Små bryster efter ammestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.486 visninger
32 svar
1 synes godt om
7. oktober 2010

FrkLarsen

Hej Kvinder.

Er jeg den eneste der har oplevet af mine bryster er blevet mindre efter ammestop?? 

Bløde små dejklumper er hvad jeg har siddende nu, og er godt utilfreds! 

Savner sku de store faste patter jeg engang havde! 

Hvad med jer girls? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

SussieThyssen

FrkLarsen skriver:

Hej Kvinder.

Er jeg den eneste der har oplevet af mine bryster er blevet mindre efter ammestop?? 

Hvad med jer girls? 

Hehe...jeg har en kær sjælesøs der bare er skrumpet for hvert barn, og hun har fået 3 stks.
Hun var en pæn stor C da hun begyndte og nu er hun nede i en stor A.
Hun er selv noget forbløffet over det, men accepterer det som en del af livets ændring af kroppen

Der er en hel del, der oplever det du har..og jeg tror faktisk det er ret almindeligt.
Men det er vel det naturen fører med sig og vidner jo bare om at du er blevet mor.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

Mumto3

Nu smed jeg også 30kg mens jeg ammede, så det er vel også noget at grunden til at babserne blev mindre.

Jeg har rigtig hængepatter, og pisse stolt af dem!!! Hold da kæft man, jeg har fuldt ud ammet 3 børn, til hvert af ungerne vejede over 10kg. Det er sgu da vildt!!!! -og det kan ses!, - men jeg gad altså heller ikke ligne en tøs på 18. Jeg var i svømmehallen forleden dag med en kvinde over 50, og hun har ingen børn. Det kunne man bare SE på hendes bryster. Hun havde virkelig ung-pige bryster, og det passer altså ikke til en dame på 50!

Anmeld

7. oktober 2010

Bavianis

Susanne (efter hun havde født og efter at mælken var væk): "Jeg synes altså mine bryster er blevet lidt små og hænge-agtige"

Gregers: "Hmm.. Måske er det naturens mening at gøre kvinden frastødende efter hun har født, så hun kan være i fred for hannerne??"

Susanne: "Har du LYST til at dø???"

Anmeld

7. oktober 2010

nvm

du slet ikke den eneste. jeg har aldrig haft ret store bryster, elskede dem da jeg blev gravid med min 1 datter de blev dejlige store af mælken.. men efter blev de  mega slatne, det høre jo desværre med til at få barn

Anmeld

7. oktober 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

Susanne (efter hun havde født og efter at mælken var væk): "Jeg synes altså mine bryster er blevet lidt små og hænge-agtige"

Gregers: "Hmm.. Måske er det naturens mening at gøre kvinden frastødende efter hun har født, så hun kan være i fred for hannerne??"

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

FrkLarsen skriver:

Hej Kvinder.

Hvad med jer girls? 

før jeg blev gravid og i hormon behandling og det hele var jeg 80D

så voksede jeg til en 80DD under hormonerne

og så blev jeg gravid og kom tilsidst op i en 80 G

så fik jeg mælk i og kom op på en 80 H

og nu ca 2½mån efter ammestop er jeg nede på en slatten 80D igen

er det ikke bare typisk

Anmeld

7. oktober 2010

sus34

Før jeg fik børn var jeg en 85b.... men selv efter 3 børn som blev ammmet 6 mdr hver endte jeg i en 80e... nu er jeg lige på vippen til mælk med nr 4, så det bliver spændende at se hvad som sker efter jeg er færdig med denne omgang amning....

En af mine venninder sagde lige den anden dag at hun før ikke har kunne forstå når folk snakkede om de fik totalt slatne bryster... men nu efter 3 børn med langtidsamning og lidt vægttab kan hun godt se at der hvor hun taber sig er i toppen af babserne, så de bliver lange og slatne... hun var ikke specielt begejstret.

Anmeld

7. oktober 2010

Bavianis

dorthemus skriver:

Ja altså helt ærligt - hvad tænker den mand på??? OMG!

Anmeld

7. oktober 2010

Lillefe

Bavianis skriver:

LOOOOOOOOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.