NYE tullesko fra Petit by Sofie Schnoor i str. 21 & 22.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. oktober 2010

Frk. Himmelblå

anna-jonas skriver:

Jo, der står - 50 %..................men 50% af 600 kr. er vist alligevel 300 kr. Så jeg sælger dem trods alt billigere end den pris jeg selv har givet. Dette fordi min datter er blevet hjerneskadet, og sikkert ikke kommer til at kunne gå...................og så er jeg jo brændt inde med sko, jeg/hun ikke kan bruge. Er bestemt ikke ude på hverken at snyde folk, eller tjene fedt på skoene, bare minimere mit tab.

Men tak, for dit besyv.................som jo egentligt gjorde mig ked.

Kære dig,

Er ikke interesseret i skoene, selvom jeg synes, de er meget, meget fine.

Men vil skrive til dig, at det gør mig utrolig ondt med din datter. Lurede lige på din profil, og jeg kan se, at hendes hjerneskade angiveligt skyldes 3 mdr-vaccinen. Må sige, at det chokerer mig (mildest talt). Har nu en kæmpe klump i halsen.

Hvis du kan overskue det/har lyst må du meget gerne skrive, hvordan det dog kan hænge sammen, at en sund lille pige bliver skadet af en standard vaccine...?

Håber ikke, jeg har overtrådt din grænse i forhold til emnet. Det er i hvert fald ikke min mening.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

lisbethita

albertesmor skriver:

Det er vel egentligt rimeligt nok når skoene er helt nye  man har stadig sparet 350,00 i forhold til nyprisen.

Spørgsmålet kunne have været stillet i en PB

Jeg synes også det er helt fair at sælge dem til 250, selvom hun selv har givet det. Man kan jo bare lade være med at købe dem, hvis man ikke synes det er billigt nok. Jeg synes det er en meget fin pris. Så er enig med dig 

Anmeld

24. oktober 2010

6800

Det var slet ikke min mening og træde nogle over fødderne...kender ikke hendes forhistorie og der står ikke nogle steder at skoene var nye....

Undskylder over for dem, som er blevet såret/sure over mit indlæg

Anmeld

24. oktober 2010

Dictes mor

Dicte vil rigtig rigtig gerne have sådan et par sko, hvis du har dem i str 21 stadigvæk?

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

6800 skriver:

Det var slet ikke min mening og træde nogle over fødderne...kender ikke hendes forhistorie og der står ikke nogle steder at skoene var nye....

Det står i overskriften

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

6800 skriver:

Alt forladt...............jeg er nok bare lidt følsom, når det drejer sig om min lille datter. Ville jo gerne have haft at min lille pige kunne spankulere rundt i de fine sko. Når folk så stiller spørgsmålstegn ved mine motiver til at sælge skoene................underforstået at jeg prøver at score kassen, så bli'r jeg ked af det, og såret. Vil jo bare gerne af med disse sko, også selvom jeg taber penge på det...................måske de kan glæde andre, hvis børn kommer til at gå.

M.v.h Mette

Anmeld

24. oktober 2010

Laulund87

anna-jonas skriver:

Alt forladt...............jeg er nok bare lidt følsom, når det drejer sig om min lille datter. Ville jo gerne have haft at min lille pige kunne spankulere rundt i de fine sko. Når folk så stiller spørgsmålstegn ved mine motiver til at sælge skoene................underforstået at jeg prøver at score kassen, så bli'r jeg ked af det, og såret. Vil jo bare gerne af med disse sko, også selvom jeg taber penge på det...................måske de kan glæde andre, hvis børn kommer til at gå.

M.v.h Mette

Jeg undskylder da også gerne igen..Var ikke klar over at mit spørgsmål kunne lave så meget ballade

Men UNDSKYLD igen!

Anmeld

13. november 2010

anna-jonas

1 par i str. 22 tilbage................perfekte til juletiden.

Anmeld

22. november 2010

anna-jonas

4. december 2010

anna-jonas

Juleskoene til under 1/2 pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.