Voksi i barnevognen... Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Fyn

Hmmm... Jeg må vist vænne mig til hun er svær at finde i voksien.... Det bliver jo så koldt nu, så et eller andet skal hun i. Og liften, ja, den synger på sidste vers. Hun er næsten ved at kravle ud af den.

Ja, det må snart blive en sele i vognen....

C.

Munder skriver:

Tis os....det kan jeg da godt se kan blive et problem!

hmmmm, så tror jeg, at jeg ville putte bebsi nede i barnevognen i voksien.... Ved godt det ser voldsomt ud i starten, men jeg har lige til Andrea stoppede med at sove lur sværget til posen, det er altså en genial opfindelse. Måske du bare skal vænne dig til at dit lille pus bliver næsten helt gemt væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

NoName

lisbeth2910 skriver:

Jeg har en voksi classic jeg giver hende pt. bare en tynd hue og vanter på og så ud i posen.

Der er jo mange muligheder man kan også give dem lidt varmere tøj på og så lade være med at snørre posen helt til, men bare lægge klappen over - det gør jeg også indimellem f.eks hvis vi er kørt i bil hvor hun har fleecetrøje på. Så lægger jeg hende bare ned med trøje og så bare klappen over som dyne.

Jeg vil lige sige at det da absolut ALDRIG er nødvendt med det dækken der hører til barnevognen når man har en voksi. Så koger de små puds da helt over.

Dynen inden i er lavet af uld, så den holder dem jo rigeligt varme. Der har også været dage (når solen har skinnet f.eks her i weekenden. Der har min datter sovet med bare ben, varm langærmet body, tynd hue og vanter, der puttede jeg hende i posen indendørs.)

Jeg synes efterhånden at have lært at hvis barnet er udtilfreds i posen, så er det fordi det har det for varmt.

Jeg elsker min voksi 

Tak har faktisk tænkt over det med dæknet.....

Anmeld

12. oktober 2010

NoName

Fyn skriver:

Hvordan får man voksi-posen i barnevognen - og hvordan bliver min datter glad for den?

Jeg er den heldige ejer af en voksi pose, men jeg kan bare ikke blive gode venner med den. Hidtil har min datter sovet i liften og det har virket perfekt, men nu hvor det bliver koldt og hun er ved at vokse ud af liften (suk), så skal hun vel over i voksi-posen..

Men det virker bare ikke.... Voksi-posen er ved at flyde ud over (og det er immervæk en stor Odder barnevogn hun sover i), og dækkenet kan næsten ikke komme over. Derudover så føler jeg bare slet ikke jeg kan kigge ind til min datter for posen fylder det hele??

Derudover skal voksi-posen bare ligge i barnevognen hele tiden og så bærer man barnet ud? Eller skal man pakke hende ind og så bære hende ud???

Hvad har I af fif?
Mange hilsner Christina

Jeg har en Slee Bee bag, til Caroline og en stor Emmaljunga vogn, jeg synes også at posen virker ALT ALT for stor nede i vognen, men hun er ikke så stor endnu, så det gør ik så meget, men har da tænkt på hvad jeg gør når hun bliver større

Anmeld

13. oktober 2010

LISBETH:-)

Elina er lige blevet puttet i voksien og så tænkte jeg at jeg da lige ville tage et billede så i kunne se hvordan det ser ud.

I dag hvor det er meget kold uden for, har hun en tynd hættetrøje, tynd hue og vanter på og jeg har lige været ud og mærke og hun er dejlig varm

Vi har en Emmaljunga barnevogn med det lange ligge mål

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2010

Fyn

Tak Lisbeth!

Det ser ud til at vi gør det rigtigt nok. Den fylder jo rimeligt meget posen, men selvfølgelig hvis man ikke har dækken over, så går det lige.

Har lige fået hende ud i voksi-posen... Nu må vi se hvor længe det holder.

C.

Anmeld

13. oktober 2010

Velbekomme

Du får lige et mere hvor hun blev puttet til eftermiddagsluren, og temperaturen er steget med 10 grader så hun har kun tynd hættetrøje på og så, så det sådan ud. Hun har det dejligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2010

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Velbekomme

Du får lige et mere hvor hun blev puttet til eftermiddagsluren, og temperaturen er steget med 10 grader så hun har kun tynd hættetrøje på og så, så det sådan ud. Hun har det dejligt

tak - voksileksikon præcis samme måde gør vi herhjemme

Anmeld

13. oktober 2010

Fyn

Nå ja, det var smart!

Har slet ikke tænkt på den ikke behøves at snøres... Men selvfølgelig - lidt besværligt at have det hængende udenfor hvis det regner...eller man bare går tur???

C.

Anmeld

13. oktober 2010

Fyn skriver:

Nå ja, det var smart!

Har slet ikke tænkt på den ikke behøves at snøres... Men selvfølgelig - lidt besværligt at have det hængende udenfor hvis det regner...eller man bare går tur???

C.

Nej det synes jeg ikke. Mit regnslag og mit myggenet kan begge fint passe ud over selv om den flyder lidt ud over kanterne. No problemos

Anmeld

16. april 2013

HappyTrine

jeg har også valgt at købe en voksi pose da jeg får nov barn, og har nu prøvet at ''lege'' lidt med den.  Har en slee-bee og pladen passer helt som den skal, men kan ikk helt finde ud af det? skal pladen ligge helt oppe fra hovedet altså inde i voksien eller hvordan? og så er der også nogle klik 'seler inden under der hvor pladen ligger med et underlag, og kan ikk helt finde ud af hvad de skal bruges til synes nemlig der er mange ting i den? som knapper i dynen, klik seler inde ved pladen, og har fundet ud af hvad alle snorene skal bruges til  

Så er der også det at jeg løfter den ligger den ikk helt lige, den hælder lidt skråt ned af der hvor føderne skal ligge, hvis i forstår? ikk selve pladen men hele voksien, bære snorerne er nemlig ikk særlig lange og det er også sådan nogle klik seler hvor det ligner man kan regulere på dem, men har prøvet alt for at gøre dem længere, men det virker ikk rigtig for mig

Men kan i hjælpe mig lidt med det? for er lidt lost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.