Små bryster efter ammestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Low

Mine er blevet helt slappe og rynkede (jeg ammer kun om natten). Jeg skal helt sikkert have lavet bryster når jeg har fået de børn jeg skal have. Måske før men så må de bare laves over 2 gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Susanne (efter hun havde født og efter at mælken var væk): "Jeg synes altså mine bryster er blevet lidt små og hænge-agtige"

Gregers: "Hmm.. Måske er det naturens mening at gøre kvinden frastødende efter hun har født, så hun kan være i fred for hannerne??"

Susanne: "Har du LYST til at dø???"

Anmeld

8. oktober 2010

Anne G

Har nøjatig det samme problem med at mine er blevet mindre og slatne (Egentlig ikke lige det kønneste ord )

Jeg kunne faktisk godt tænke mig en operation, men tør nok ikke alligevel.. Jeg har altid været ked af mine små bryster, jeg kan ikke fylde ret meget tøj ud og specielt ikke nu efter jeg har ammet to børn..

Anmeld

8. oktober 2010

Bavianis

Ranarupta skriver:

Hehe - det er sgu ikke altid min mand tænker sig om..!

Anmeld

8. oktober 2010

Mathilde

Jeg tilslutter mig her.

Jeg er gået fra en str. 75F til en 70E. Det lyder jo ikke så slemt, men de var i forevejen kedelige efter vægttab på 35kg og nu er de da direkte sørgelige at se på

Det er faktisk noget der påvirker mig MEGET og ødelægger meget for mig! ØV

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Jeg er vist gået en skål ned i BH også. Har tænkt jeg skal ind og måles inden længe, så jeg kan få en helt optimal BH

Anmeld

8. oktober 2010

Koen.

Samme her, mine gik fra at være lidt små til MEGET små

Anmeld

8. oktober 2010

Shibby

hehe..små blev de sgu ikke..Brugte f i skål som højgravid og nu er jeg ende i en E,så det er heldigvis ikk et problem! Drømmer til gengld om et løft! Hvad nytter det at have store bryster hvis de sidder nederen.

Anmeld

8. oktober 2010

Lady Marion <3

Mine er blevet en skål større efter 3 barn og jeg ammede i 13 mdr

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Mathilde skriver:

Jeg tilslutter mig her.

Jeg er gået fra en str. 75F til en 70E. Det lyder jo ikke så slemt, men de var i forevejen kedelige efter vægttab på 35kg og nu er de da direkte sørgelige at se på

Det er faktisk noget der påvirker mig MEGET og ødelægger meget for mig! ØV

Løft til dig du... med den størrelse ville det da være dumt at fylde noget i, hvis du da overhoved kan få nogen til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.