endnu en opdatering (tynd mave i en måned)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.513 visninger
35 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Lone Jakobsen

ja en lille opdatering for de søde folk der har støtter mig så meget herinde:

lille Rasmus er nu sendt videre i systemet. lægen ku ikke forstå at hans mave stadig ikke er i orden (han har haft problemer omkring 2 mdr nu) så det næste er en afførings prøve som vi selv skal tage, og en række blodprøver som skal tages og undersøges på sygehuset. de vil også teste ham for mælke allergi, selv om lægen stadig ikke mener det er grunden.

jeg kan ikke lade være med at bekymrer mig, jeg hader at min lille søn skal igennem alt det, og jeg håber snart de finder ud af hvorfor hans mave reagere så mærkeligt.

takker mange gange for den kærlige støtte jeg oplever herinde og på fb, det varmer rigtigt meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Mira0911

Hvor er det bare træls... Og synd... 

Meget længe han har bøvlet med maven.... 

Rigtig god bedring og håber snart det er over... 

Anmeld

9. oktober 2010

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Hvor er det bare træls... Og synd... 

Meget længe han har bøvlet med maven.... 

Rigtig god bedring og håber snart det er over... 

ja det er meget frustrende.

tak skal du ha... vi krydser fingre for at de snart finder ud af noget

Anmeld

9. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

nutche skriver:

lille Rasmus er nu sendt videre i systemet. lægen ku ikke forstå at hans mave stadig ikke er i orden (han har haft problemer omkring 2 mdr nu) så det næste er en afførings prøve som vi selv skal tage, og en række blodprøver som skal tages og undersøges på sygehuset. de vil også teste ham for mælke allergi, selv om lægen stadig ikke mener det er grunden.

jeg kan ikke lade være med at bekymrer mig, jeg hader at min lille søn skal igennem alt det, og jeg håber snart de finder ud af hvorfor hans mave reagere så mærkeligt.

takker mange gange for den kærlige støtte jeg oplever herinde og på fb, det varmer rigtigt meget.

Ønsker jer god bedring med bettemanden...

Vi har været det samme igennem forige fredag, nøjagtig de samme prøver fik Frederic taget.

Nu ved jeg ikke hvilke blodprøver han skal have taget, men vi fik taget 8 glas blod og skulle selv fange 4* aff's prøver. De tested ham også for det samme som for 1 år siden, så de ville lige have ham ind til yderligere og nye prøver.

Vi fik svar på en del af blodprøverne samme dag og fik de sidste ang mælk - æg - hvede - cøilaki og aff pøver's svar. Alle sammen fine og intet nyt, dog fandt de ud af at han nok mangler et væksthormon. Men ikk noget som de på børne afd ville gøre noget ved - da vi har været tilknyttet børne amb 1 år med kontrol hver 2 mdr.

Men her fortætter det tynde mave også stadig. Mistænker dog at  det igen er tilsætnings stoffer han reagerer på - igen... Blot noget nyt vi ikke lige har fundet frem til.

Ved at henri84's søn havde tynd mave i over 3mdr uden de fandt frem til hvad det var og det forsvandt af sig selv...

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

Håber da godt nok snart at de finder ud af hvad der er galt med den mave

Anmeld

10. oktober 2010

Henri84

Hejsa
Som Frederics mor skriver havde vi fra december sidste år til marts/april en laaaaang periode hvor Elias havde diarré og slim i afføringen.. Vi endte med at være indlagt 3 dage til udredning, men der blev aldrig fundet en grund, og pludselig en dag var det væk lige så pludseligt som det var kommet...
Håber snart det stopper hos din søn også

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

nutche skriver:

Ved ikke om lægerne jar gjort det, men få evt taget en prøve for cøliaki, om ikke andet for at udelukke det.

God bedring med den bette..

Knus-

Anmeld

10. oktober 2010

Mumto3

Mor til Frederic skriver:

Vi har været det samme igennem forige fredag, nøjagtig de samme prøver fik Frederic taget.

Nu ved jeg ikke hvilke blodprøver han skal have taget, men vi fik taget 8 glas blod og skulle selv fange 4* aff's prøver. De tested ham også for det samme som for 1 år siden, så de ville lige have ham ind til yderligere og nye prøver.

Vi fik svar på en del af blodprøverne samme dag og fik de sidste ang mælk - æg - hvede - cøilaki og aff pøver's svar. Alle sammen fine og intet nyt, dog fandt de ud af at han nok mangler et væksthormon. Men ikk noget som de på børne afd ville gøre noget ved - da vi har været tilknyttet børne amb 1 år med kontrol hver 2 mdr.

Men her fortætter det tynde mave også stadig. Mistænker dog at  det igen er tilsætnings stoffer han reagerer på - igen... Blot noget nyt vi ikke lige har fundet frem til.

Ved at henri84's søn havde tynd mave i over 3mdr uden de fandt frem til hvad det var og det forsvandt af sig selv...

Hvor gamle er de her børn I taler om med tynd mave? Min søn på 4 år har tynd mave og det har han altid haft, lige siden han smed bleen (han havde det sikkert også inden, men der lagde jegikke mærke til det). Han ahr afføring mellem 3-5 gange om dagen og det er noget tyndt pjaks, som regel ligesom en meget tynd havregrød. Jeg har aldrig overvejet at han kunne være syg, jeg ahr bare tænkt, at sådan fungere han åbentbart.

Anmeld

10. oktober 2010

Mathilde

Hvor er det synd for ham! Og jeg kan da godt forstå at du er bekymret.

Håber ikke der er noget galt og at det snart går over

Knus herfra!

Anmeld

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Mor til Frederic skriver:

her skal der kun tages en enkelt afførings prøve...og tror det er 3-4 slags ting de tester for i starten (det var min mand der var ved læge med ham sidste gang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.