endnu en opdatering (tynd mave i en måned)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Tulipan skriver:

Håber da godt nok snart at de finder ud af hvad der er galt med den mave

ja det håber jeg sørme også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Henri84 skriver:

Hejsa
Som Frederics mor skriver havde vi fra december sidste år til marts/april en laaaaang periode hvor Elias havde diarré og slim i afføringen.. Vi endte med at være indlagt 3 dage til udredning, men der blev aldrig fundet en grund, og pludselig en dag var det væk lige så pludseligt som det var kommet...
Håber snart det stopper hos din søn også

nej hvor underligt.

her er ingen slim i afføringen....men det virker ofte ufordøjet. nogen gange skifter det så han har hård mave.

Anmeld

10. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Mumto3 skriver:

Hvor gamle er de her børn I taler om med tynd mave? Min søn på 4 år har tynd mave og det har han altid haft, lige siden han smed bleen (han havde det sikkert også inden, men der lagde jegikke mærke til det). Han ahr afføring mellem 3-5 gange om dagen og det er noget tyndt pjaks, som regel ligesom en meget tynd havregrød. Jeg har aldrig overvejet at han kunne være syg, jeg ahr bare tænkt, at sådan fungere han åbentbart.

Frederic er 2 år + 1 mdr

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

I er sørme da også udsat for nogle prøvelser lige for tiden Godt I har hinanden til støtte og til at tale sammen.

Anmeld

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Jbk skriver:

Ved ikke om lægerne jar gjort det, men få evt taget en prøve for cøliaki, om ikke andet for at udelukke det.

God bedring med den bette..

Knus-

ja jeg spørger lige når vi skal derind, så jeg ved om de tager det med i deres overvejelser.

kan du huske hvilke symptomer din søn havde inden i fik konstateret det?

Anmeld

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Mumto3 skriver:

Hvor gamle er de her børn I taler om med tynd mave? Min søn på 4 år har tynd mave og det har han altid haft, lige siden han smed bleen (han havde det sikkert også inden, men der lagde jegikke mærke til det). Han ahr afføring mellem 3-5 gange om dagen og det er noget tyndt pjaks, som regel ligesom en meget tynd havregrød. Jeg har aldrig overvejet at han kunne være syg, jeg ahr bare tænkt, at sådan fungere han åbentbart.

min søn er 15 mdr, og har kæmpet med det de sidste 2 mdr. jeg undrer mig over at du ikke har sat spørgsmålstegn ved din søns meget tynde afføring.

her er det en kombination af tynd men også ufordøjet afføring, der gør at tingene ikke er normale.

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

nutche skriver:

ja jeg spørger lige når vi skal derind, så jeg ved om de tager det med i deres overvejelser.

kan du huske hvilke symptomer din søn havde inden i fik konstateret det?

Der er desværre ikke klare og entydige symptomer på det, nogle har hård mave, andre tynd, nogle udspilede maver og andre ser almindelige ud, nogle får feber tit og størke smerter i maven, små af vækst, dårlig ånde og luft i maven...bare lidt af de symptomer man kan have. Nogle har stort set ingen, så det er en svært sygdom at opdage.

Anmeld

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Mathilde skriver:

Hvor er det synd for ham! Og jeg kan da godt forstå at du er bekymret.

Håber ikke der er noget galt og at det snart går over

Knus herfra!

tak skal du ha.

jeg tænker faktisk også lidt "hvad nu hvis de intet finder og siger at vi bare er nogle hysteriske forældre"   men okay dagplejemoren er jo også bekymret.

Anmeld

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Jbk skriver:

Der er desværre ikke klare og entydige symptomer på det, nogle har hård mave, andre tynd, nogle udspilede maver og andre ser almindelige ud, nogle får feber tit og størke smerter i maven, små af vækst, dårlig ånde og luft i maven...bare lidt af de symptomer man kan have. Nogle har stort set ingen, så det er en svært sygdom at opdage.

hold da op... ja så er det ikke nemt

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

nutche skriver:

hold da op... ja så er det ikke nemt

Nej, min søn havde haft det i 12 år før det blev opdaget... og det var mig selv der opdagede det og bad om en blodprøve som viste at den desværre var god nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.