endnu en opdatering (tynd mave i en måned)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Jbk skriver:

Ja, det er en stor omvæltning men man vænner sig alligevel hurtigt til det...men for pokker det er vanvittig dyrt...

ja og var det ikke noget med at du fik afslag på en røremaskine?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

nutche skriver:

tja... egentligt et godt spørgsmål. har faktisk aldrig tænkt over om han bare stopper i sig....men så ville han vel hoste osv

Det tror jeg egentlig ikke de gør... De sluger det bare, eller en stor del af måltidet. 

Noget jeg har læst engang. Men det kan også være de mangler et enzym der er med til at nedbryde maden. Så det bare bliver sendt videre, ligesom majs...

Men trives han ellers? spiser nogenlunde - sover som vanligt mm?

Her har de gang på gang fundet på noget nyt til hvorfor han er gået istå i vækst. De har været derude hvor de påstod at de nok havde målt forkert forrige gang, så det derfor så ud til han ikke voksed. Eller så var det at det var hårdt for hans tynde skikelse både at have eksem og atsma - en anden gang var det at det var hårdt for hans lille krop at have astma og reaktioner på tilsætningstoffer... 

Hun ringed ang de sidste prøver, sagde hun at de jo alle var fine - men at de kunne se at han måske mangled et væksthormon. 

Anmeld

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Mor til Frederic skriver:

Det tror jeg egentlig ikke de gør... De sluger det bare, eller en stor del af måltidet. 

Noget jeg har læst engang. Men det kan også være de mangler et enzym der er med til at nedbryde maden. Så det bare bliver sendt videre, ligesom majs...

Men trives han ellers? spiser nogenlunde - sover som vanligt mm?

Her har de gang på gang fundet på noget nyt til hvorfor han er gået istå i vækst. De har været derude hvor de påstod at de nok havde målt forkert forrige gang, så det derfor så ud til han ikke voksed. Eller så var det at det var hårdt for hans tynde skikelse både at have eksem og atsma - en anden gang var det at det var hårdt for hans lille krop at have astma og reaktioner på tilsætningstoffer... 

Hun ringed ang de sidste prøver, sagde hun at de jo alle var fine - men at de kunne se at han måske mangled et væksthormon. 

jamen her snakker de netop om at han kan mangle et af de enzymer der nedbryder maden... det er vist det de tester for denne gang (plus mælke allergi)

vil prøve at bringe det andet op for lægen hvis de ikke finder noget denne gang.

Anmeld

11. oktober 2010

Mathilde

nutche skriver:

tak skal du ha.

jeg tænker faktisk også lidt "hvad nu hvis de intet finder og siger at vi bare er nogle hysteriske forældre"   men okay dagplejemoren er jo også bekymret.

Hysteriske forældre...det vil jeg da ikke håbe de siger! Vi skal jo bekymre os om vores børn og tage dem seriøse, når de ikke har det godt. Det er jo en del af "jobbet"

Håber da bestemt, at i bliver taget alvorligt.

Anmeld

11. oktober 2010

Lone Jakobsen

Mathilde skriver:

Hysteriske forældre...det vil jeg da ikke håbe de siger! Vi skal jo bekymre os om vores børn og tage dem seriøse, når de ikke har det godt. Det er jo en del af "jobbet"

Håber da bestemt, at i bliver taget alvorligt.

ja det er bare den sværeste del af det hele.

men nej tror heller ikke det de bare fejer mig af.... men kan aldrig helt slippe tanken.

Anmeld

12. oktober 2010

Lone Jakobsen

så har vi indsendt en afføringsprøve, og han har fået taget en helt masse blodprøver. de tester ham bla. for mælke og gluten allergi...plus en helt masse andet som jeg ikke forstod

så nu er der bare tilbage at for resultatet.

idag er hans mave nemlig helt smadret. tyndt til morgen....og bare ned af bakke derfra. hans lille ende er helt rød og ødelagt....så det ku være rart med en løsning snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.