Hvad får man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Det er kun sygehuse i sønderjylland der har indført det.. pr. 1. oktober.. de andre sygehuse skal drøfte først i det nye år, om de vil indføre samme procedure!

Trine, du er så flot gravid! Totalt misundelig er jeg - med mine 3 strækmærker allerede i uge 16

Håber Jeres lille guldklump snart beslutter sig for at holde fødselsdag, så I får den hjemmefødsel I drømmer om!

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/09/25/133919.htm?rss=true

Her er et link om det, men der står også den med hvor mange børn der dør, fordi man går over tid osv.. Bare lige til en advarsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

oo

AnneBJ skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/09/25/133919.htm?rss=true

Her er et link om det, men der står også den med hvor mange børn der dør, fordi man går over tid osv.. Bare lige til en advarsel

det er sikkert den Søren har læst!!

Anmeld

8. oktober 2010

Josesmor

AnneBJ skriver:

Det er kun sygehuse i sønderjylland der har indført det.. pr. 1. oktober.. de andre sygehuse skal drøfte først i det nye år, om de vil indføre samme procedure!

Trine, du er så flot gravid! Totalt misundelig er jeg - med mine 3 strækmærker allerede i uge 16

Håber Jeres lille guldklump snart beslutter sig for at holde fødselsdag, så I får den hjemmefødsel I drømmer om!

Så er jeg glad for at være sønderjyde

Anmeld

8. oktober 2010

BabyStella!

Tjuhl skriver:

jaaaaaaa, de bukser er sååååå behagelige! og så fandt jeg to par til 100 kr i rema 1000 i midten af graviditeten, så jeg har ikke gået i andet siden

Dejligt

Anmeld

8. oktober 2010

Risen

EJ hvor er du smækker lækker! Synd du skal af med den mave.. Men ud skal han/hun jo! Glæder mig utroligt meget til at læse din FB og se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.