KBH træf 30el. 31 august?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken dag er bedst for dig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.229 visninger
27 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

Tut

Kom så tøser,

Jeg ligger hus til BABYTRÆF i Herlev!

Hvem kan?????

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Ny mor

Weee, jeg har stemt begge dage ;)

Anmeld

31. juli 2008

Tut

Birgitte (ny mor) skriver:

Weee, jeg har stemt begge dage ;)

Jubii, så får jeg endelig dejlige Marius at se (L)

Anmeld

31. juli 2008

Siber

hej

Jeg har egentlig stemt at jeg ikke kan nogen af dagene, fordi vi har ferie, men kommer lige i tanke om at vi måske er kommet hjem igen, fordi det er den sidste uge af vores ferie!

Jeg melder lige tilbage, kan ikke tage store beslutninger lige pt, jeg er på vej til at blive syg, av i halsen, av i kroppen, næsen løber og alt er bare øv, har også min mens!

Knus Siber, der lige piver og får en hedetur!

Anmeld

31. juli 2008

Ny mor

Siber skriver:

hej

Jeg har egentlig stemt at jeg ikke kan nogen af dagene, fordi vi har ferie, men kommer lige i tanke om at vi måske er kommet hjem igen, fordi det er den sidste uge af vores ferie!

Jeg melder lige tilbage, kan ikke tage store beslutninger lige pt, jeg er på vej til at blive syg, av i halsen, av i kroppen, næsen løber og alt er bare øv, har også min mens!

XXXXXXXXX-fingre for du kan komme ;) God bedring :)

Anmeld

31. juli 2008

Siber

Birgitte (ny mor) skriver:

Siber skriver:

hej

XXXXXXXXX-fingre for du kan komme ;) God bedring :)

jeg takker! og det er typisk. Andreas tager til Bornholm i morgen tidlig med Alma, hun skal på ferie hos bedsteforældrene, jeg skal være alene med Johanna! Jeg gider ikke være syg, når der ikke er "tid" til at være syg!
det er de skide børnehavebørn, de smitter>(

Anmeld

31. juli 2008

Lise

Jubiii - og superduperfedt Mette :))

Jeg kan begge dage - har dog måske en firmafest d. 29. og skal måske læse d. 31. Meeen lige meget hvad, så kommer jeg... jubiiii :P:P:P

Knus Lise - der håber Rikke kan finde tid til at komme

Anmeld

31. juli 2008

Tikki

Hvor godt :P Jeg kan begge dage...Og hvis der går noget galt med at lægge hus til, kan vi til nøds være hos mig. Vi har godt nok kun 88 kwm og meget ringe akustik (en gammel lagerhal, der er bygget om til lejlighed), men vi har et okay stort køkken/alrum/stue i et ;)

Anmeld

31. juli 2008

Tikki

Kom lige til at tænke på om jyderne ikke også er velkomne, hvis de nu liiige var i nærheden? :D Bare for ikke at lukke nogen af de her fantastiske mødre ude :P
Hvornår er det nu mødretræffet (i oktober?) er? Husker så dårligt i øjeblikket.
/Jeanette, der skal til jylland i morgen ;)

Anmeld

31. juli 2008

Lise

[citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f] Kom lige til at tænke på om jyderne ikke også er velkomne, hvis de nu liiige var i nærheden? :D Bare for ikke at lukke nogen af de her fantastiske mødre ude :P Hvornår er det nu mødretræffet (i oktober?) er? Husker så dårligt i øjeblikket. /Jeanette, der skal til jylland i morgen ;)[/citat] Sææ'følig må jyderne komme med - man har vel ikke glemt hvor man selv kommer fra ;) Træffet i oktober er aflyst, så det behøver du ikke tænke mere på. Aj, det er d. 4. okt. (- men det bliver nok ikke særlig sjovt..) Kh. Lise - som ikke selv kan komme med på grund af for stram tidsplan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.