Karla er det bedste navn!! Hvor fedt er det ikke lige at hedde det samme som Super Karla? Husker jeg forkert eller havde i også Nora oppe at vende?
Ja, Superkarla er jo en skøn rollemodel!
Jo, vi havde også Nora oppe at vende. Og jeg er stadig helt vild med navnet, men hver gang Tommy skulle sige det, kom han til at sige Nova - og det gik altså ikke. Vi kunne jo ikke have en datter med et navn, som faderen ikke kan huske, fordi han ikke er lige så forelsket i det som moderen er. Så jeg nedlagde veto mod mit eget favoritnavn for at tage hensyn til Tommy - jeg synes vi skulle vælge et navn, som vi begge var vilde med. Og det blev altså Karla.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i at du ikke er helt med på Christian. Ikke fordi det er et grimt navn, men jeg havde også en periode på et par uger, hvor jeg ikke følte helt for Karla. Men det gik over, og nu kan hun ikke hedde andet (medmindre hun mod alle odds viser sig at være en dreng)
Jeg er i øvrigt helt vild med navnet Laurits, så jeg synes helt sikkert også at du skal give det en chance. Kan egentlig godt lide alle jeres ideer til drengenavne, men må give dig ret i at Augustinus bliver en anelse besværligt og måske også en anelse for bibelsk efter min smag. August er vild flot, og selvom det også er et kristent navn, så klinger det ikke lige så højkirkeligt som Augustinus.
Men altså... navne er jo en smagssag, og når I har valgt et navn, så er det jo bare det han hedder!

Anmeld