Voksi i barnevognen... Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.048 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Fyn

Hvordan får man voksi-posen i barnevognen - og hvordan bliver min datter glad for den?

Jeg er den heldige ejer af en voksi pose, men jeg kan bare ikke blive gode venner med den. Hidtil har min datter sovet i liften og det har virket perfekt, men nu hvor det bliver koldt og hun er ved at vokse ud af liften (suk), så skal hun vel over i voksi-posen..

Men det virker bare ikke.... Voksi-posen er ved at flyde ud over (og det er immervæk en stor Odder barnevogn hun sover i), og dækkenet kan næsten ikke komme over. Derudover så føler jeg bare slet ikke jeg kan kigge ind til min datter for posen fylder det hele??

Derudover skal voksi-posen bare ligge i barnevognen hele tiden og så bærer man barnet ud? Eller skal man pakke hende ind og så bære hende ud???

Hvad har I af fif?
Mange hilsner Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

Fyn skriver:

Hvordan får man voksi-posen i barnevognen - og hvordan bliver min datter glad for den?

Jeg er den heldige ejer af en voksi pose, men jeg kan bare ikke blive gode venner med den. Hidtil har min datter sovet i liften og det har virket perfekt, men nu hvor det bliver koldt og hun er ved at vokse ud af liften (suk), så skal hun vel over i voksi-posen..

Men det virker bare ikke.... Voksi-posen er ved at flyde ud over (og det er immervæk en stor Odder barnevogn hun sover i), og dækkenet kan næsten ikke komme over. Derudover så føler jeg bare slet ikke jeg kan kigge ind til min datter for posen fylder det hele??

Derudover skal voksi-posen bare ligge i barnevognen hele tiden og så bærer man barnet ud? Eller skal man pakke hende ind og så bære hende ud???

Hvad har I af fif?
Mange hilsner Christina

står i akkurat samme situation, kan bare ik rigtig blive gode venner med den.. Også når hun så vågner af sin lur (hvor hun jo kun sover i en fleecetrøje med hætte) så skal hun til at have jakke og hue på - fordi voksien er for varm med alt det på også.. ihh :/

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

BlyViol skriver:

står i akkurat samme situation, kan bare ik rigtig blive gode venner med den.. Også når hun så vågner af sin lur (hvor hun jo kun sover i en fleecetrøje med hætte) så skal hun til at have jakke og hue på - fordi voksien er for varm med alt det på også.. ihh :/

eller hvis man går med hende hvor ryglænet er oppe, så har hun jo jakke eller fleecedragt på - så skal man til og ha det af når hun skal sove, fordi den er så varm posen... bøvl..

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Jeg har Voksi posen liggende i barnevognen indenfor og jeg pakker hende i den i selve barnevognen, som jeg så kører ud. Her er der ingen problemer med at posen er for stor.

Hvilken model af Voksi har du? Jeg har en Voksi Aktiv, og den er bare super god

Anmeld

10. oktober 2010

Fyn

Baagøe skriver:

Jeg har Voksi posen liggende i barnevognen indenfor og jeg pakker hende i den i selve barnevognen, som jeg så kører ud. Her er der ingen problemer med at posen er for stor.

Hvilken model af Voksi har du? Jeg har en Voksi Aktiv, og den er bare super god

Grrr... Måske er der forskel på størrelserne?? Jeg har en VOKSI classic.

Det går ikke med at pakke hende inde og så køre hende udenfor. Jeg kan ikke få barnevognen op og ned af trapperne...

Hmmm..... Og stort suk. Christina

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Fyn skriver:

Grrr... Måske er der forskel på størrelserne?? Jeg har en VOKSI classic.

Det går ikke med at pakke hende inde og så køre hende udenfor. Jeg kan ikke få barnevognen op og ned af trapperne...

Hmmm..... Og stort suk. Christina

Det lyder altså meget mærkeligt Kan du ikke tage et billede af hvordan det ser ud, når den er pakket i vognen?

Anmeld

10. oktober 2010

Mumto3

Jeg har også min indenfor, og så pakker jeg min datter i posen inde, og bære min datter i voksien ud til barnvogen og lægger hende der.

Min datter sover i strømpebukser, bluse og en anorak med hætte. For armene og hoved stikker op af voksien og skal derfor være klædt varmt på, men resten af kroppen er nedunder dynen og bliver derforholdt varm der.

Anmeld

10. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Fyn skriver:

Hvad har I af fif?
Mange hilsner Christina

Frederic sov allerede i sin inden vi tog hjem fra syghus.

Vi havde valgt lift fra og brugte kun voksi i med bæreplade.

Den kan jo bindes i det de kalder baby foldning og derved passer den mere til de små str. 

Frederic er 2 år og sover stadig i sin.

Du kan jo evt ligge med en nuseklud selv og lægge den i sammen med hende - så lugter den jo af mor.

Du kan også bruge den som underlag til leg på gulvet.

Vi gik bla til stimulastik og der lå han på sin, blot foldet ud.

Anmeld

10. oktober 2010

Munder

Jeg har kun brugt voksiposen til min datter, og var rigtig glad for den.

Da hun var helt lille brugte jeg bærepladen og pakkede hende sammen inden hun blev lagt ud. Da hun blev større puttede jeg hende ude i barnevognen.

Den kan godt syne stor for en lille bitte bebs i starten, men jeg synes det er en genial løsning!

Anmeld

10. oktober 2010

LISBETH:-)

Jeg har en voksi classic jeg giver hende pt. bare en tynd hue og vanter på og så ud i posen.

Der er jo mange muligheder man kan også give dem lidt varmere tøj på og så lade være med at snørre posen helt til, men bare lægge klappen over - det gør jeg også indimellem f.eks hvis vi er kørt i bil hvor hun har fleecetrøje på. Så lægger jeg hende bare ned med trøje og så bare klappen over som dyne.

Jeg vil lige sige at det da absolut ALDRIG er nødvendt med det dækken der hører til barnevognen når man har en voksi. Så koger de små puds da helt over.

Dynen inden i er lavet af uld, så den holder dem jo rigeligt varme. Der har også været dage (når solen har skinnet f.eks her i weekenden. Der har min datter sovet med bare ben, varm langærmet body, tynd hue og vanter, der puttede jeg hende i posen indendørs.)

Jeg synes efterhånden at have lært at hvis barnet er udtilfreds i posen, så er det fordi det har det for varmt.

Jeg elsker min voksi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.