NYE tullesko fra Petit by Sofie Schnoor i str. 21 & 22.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.568 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

anna-jonas

Skønne tullesko med stjernerne fra Petit, med rågummisåler.

Str. 21 måler 14 cm. indvendigt.

Pris = 250 pp. ( Nyprisen er 600 kr.)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

anna-jonas

Op!

Anmeld

22. oktober 2010

lisbethita

Anna-jonas skriver:

Skønne tullesko med stjernerne fra Petit, med rågummisåler.

Str. 21 måler 14 cm. indvendigt.
Str. 22 måler 14,5 cm. indvendigt.

Pris = 250 pp. ( Nyprisen er 600 kr.)

Hejsa ;-) De er fine...men det var ikke lige dem, som jeg havde tænkt på. De er nemlig lidt tungere (ser de ud til), dem der! Men tænker lige over det. STORT KRAM

Anmeld

22. oktober 2010

Laulund87

Står der ikke 50% i dem så du selv har givet 250 kr?

Anmeld

22. oktober 2010

6800

Laulund87 skriver:

he he tænkte jeg også

Anmeld

23. oktober 2010

anna-jonas

Laulund87 skriver:

Jo, der står - 50 %..................men 50% af 600 kr. er vist alligevel 300 kr. Så jeg sælger dem trods alt billigere end den pris jeg selv har givet. Dette fordi min datter er blevet hjerneskadet, og sikkert ikke kommer til at kunne gå...................og så er jeg jo brændt inde med sko, jeg/hun ikke kan bruge. Er bestemt ikke ude på hverken at snyde folk, eller tjene fedt på skoene, bare minimere mit tab.

Men tak, for dit besyv.................som jo egentligt gjorde mig ked.

Anmeld

23. oktober 2010

anna-jonas

6800 skriver:

he he tænkte jeg også

Jo, der står - 50 %..................men 50% af 600 kr. er vist alligevel 300 kr. Så jeg sælger dem trods alt billigere end den pris jeg selv har givet. Dette fordi min datter er blevet hjerneskadet, og sikkert ikke kommer til at kunne gå...................og så er jeg jo brændt inde med sko, jeg/hun ikke kan bruge. Er bestemt ikke ude på hverken at snyde folk, eller tjene fedt på skoene, bare minimere mit tab.

Men tak, for dine tanker og he, he................som jo egentligt gjorde mig ked.

Anmeld

23. oktober 2010

Laulund87

Anna-jonas skriver:

Men tak, for dit besyv.................som jo egentligt gjorde mig ked.

Ups dumme mig

Det var heller ikke negativt ment, jeg undrede mig bare..

Anmeld

23. oktober 2010

6800

Anna-jonas skriver:

Men tak, for dine tanker og he, he................som jo egentligt gjorde mig ked.

Roooolig, var bestemt ikke ment på en hånende måde...undrede mig bare....det er sjældent man sætter noget til salg, hvor man selv har givet stort set det samme...

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

6800 skriver:

Roooolig, var bestemt ikke ment på en hånende måde...undrede mig bare....det er sjældent man sætter noget til salg, hvor man selv har givet stort set det samme...

Det er vel egentligt rimeligt nok når skoene er helt nye  man har stadig sparet 350,00 i forhold til nyprisen.

Spørgsmålet kunne have været stillet i en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.