på? Jeg købte én sidste år, da myggene hærgede soveværelset, og selvfølgelig skulle manden liiiige prøve at røre ved den. Det gør han ikke igen med vilje:)). Det er jo også lige så hvepse og fluer sprutter og rister og ryger, når man har fået dem på nettet.

- Helle - mega glad for min elektriske ketcher

lol...min tumpe af en søn skulle bruge den, og trykkede knappen inde samtidig med han forsøgte at fange fluen på ketcheren...altså lå hånd på grill-legmerne...lååååål...så lærte han at bruge den...sådan en tumpe!

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Loggidut skriver:

Mebach skriver:

>(

DEAL!!
PS: Han har feber igen!
-VIl du stadig have ham?

niks...så hopper jeg over...har selv lige haft....ER DER ANDRE DER VIL BYTTE?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.