Voksi i barnevognen... Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

Munder skriver:

Jeg har kun brugt voksiposen til min datter, og var rigtig glad for den.

Da hun var helt lille brugte jeg bærepladen og pakkede hende sammen inden hun blev lagt ud. Da hun blev større puttede jeg hende ude i barnevognen.

Den kan godt syne stor for en lille bitte bebs i starten, men jeg synes det er en genial løsning!

de kan jo godt ved ca 4 mdr alderen sidde lidt op i barnevognen, alberte gider i hvert fald ikke ligge og kigge når hun vågner, hvad gør man så med pladen??? jeg har nemlig taget min ud.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

LISBETH:-)

BlyViol skriver:

de kan jo godt ved ca 4 mdr alderen sidde lidt op i barnevognen, alberte gider i hvert fald ikke ligge og kigge når hun vågner, hvad gør man så med pladen??? jeg har nemlig taget min ud.. 

Jeg blander mig lige. Men nu er det ikke ret meget Elina gidder sidde op i barnevognen, men når og hvis det er så har jeg da bare en stor pude med (liggende under vognen) som vi bruger til rygstøtte istedet for ryglænet der er i vognen

Anmeld

10. oktober 2010

Munder

BlyViol skriver:

Der må jeg være svar skyldig..Andrea var en rigtig "sløv" bebs der faldt i søvn så snart hun så barnevognen, så det ved jeg faktisk ikke.....

Tror jeg ville prøve at fjerne pladen, stadig "samle" voksiposen inde og så bære hende ud med lidt støtte....giver det mening?

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

Munder skriver:

Der må jeg være svar skyldig..Andrea var en rigtig "sløv" bebs der faldt i søvn så snart hun så barnevognen, så det ved jeg faktisk ikke.....

Tror jeg ville prøve at fjerne pladen, stadig "samle" voksiposen inde og så bære hende ud med lidt støtte....giver det mening?

ja, men vi bor på 2. sal og skal også have pusletasken med hvis hun bliver sulten, så er det ikke nemt at bære posen...

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Jeg blander mig lige. Men nu er det ikke ret meget Elina gidder sidde op i barnevognen, men når og hvis det er så har jeg da bare en stor pude med (liggende under vognen) som vi bruger til rygstøtte istedet for ryglænet der er i vognen

smaaaaart det må jeg lige praktisere, for min løsning mht. at sidde op er at sætte pusletasken bagved madrassen til barnevognen, for den ene indstilling der er i vognen - den er bare for stejl

Anmeld

10. oktober 2010

Munder

BlyViol skriver:

ja, men vi bor på 2. sal og skal også have pusletasken med hvis hun bliver sulten, så er det ikke nemt at bære posen...

Tis os....det kan jeg da godt se kan blive et problem!

hmmmm, så tror jeg, at jeg ville putte bebsi nede i barnevognen i voksien.... Ved godt det ser voldsomt ud i starten, men jeg har lige til Andrea stoppede med at sove lur sværget til posen, det er altså en genial opfindelse. Måske du bare skal vænne dig til at dit lille pus bliver næsten helt gemt væk?

Anmeld

10. oktober 2010

LISBETH:-)

BlyViol skriver:

smaaaaart det må jeg lige praktisere, for min løsning mht. at sidde op er at sætte pusletasken bagved madrassen til barnevognen, for den ene indstilling der er i vognen - den er bare for stejl

pssst og en dejlig stor blød pude er det bedste. Sådan en som de bare forsvinder i. Den støtter også i siderne så de ikke tilter

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

pssst og en dejlig stor blød pude er det bedste. Sådan en som de bare forsvinder i. Den støtter også i siderne så de ikke tilter

thanks!!!! 

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

Munder skriver:

Tis os....det kan jeg da godt se kan blive et problem!

hmmmm, så tror jeg, at jeg ville putte bebsi nede i barnevognen i voksien.... Ved godt det ser voldsomt ud i starten, men jeg har lige til Andrea stoppede med at sove lur sværget til posen, det er altså en genial opfindelse. Måske du bare skal vænne dig til at dit lille pus bliver næsten helt gemt væk?

hun sover aldrig til at starte med, hun sidder altid op først.. når hun så er ved at lukke øjnene lægger jeg hende

Anmeld

10. oktober 2010

SaNiNa

Vi tager voksiposen med ind med sele i vi klikker den lige af i bunden af barnevognen og så tager vi det hele med ind så han ikke skal puttes i en iskold pose når han skal skal puttes tager vi det hele med ud igen og klikker sele fast igen, sele sidder i hele tiden det super let.

Ang det med den fylder meget er så du sikker på du binder den rigtig for jeg syntes ikke den fulder ret meget, den slutter godt rund om nicklas, men ikke sådan at vi ikke kan kikke til ham. Jeg kigger heller ikke særlig tit til ham for han sætter sig op og sidder og siger jajaja ja jaja når han vågner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.