Dreng, 1 år, godt i stand, udlejes på ubestemt tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Rasmine

Men pas på, han holder Jer vågen om natten, tuder som om vi stikker ham-når han skal vaskes i hovedet. Desuden er han kendt for at smadre PH lamper med byggeklodser!!!
>(

Jeg kan kontaktes her på siden!

NB: overtagelse kan ske hurtigst muligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Helle30

Ihh Bacon, jeg ville gerne have en bror til Sofie, men tror du ikke, du kommer til at savne ham hurtigt trods alt?
Det trækker lidt ned, at han ikke vil sove om natten, og at jeg skal køre forholdsvis langt for at hente ham.
På den anden side, så har vi ingen PH-lamper, han kan smadre.
Det med at skrige ved affedtning i ansigtet er jeg for længst blevet immun overfor.
Meeen, jeg vil nu ikke snuppe ham alligevel. Jeg tror nemlig ikke, jeg når længere end Fyn, før du ringer og beder mig komme tilbage;)

- Helle, hvis datter kan skrige meget højt og kun kaster ting (der ligger i vejen) over skulderen

Anmeld

1. august 2008

Nadi

Det lyder ellers som et godt tilbud, men har vist nok i min egen! Uh hvis det ikke havde været fordi jeg gik og ryddet op og skulle ud og handle ind til sommerlejr her kl 13.30 og ud og se hus igen kl 15.30, så ville jeg tilbyde at I kunne komme herop. Så kunne Oliver og Rasmus udnerholde hinanden...

-Nadia

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Helle, du har ret.
Man skal jo nok sætte lidt mere pris på at ens afkom er sundt og raskt, og et mega talent til at kaste.
Men fik sgu en klump i halsen da den gave da jeg blev 30 sagde KLIR KLIR!!!

Anmeld

1. august 2008

Lise

Mebach skriver:

Men pas på, han holder Jer vågen om natten, tuder som om vi stikker ham-når han skal vaskes i hovedet. Desuden er han kendt for at smadre PH lamper med byggeklodser!!!
>(

Jeg kan kontaktes her på siden!

NB: overtagelse kan ske hurtigst muligt!

HAHA - sådan en har vi i forvejen :))

Her bliver PH lampen dog ikke smadret med byggeklodser - den bliver rusket!!!

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Nadi, kunne ellers være hyggeligt.
Men kan så lige fortælle at vi lige straks, når skarnet vågner, kører ud til min mor, for at få lidt aflastning.

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Lise, det skal lige siges det er en glaspendel!!!
Den har været smadret før, yderskærmen, så ved af bitter erfaring at den koster mindst 700.-, og med tidens inflation, er den garanteret steget.

Ja ja, vi kan bare lade være med at have så dyre lamper hængende, men come on, man kan vel ikke stille sit liv totalt på standby fordi der kommer yngel ind i billedet???

Anmeld

1. august 2008

Lise

Nej, man kan ikke stille sit liv på standby eller pakke alle ting af værdi væk pga af yngel... men ja, så må man jo tage med at de ikke fatter at det er dyre ting, og der er visse risici forbundet med det...

Vi har sådan en PH-80 (tror jeg den hedder (standerlampe)) og den koster jo så slet ikke lige så meget, men vi er da stadig glade for den - men dælmer, den får en ordentlig rusketur en gang imellem..

Tjaa, jeg ved ikke hvad man skal gøre. Måske give dem et rap med en el-fluesmækker med stød i når de ikke opfører så artigt? Så kan de lære det ;)

Anmeld

1. august 2008

Rasmine

Jo, PH 80'ern er også dyr. (Er gammel belysningsdronning i A-Z(Bilka), så ved hva skidtet koster) Den med el-fluesmækkeren var en go ide. Måske jeg kan låne BM's. ;)

Anmeld

1. august 2008

Nadi

Mebach skriver:

Nadi, kunne ellers være hyggeligt.
Men kan så lige fortælle at vi lige straks, når skarnet vågner, kører ud til min mor, for at få lidt aflastning.

Det kunne det da :P Men dejligt at I kan finde aflastning andet sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.