Erfaringer med at få løsnet hinder - hjælper det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

misslea

Valle81 skriver:

Hey.

med Anton gik jeg jo til 41+5

Da jeg var 41+3 var jeg til 10 dage overtid tjek på fødegangen og jordemoder løsnede hinder.

Hun sagde: Du er meget moden hernede - så vi ses inden for 24 timer:0)

Hun fik næsten ret og efter næsten præcis 24 timer gik veerne bang bare igang som lyn fra klar himmel, regelmæssigt fra start med 6 min. imellem:0)

Heldigvis lyder det som om, at det rent faktisk virker for nogle - og det e rjo altid noget

Jeg regner med at tage til akupunktur idag, og så sige ja tak til hindehøsning i morgen, hvis altså ikke akupunkturen allerede har sat gang i noget! Min veninde fødte for et par uger siden. Onsdag eftermiddag fik akupunktur og torsdag formiddag fødte hun sin lille datter!!!  Hun havde ellers inen tegn på kommende fødsel, andet end de alm. små plukveer.... men lige pludselig kom der sørme skub i tingene....!!! Håber det samme sker for mig

1000 tak for svar..

fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

maiken81

Jeg fik løsnet hinder da jeg var 40+3, var 4 cm åben (men ik i fødsel) og det hjalp overhoved ikke. Det satte gang i en masse plukveer, men det var alt. Blev sat igang da jeg var 42+0! Men har hørt om mange hvor det hjalp

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

maiken81 skriver:

Jeg fik løsnet hinder da jeg var 40+3, var 4 cm åben (men ik i fødsel) og det hjalp overhoved ikke. Det satte gang i en masse plukveer, men det var alt. Blev sat igang da jeg var 42+0! Men har hørt om mange hvor det hjalp

øv øv at det ikke hjalp....!!!! Man vil jo bare sååå gerne, at der skal ske noget!!!

Men ja - jeg har efterhånden hørt om en del, hvor det har hjulpet... og selvfølgelig også nogle, hvor det ikke hjalp en hujende fis desværre!!!

Jeg må håbe, at min jordemor kan gøre det på mig, og at det så kan hjælpe processen lidt igang

fra Lea

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

Ja det hjælper hvis ens krop er klar. Jeg fik løsnet 2 gange 1 gang fik jeg lidt kraftigere veer også gik det i sig selv igen. 3 dage efter fik jeg dem løsnet igen og det fik jeg gjort kl 10 og fødte kl 18.24 jeg kunne allerede mærke forskellen da jeg kom ned i bilen at nu tog veerne virkelig til. 

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

Diana... skriver:

Ja det hjælper hvis ens krop er klar. Jeg fik løsnet 2 gange 1 gang fik jeg lidt kraftigere veer også gik det i sig selv igen. 3 dage efter fik jeg dem løsnet igen og det fik jeg gjort kl 10 og fødte kl 18.24 jeg kunne allerede mærke forskellen da jeg kom ned i bilen at nu tog veerne virkelig til. 

Hold dao op ja - så gik det da stærkt 2. gang må man sige

Ja - jeg ved jo selvfølgelig ikke, om jeg er "klar" - det må min JM jo afgøre i morgen... meeen jeg var jo allerede helt modnet og åben 1 cm, da jeg  var 34+1, så håber da, at det kan lade sig gøre... ellers håber jeg, at akupunkturen kan hjælpe....

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

misslea skriver:

Hold dao op ja - så gik det da stærkt 2. gang må man sige

Ja - jeg ved jo selvfølgelig ikke, om jeg er "klar" - det må min JM jo afgøre i morgen... meeen jeg var jo allerede helt modnet og åben 1 cm, da jeg  var 34+1, så håber da, at det kan lade sig gøre... ellers håber jeg, at akupunkturen kan hjælpe....

Jeg var også 2 cm åben men alligevel var min krop ikke helt klar men det var den så anden gang. Jeg tror ikke det noget de kan mærke om kroppen er klar. Hun sagde bare til mig at det virket kun hvis ens krop var klar. 

Spændende håber det lykkes for jer. 

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

Diana... skriver:

Jeg var også 2 cm åben men alligevel var min krop ikke helt klar men det var den så anden gang. Jeg tror ikke det noget de kan mærke om kroppen er klar. Hun sagde bare til mig at det virket kun hvis ens krop var klar. 

Spændende håber det lykkes for jer. 

Ja - der er ikke andet end at vente og se...!!! OG om hun overhovedet vil gøre det på mig!! Hun sagde sidst, jeg muligvis kunn eovertale hende... og jeg har da tænkt mig at gøre et forsøg.. heheh

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

Lise skriver:

Jeg fik løsnet hinder under min sidste fødsel - men altså først da fødslen var gået igang. Var 3 eller 4 cm åben og havde fine veer, men jeg skal love for at Fanden tog ved mig, min krop og veerne da hinderne var løsnet, og halvanden time senere så Casper dagens lys

Go for it! Og held og lykke!

Uuhh ha  Fedt at det lige kunne sætte ekstra skub i sagerne

Ja jeg er spændt på, hvad min JM siger i morgen... håber at jeg er "klar", så hun kan gøre et forsøg i det mindste!! Og så er der ikke andet for end at krydse fingre

Anmeld

9. oktober 2010

Bare mig..

misslea skriver:

Uuhh ha  Fedt at det lige kunne sætte ekstra skub i sagerne

Ja jeg er spændt på, hvad min JM siger i morgen... håber at jeg er "klar", så hun kan gøre et forsøg i det mindste!! Og så er der ikke andet for end at krydse fingre

Hjalp det egentlig ikke og få løsnet hinder? og få akupunktur? Læste indlæget igår, men gjorde det fra mobilen så kunne ikke skrive, men har bare tænkt på dig hele morgenen og igår inden jeg faldt i søvn

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hjalp det egentlig ikke og få løsnet hinder? og få akupunktur? Læste indlæget igår, men gjorde det fra mobilen så kunne ikke skrive, men har bare tænkt på dig hele morgenen og igår inden jeg faldt i søvn

Go' morgen

Jo et eller andet har det i hvert fald sat gang i!!!

Igår eftermiddags/aften/nat havde jeg simpelthen bare SÅ kraftige plukveer, at jeg var helt sikker på, at det var NU!!!! Av for den da!!!

Men her til morgen, er det hele b are gået i sig selv igen, og jeg sidder her og er SÅ skuffet... øv øv!!!

Skal nok lige forbi akupunktøren idag igen! Hun sagde nemlig, at hvis der ikke var sket noget her til morgen, så skulle jeg ringe, så jeg kunne komme ned idag og få en behadling mere....!!!

Håååber virkelig, at der snart sker noget, for jeg er helt ærlig ved at blive sindsyg af alle de falske forhåbninger, min krop bliver ved med at give mig... det er snyyyyyd... og ret hårdt for psyken faktisk!!!

Mange tak for dine tanker iøvrigt

fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.