Hvad får man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

oo

Tina2 skriver:

Det skal nok hjælpe med at lindre, skal du føde på din seng så? Det bli'r da så spændende og det er jo SNAAAART!!!!!

Ahmen altså, du går jo så fantastisk en tid i møde, intet er større end at blive mor, det kan jeg godt sige dig

nej, jeg føder i stuen...er planen. fordi soveværelset er ovenpå og jeg tror det blir møgbesværligt at skulle op og ned ad trappen hvis jeg skal på toilettet eller i bad eller et eller andet, og så vil jordemoderen jo også gerne være i nærheden af rent vand osv, sagde hun. Så sofaen it is...eller et andet sted i underetagen. og så skal vi nok liiiige have lagner op for vinduerne, vi har slet ingen gardiner herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

grinny

Uhh, krydser alt hvad jeg kan for at baby Tjuhl snart kommer ud. Har tænkt på dig idag, så var lige inde og lurer din profil, men desværre havde du været online i stedet for at føde

Forresten har jeg hele tiden, af en eller anden grund troede du ventede dig en dreng, så det holder jeg fast i 

Anmeld

7. oktober 2010

LISBETH:-)

Hvor ser du bare virkelig smuk, på den der glød agtige måde, som kun gravide kan have.

Altså jeg revner også snart af spænding, jeg vil også gerne snart se hvad der gemmer sig i maven.

Anmeld

7. oktober 2010

Julieogbaby

Kan kun sige WOW og håbe at i snart får jeres lille elskling at se.

Anmeld

7. oktober 2010

mariamiss6

Altså har du prøvet en masse af de der start-veer skrøner?

Anmeld

7. oktober 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Altså har du prøvet en masse af de der start-veer skrøner?

nej, for jeg tror nok ikke rigtig på dem, hvis jeg skal være ærlig. sex er udelukket, det gør simpelthen for ondt i mit underliv til at jeg overhovedet kan overskue det. ananas kan jeg dælme ikke få 7 ned i rap...jeg spiste en halv i foregårs og det er omtrent så meget som jeg kan rumme p.t., brystvortenulring er no go (og ja, jeg prøvede rent faktisk idag, men fik så meget kvalme at jeg stoppede ret hurtigt), gåture er prøvet...eller prøves, men jeg kan ikke gå de der berømte 2 timer pga smerterne og ææææh...hvad er der ellers? hindbærbladthe og vekage osv har jeg ikke prøvet. men jeg har købt tonicvand og så må vi se om det kan gøre noget - når der altså melder sig nogle veer

jeg satser stærkt på at sofaligning og ynk er det der skal til

Anmeld

7. oktober 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

nej, for jeg tror nok ikke rigtig på dem, hvis jeg skal være ærlig. sex er udelukket, det gør simpelthen for ondt i mit underliv til at jeg overhovedet kan overskue det. ananas kan jeg dælme ikke få 7 ned i rap...jeg spiste en halv i foregårs og det er omtrent så meget som jeg kan rumme p.t., brystvortenulring er no go (og ja, jeg prøvede rent faktisk idag, men fik så meget kvalme at jeg stoppede ret hurtigt), gåture er prøvet...eller prøves, men jeg kan ikke gå de der berømte 2 timer pga smerterne og ææææh...hvad er der ellers? hindbærbladthe og vekage osv har jeg ikke prøvet. men jeg har købt tonicvand og så må vi se om det kan gøre noget - når der altså melder sig nogle veer

jeg satser stærkt på at sofaligning og ynk er det der skal til

Hehehe.... Jeg hørte engang at det også kunne virke med dadler, men jeg har ikke prøvet det selv....

Jeg var jo så klog, at jeg gik amok i rengøring, den ene gang, og flytning den anden gang... Jeg gjorde rent til jeg ikke kunne mere, og til jeg virkelig havde været alt igennem 4 (!!!) gange på 3 dage. Og dagen efter den sidste omgang fik jeg veer :)

Anden gang hjalp jeg min far med at flytte,og jeg knoklede som en sindssyg en hel uge, til jeg simpelthen tudede af bækkensmerter, og gav op... Jeg fødte først 4 dage senere... Sååååå.... Det er jo individuelt for hvert menneske og hver fødsel hvad der måske virker....

Men jeg ville da samle alle rådene, og starte fra en ende af, med dem jeg mente at kunne udholde :P

Amerikansk olie har jeg også hørt skulle være godt LOL men det kunne jeg satme ikke have gjort....

Nåh det var også kun med henblik på sikret hjemmefødsel ;)

Anmeld

7. oktober 2010

M.O.A.R.

Dejligt indlæg at læse

Og hold da op en mave! Hvor er du smuk gravid!

puster en MASSE ve-støv afsted til dig, i håb om jeres lille mirakel snart kommer til verden.

Anmeld

7. oktober 2010

Astrid P

Du er meget, meget smukt gravid... God fornøjelse med den forestående fødselsoplevelse, det er SÅ stort!

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

WOW du ligner en der meget gerne snart vil føde.... men hoooold nu på hvor er du bare flot gravid helt kuglerund....

Sender lige ve støv afsted til dig ****************

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.