Jyder - Skal vi ikke mødes engang i august?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2008

Grynt

Tynen skriver:

Altså hvis folk kan holde til pletter på sofaen og et umoderne køkken kan jeg ikke se noget problem i det :)

Den eneste der er totalt bekymret over de skide pletter er da vist dig selv Tryne;). Vi andre lever storartet med vores pletter, møg, nullermænd osv ;);) Vi er ligeglade...de fleste kommer da for at se dig og prinsessen og ikke pletterne (L) Loosen up girl friend (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

birgittemarie

Jeg vil også rigtigt gerne med!! Og jeg glæder mig til at se pletter på sofaen, der kan måle sig med mine egne 8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

31. juli 2008

Loggidut

ha ha, hvis jeg kommer med tynen, så vil jeg sætte mig i alle dine pletter, og spilde og savle...og bagefter vil jeg bare sige...det var ikke mig...det så sådan ud da jeg kom....!

ja jeg gør det sgu!

Anmeld

31. juli 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

ha ha, hvis jeg kommer med tynen, så vil jeg sætte mig i alle dine pletter, og spilde og savle...og bagefter vil jeg bare sige...det var ikke mig...det så sådan ud da jeg kom....!

ja jeg gør det sgu!

HARH!
Så kommer du sgu!

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Ja og hun tager IRLMary under armen, gør hun!!

Lyder godt at I ikke er sarte - Man bor vel på landet :)

Anmeld

31. juli 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Ja og hun tager IRLMary under armen, gør hun!!

Lyder godt at I ikke er sarte - Man bor vel på landet :)

Ja, det er jo det man gør!

Ligner jeres gulvtæppe også lort - hvis I da har gulvtæppe?
Vi vader jo frem og tilbage, ud og ind af døren med sko på - ja også uden - og ud ihaven og ind igen. Og her snakker vi jo to voksne, to børn og en hund med 4 meget store fødder!

Pøj hvor er det bare grimt vores tæppe! +o(

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Vi har lige fået trægulve alle steder (Med undtagelse af et enkelt værelse) nedenunder men der er stadig sand og jord alle steder!

Det er så tydeligt hvis man ikke lige får støvsuget et par dage - Tænker med gru tilbage på vores gulvtæppe!
Shit, det må have været harskt!!8(

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

haha!!! ja jeg tænker også tit på hvor klammo vores gulvtæppe har været! det tænkte jeg sgu ikke over dengang!! men nu glider man jo frem og tilbage hen over gulvet i sand konstant!!!
men ok, jeg går i bare tær hele tiden.. sååå kan ikke gi ungerne alt skylden:$desværre:D

jeg kommer nok desværre ikke med til babytræf denne her gang... vi skal sgu for meget. og jeg kan slet ikke inde i mit hovede, fatte at jeg skal begynde på arb lige om lidt!!! JEG HADER DET!! så det kommer til at tage alt min tid...
åååhhh hvor jeg elsker at gå og daldre her hjemme.... HVORDAN BLIR MAN FØRTIDSPENSIONIST?? evt bare på deltid:D

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Vi har lige fået trægulve alle steder (Med undtagelse af et enkelt værelse) nedenunder men der er stadig sand og jord alle steder!

Det er så tydeligt hvis man ikke lige får støvsuget et par dage - Tænker med gru tilbage på vores gulvtæppe!
Shit, det må have været harskt!!8(

jeg vil da gerne have en battle, med jeres pletter...der var engang nogle mlælkekartoner...som vi tog billeder af...så IVF og Tynen, kom da i gang, hvem har flest pletter?

lol 8D

Anmeld

1. august 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

jeg vil da gerne have en battle, med jeres pletter...der var engang nogle mlælkekartoner...som vi tog billeder af...så IVF og Tynen, kom da i gang, hvem har flest pletter?

lol 8D

Jeg ville vinde på pletterne - big time! Men jeg deltager ikke.

For det første ville det jo kræve en ret grundig oprydning at komme helt ned til gulvtæppet for at tage et billede.
For det andet - jeg tør sgu ikk... 8( Hvis vore gulvtæppe bliver vist offentligt, er jeg bange for at myndighederne kommer og henter mine børn. Med en undskyldning om børnenes ve og vel :S

Men ellers kunne det skam blive en interessant fight :D

BTW, Loggi... hva hulan laver du oppe på dette ukristelige tidspunkt (04.56)?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.