Ååååhhh, Gud, jeg keder mig noget så forfærdeligt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
36 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

Lise

Det er så frygteligt! Jeg SKAL være på job fordi jeg hverken har ferie eller afspadsering til gode - og ikke råd til at holde feriedage uden løn. Men her er intet, absolut INTET, at lave. Så jeg arkiverer... GAB!!!!!!!!!!!! Og tiden går så ufattelig langsom - man skulle slet ikke tro det var muligt...
Og udenfor skinner solen - og der sker ikke meget på baby.dk for alle er ude og nyde vejret og deres børn og Djurs sommerland og stranden og HVAD ved jeg?!!!

Fårk, det er noget crap!!!

BROK og ynk fra mig!!! :(

Nogen der kan en sjov vits?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

ka li ja

ingen vits herfra..... men vi skal altså ikke hygge!! vi skal snart ned og købe en vandlås, og så skal jeg ellers rydde op og gøre rent!!!!!

Anmeld

31. juli 2008

Ny mor

Lyder rigtig kedeligt....æv..har i ikke noget at lave pga. sommeren eller hva´?
Birgitte

Anmeld

31. juli 2008

Lise

Nææææh, der er helt dødt herinde. Og de fleste holder ferie... Jeg har en kontormakker der er god til at sætte mig igang med opgaver på små kunder, men så nogle dage kommer hun ikke fordi hun lige finder på om morgenen at hun vil holde fri - og så kommer jeg og tror at jeg skal videre med det jeg var igang med igår, men lige mangler hendes hjælp til, og så kommer hun sgu ikke... og så skal jeg arkivere en hel dag med mindre andre har nogle små opgaver til mig... det er skod at være ny og hjælpeløs..

Så jeg keeeeeeeeder mig noget så ukristeligt!

Anmeld

31. juli 2008

Ny mor

Æv, hvor træls........har du ikke en bog...medmindre du altså skal sidde og se aktiv ud...
Birgitte

Anmeld

31. juli 2008

ivfmarie

Nååå stakkels Lise.

Mon ikke jeg kan en lille vits... Ej, jeg har en lille gåde:

Hvordan får man en fisk til at grine?

Anmeld

31. juli 2008

Lise

Birgitte (ny mor) skriver:

Æv, hvor træls........har du ikke en bog...medmindre du altså skal sidde og se aktiv ud...
Birgitte

Har faktisk været ved at kigge nogle af de andre studerendes bøger igennem herinde for at se om ikke der var nogen der havde den bog jeg går og venter på til det fag jeg skal til eksamen i i september - men det ser ikke ud til det..

Tror jeg skal se lidt aktiv ud - der er jo faktisk en masse at lave...en masse arkivering..

Anmeld

31. juli 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Nååå stakkels Lise.

Hmm...den må jeg lige tænke over... (?)

Anmeld

31. juli 2008

Astrid P

ivfmarie skriver:

Nååå stakkels Lise.

Jeg tror sgu jeg ved det...

Anmeld

31. juli 2008

ka li ja

jeg ved det!!!! jeg ved det!!!! uden citrus......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.