Jyder - Skal vi ikke mødes engang i august?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

Loggidut

manden tager en time tidligere på job, p.g.a. varmen og har så en time tidligere fri...sådan har de kørt hele ugen, og nøj hvor er det bare dejligt at stå op på den tid og åbne alle vinduer...den kølige luft, hummmmmm den er najse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Nadi

YES!!! Nu vil jeg også med, kan ikke vente til før-fødsesldags-festen hos BM :D Glæder mig for sindsygt 8D 8D 8D

Men jo jeg er helt med på et træf i august. Er det dig der ligger hus il Tynen??

Jeg er MAX klar (C)

-Nadia

Anmeld

1. august 2008

Kaufie

August er godt nok en lidt presset måned.... men kom med nogen datoer....så skal jeg se om ikke også jeg kan komme med denne gang - måske med et lift, hvis nu IVF eller Sloggi har plads, hvis den anden ikke kan???? Ellers må jeg ud på lånemarkedet - for der kører vel ikke busser helt ud på landet???

Anmeld

1. august 2008

Tynen

Mette Kaufmann skriver:

August er godt nok en lidt presset måned.... men kom med nogen datoer....så skal jeg se om ikke også jeg kan komme med denne gang - måske med et lift, hvis nu IVF eller Sloggi har plads, hvis den anden ikke kan???? Ellers må jeg ud på lånemarkedet - for der kører vel ikke busser helt ud på landet???

Ork jo der gør :)
Vi har et busstoppested fra Viborg og Holstebro 10 meter fra vores hus, så det bliver kein problem :)

Håber virkelig også du kommer!

Må lige smide nogle datoer ud så snart jeg kan overkomme og begive mig ovenpå efter min kalender :)

Anmeld

1. august 2008

Nadi

Mette Kaufmann skriver:

Ellers så skal jeg gladeligt hente dig på Viborg rtb. og køre dig resten af vejen hen til Tynen :)

Anmeld

1. august 2008

linemus

Jeg følger lige med på sidelinien mht. dato osv., men ved ikke om vi kommer denne gang. Og det er altså ikke fordi, jeg ikke kan li' jer...

Anmeld

1. august 2008

bette

vil oz meeeeeed... hva dato?? jeg ka bedst i weekenden.. så er det sagt:D

og jeg vil da med glæde følges med nogen som skal med bussen fra viborg hvis det skulle være:))

Anmeld

1. august 2008

Muffinmus

im game on here:)

Anmeld

2. august 2008

Tynen

Og jeg prøver så lige igen idag at huske at få kalenderen med ned så jeg kan udpege nogle datoer:$
Fårk, jeg er doven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.