nutche skriver:
ja en lille opdatering for de søde folk der har støtter mig så meget herinde:
lille Rasmus er nu sendt videre i systemet. lægen ku ikke forstå at hans mave stadig ikke er i orden (han har haft problemer omkring 2 mdr nu) så det næste er en afførings prøve som vi selv skal tage, og en række blodprøver som skal tages og undersøges på sygehuset. de vil også teste ham for mælke allergi, selv om lægen stadig ikke mener det er grunden.
jeg kan ikke lade være med at bekymrer mig, jeg hader at min lille søn skal igennem alt det, og jeg håber snart de finder ud af hvorfor hans mave reagere så mærkeligt.
takker mange gange for den kærlige støtte jeg oplever herinde og på fb, det varmer rigtigt meget.
Ønsker jer god bedring med bettemanden...
Vi har været det samme igennem forige fredag, nøjagtig de samme prøver fik Frederic taget.
Nu ved jeg ikke hvilke blodprøver han skal have taget, men vi fik taget 8 glas blod og skulle selv fange 4* aff's prøver. De tested ham også for det samme som for 1 år siden, så de ville lige have ham ind til yderligere og nye prøver.
Vi fik svar på en del af blodprøverne samme dag og fik de sidste ang mælk - æg - hvede - cøilaki og aff pøver's svar. Alle sammen fine og intet nyt, dog fandt de ud af at han nok mangler et væksthormon. Men ikk noget som de på børne afd ville gøre noget ved - da vi har været tilknyttet børne amb 1 år med kontrol hver 2 mdr.
Men her fortætter det tynde mave også stadig. Mistænker dog at det igen er tilsætnings stoffer han reagerer på - igen... Blot noget nyt vi ikke lige har fundet frem til.
Ved at henri84's søn havde tynd mave i over 3mdr uden de fandt frem til hvad det var og det forsvandt af sig selv...
Anmeld