Erfaringer med at få løsnet hinder - hjælper det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Bare mig..

misslea skriver:

Go' morgen

Jo et eller andet har det i hvert fald sat gang i!!!

Igår eftermiddags/aften/nat havde jeg simpelthen bare SÅ kraftige plukveer, at jeg var helt sikker på, at det var NU!!!! Av for den da!!!

Men her til morgen, er det hele b are gået i sig selv igen, og jeg sidder her og er SÅ skuffet... øv øv!!!

Skal nok lige forbi akupunktøren idag igen! Hun sagde nemlig, at hvis der ikke var sket noget her til morgen, så skulle jeg ringe, så jeg kunne komme ned idag og få en behadling mere....!!!

Håååber virkelig, at der snart sker noget, for jeg er helt ærlig ved at blive sindsyg af alle de falske forhåbninger, min krop bliver ved med at give mig... det er snyyyyyd... og ret hårdt for psyken faktisk!!!

Mange tak for dine tanker iøvrigt

fra Lea

Årh, det var træls.. Men så krydser jeg i hvertfald fingre for dig idag.. - Imorgen kunne også blive en fed dato hihi

Jeg havde Kraftige pkukveer/veer lørdag tidligt om morgenen, men de forsvandt også, men så kom de tilbage om aftenen, lige efter slimproppen gik, og forsvandt så ikke før mandag morgen hvor jeg så fødte..

Mange gange held og lykke til dig i hvertfald Under alle omstændigheder er det jo lige om hjørnet, og du kan jo nærmest ikke være tættere på at gå igang end du er nu...

Glæder mig til en fødselsberetning og en masse billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

misslea

~~M.Nielsen~~ skriver:

Årh, det var træls.. Men så krydser jeg i hvertfald fingre for dig idag.. - Imorgen kunne også blive en fed dato hihi

Jeg havde Kraftige pkukveer/veer lørdag tidligt om morgenen, men de forsvandt også, men så kom de tilbage om aftenen, lige efter slimproppen gik, og forsvandt så ikke før mandag morgen hvor jeg så fødte..

Mange gange held og lykke til dig i hvertfald Under alle omstændigheder er det jo lige om hjørnet, og du kan jo nærmest ikke være tættere på at gå igang end du er nu...

Glæder mig til en fødselsberetning og en masse billeder

Åååhh 1000 tak - det var da opmundtrende at høre

Skal til akupunktur her 11.30, og så håber jeg, at det udvikler sig igen senere...  Har stadig ret ondt i underlivet, og har da også plukveer - de gør bare ikke ondt på samme måde som i går!! Hmm.. jeg må vente og se tiden an!!

Lover at opdatere, når der sker noget for "alvor"!!!

Og ja - i morgen er jo en fin dato!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.