Små bryster efter ammestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Lillefe

Ja jeg er så en af dem som pludseligt havde det modsatte problem eller hvad man skal kalde det.. brugte en C/D skal inden jeg blev gravid.. nu bruger jeg E/F, Jeg ved ikke om de ændre sig nu efter denne gang men nu må vi se.. dog hænger lidt selvfølgelig lidt mere.. Men seriøst når jeg er færdig med det her børn sjov så tror jeg lige de skal løftes bare lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

Ja altså helt ærligt - hvad tænker den mand på??? OMG!

De tænker nok bare ikke...punktum

Anmeld

7. oktober 2010

Mi

Bavianis skriver:

Susanne (efter hun havde født og efter at mælken var væk): "Jeg synes altså mine bryster er blevet lidt små og hænge-agtige"

Gregers: "Hmm.. Måske er det naturens mening at gøre kvinden frastødende efter hun har født, så hun kan være i fred for hannerne??"

Susanne: "Har du LYST til at dø???"

Det er jo et dicideret selvmord han begår der. Hvis hun slog ham ihjeld efter det, så mener jeg ikke hun skal straffes.

Jeg gik fra en A skål til...ja...jeg kan ikke fylde nogen bh'er ud overhovedet. Og er pisse irriteret over stadig at skulle gå med bikinioverdel og bh, der er mænd som har større bryster end mig, og de går da ikke med bh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. oktober 2010

charlottekri

MarianneSonne skriver:

Det er jo et dicideret selvmord han begår der. Hvis hun slog ham ihjeld efter det, så mener jeg ikke hun skal straffes.

Jeg gik fra en A skål til...ja...jeg kan ikke fylde nogen bh'er ud overhovedet. Og er pisse irriteret over stadig at skulle gå med bikinioverdel og bh, der er mænd som har større bryster end mig, og de går da ikke med bh

Marianne

www.stjerneleg.dk

du er ikke den eneste suk....

Anmeld

7. oktober 2010

Svei

Hej Kvinder.

Er jeg den eneste der har oplevet af mine bryster er blevet mindre efter ammestop?? 

Bløde små dejklumper er hvad jeg har siddende nu, og er godt utilfreds! 

Savner sku de store faste patter jeg engang havde! 

Hvad med jer girls? 

Nææ, mine blev bare længere, oprullet fyldte de det samme trods det større areal når de var foldet ud...

Anmeld

7. oktober 2010

Bare mig..

FrkLarsen skriver:

Hej Kvinder.

Er jeg den eneste der har oplevet af mine bryster er blevet mindre efter ammestop?? 

Hvad med jer girls? 

Nej du er bestemt ikke den eneste!!! Jeg har INGEN, og den der "knude" der ligesom gør dem faste er fuldstændig forsvundet.. Jeg er SÅ ked af mine, i forvejen, små bryster, som nu er blevet til INGENTING.. - Jo store brystvorter, er hvad der er tilbage

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

FrkLarsen skriver:

Hej Kvinder.

Hvad med jer girls? 

Du er ikke den eneste, det er de mest sørgelige rester jeg står tilbage med her, og det er bare så trist!

Anmeld

7. oktober 2010

Vingummien

Jbk skriver:

Nææ, mine blev bare længere, oprullet fyldte de det samme trods det større areal når de var foldet ud...

Oprullet, som du dog kan sige det :p

Her er de blevet større før brugte jeg 85c/d nu bruger jeg 90d/e og så er de trukket længere sydpå

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

Bavianis skriver:

Susanne (efter hun havde født og efter at mælken var væk): "Jeg synes altså mine bryster er blevet lidt små og hænge-agtige"

Gregers: "Hmm.. Måske er det naturens mening at gøre kvinden frastødende efter hun har født, så hun kan være i fred for hannerne??"

Susanne: "Har du LYST til at dø???"

hahahahaha (sorry, men den var sQ lidt sjov)

Anmeld

7. oktober 2010

Low

Mine er blevet helt slappe og rynkede (jeg ammer kun om natten). Jeg skal helt sikkert have lavet bryster når jeg har fået de børn jeg skal have. Måske før men så må de bare laves over 2 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.