Tjuhl skriver:
nej, for jeg tror nok ikke rigtig på dem, hvis jeg skal være ærlig. sex er udelukket, det gør simpelthen for ondt i mit underliv til at jeg overhovedet kan overskue det. ananas kan jeg dælme ikke få 7 ned i rap...jeg spiste en halv i foregårs og det er omtrent så meget som jeg kan rumme p.t., brystvortenulring er no go (og ja, jeg prøvede rent faktisk idag, men fik så meget kvalme at jeg stoppede ret hurtigt), gåture er prøvet...eller prøves, men jeg kan ikke gå de der berømte 2 timer pga smerterne og ææææh...hvad er der ellers? hindbærbladthe og vekage osv har jeg ikke prøvet. men jeg har købt tonicvand og så må vi se om det kan gøre noget - når der altså melder sig nogle veer 
jeg satser stærkt på at sofaligning og ynk er det der skal til 
Hehehe.... Jeg hørte engang at det også kunne virke med dadler, men jeg har ikke prøvet det selv....
Jeg var jo så klog, at jeg gik amok i rengøring, den ene gang, og flytning den anden gang... Jeg gjorde rent til jeg ikke kunne mere, og til jeg virkelig havde været alt igennem 4 (!!!) gange på 3 dage. Og dagen efter den sidste omgang fik jeg veer :)
Anden gang hjalp jeg min far med at flytte,og jeg knoklede som en sindssyg en hel uge, til jeg simpelthen tudede af bækkensmerter, og gav op... Jeg fødte først 4 dage senere... Sååååå.... Det er jo individuelt for hvert menneske og hver fødsel hvad der måske virker....
Men jeg ville da samle alle rådene, og starte fra en ende af, med dem jeg mente at kunne udholde :P
Amerikansk olie har jeg også hørt skulle være godt LOL men det kunne jeg satme ikke have gjort....
Nåh det var også kun med henblik på sikret hjemmefødsel ;)
Anmeld