KBH træf 30el. 31 august?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2008

Tikki

Holder vi fast i d. 30. august? Så vil jeg nemlig lige skrive det i kalenderen, så jeg husker det :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Lise

Lyder som en god ide, Jeanette! :)

Glæder mig helt vildt til at (gen)se jer alle...

Anmeld

5. august 2008

Mie A

Jeg kan også den 30.

Mie - som ikke har haft internet i alt for mange dage:(

Anmeld

9. august 2008

Mary

Jeg tror faktisk at jeg gerne vil komme også :$ .....skulle lige samle mod til mig, er jo ikke så aktiv herinde ;)

Skal lige høre, er det med de små kun? - eller er storesøster på 2½ velkommen? det er ikke fordi jeg nødvendigvis SKAL have hende med, men hvis andre tager større børn med, ville jeg bare gerne vide det :)) Ellers bliver hun bare hjemme hos sin far :)

Anmeld

9. august 2008

Anja

Jeg kan også den 30. august !! :)

Jeg skal lige have tjekket det med manden men ellers er Elias og jeg klar på at være med til at lege :P

Anja

Anmeld

9. august 2008

Lise

Mary skriver:

Jeg tror faktisk at jeg gerne vil komme også :$ .....skulle lige samle mod til mig, er jo ikke så aktiv herinde ;)

Skal lige høre, er det med de små kun? - eller er storesøster på 2½ velkommen? det er ikke fordi jeg nødvendigvis SKAL have hende med, men hvis andre tager større børn med, ville jeg bare gerne vide det :)) Ellers bliver hun bare hjemme hos sin far :)

Jaah, kom glad Maria!!! :P Og for min skyld må den smukke Juliane også gerne komme med (hvis hun kan lade være med at tegne på Tuts fine nye vægge ;) )

Anmeld

9. august 2008

Tut

SUPER TØSER,

Så er vi nu

Helle
Lise
Susan
Birgitte
Jeanette
Rikke
Maria
Anja
Mie
Tut

Fedt tøser, glæder så SÅ meget til at se jer :D

Anmeld

9. august 2008

Tut

Mary skriver:

Selvfølgelig er hun velkommen :D Hende har vi jo efterhånden også hørt en helt masse om, så hun hører jo også til i vores gruppe :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.