Kender I det der med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

ka li ja

Helle30 skriver:

Ihh, nu har jeg skrevet 3 indlæg, som alle er slettet igen. Jeg får gider ikke lyde så negativ, som jeg er.
Kan holde et foredrag på 4 timer om ligestilling, familiefølelse og min bare. Ingen af de tre nævnte er dog særlig interessante, så længe jeg ikke selv magter at gøre noget ved dem. - Heller ikke "min bare".
Jeg kan forstå, at du har en mand, som rent faktisk befinder sig på matriklen jævnligt Nadi? Så gå! Kør! Cykel! din vej. Mænd bliver bløde efter 10 min. mere skrål, end kvinder gør - og det tager bebsen ikke mere skade af, end af en mor der er totalt overstresset.
Lad være med at bede hinanden om lov. Sig: Nu gør jeg sådan og sådan - og så gør det!

- Helle, hvis landlige fyr har begunstiget sin familie med (ja jeg tæller - for jeg er også gnaven) 3,25 timer i denne uge.

har han kun været hjemme 3 timer og 25 min i den her uge????!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Helle30

Kalaha! Jojo, han skal jo også sove. Jeg mener 3 timer og 25 min. hvor vi har været vågne og sammen i huset eller haven. I går var han hjemme til midnat, og der var jeg og Sofie jo lissom gået i seng. Hér til morgen tilbragte vi lige 10 min sammen i soveværelset, da jeg synes, Sofie lige skulle op og se sin far, før jeg kørte hende i dp. Hjemme igen var han stået op og igang med at smøre madpakke, så der sludrede vi lige de 5 min. Altså er vi nu oppe på 3 timer og 40 min. Men jeg HAR set vejrudsigt hér til morgen du, og iflg. dmi's vejrkort, så kommer der regn kl. 19.00:D:D:D. Desuden kommer min bror og hans nye udkårne til kaffe i aften, så mon ikke manden gør en lille indsats for at komme hjem. - Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.