Navne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.188 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Diana...

Vi har da vidst slet ikke snakket navne endnu. 

Har i fundet på et navn til jeres små bebser endnu? 

Vi venter os jo en lille Pige og hun skal hedde Nadia  

Men det har vi nu vidste fra vi mødtes vi har altid haft et drenge navn og pige navn så det er jo nemt, men svært hvis det så ville blive en lille dreng denne gang så vi helt blank hvad ang navne 

Så hvad har i fundet frem til at navne? 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

piadas

Puha, det er ikke nemt med de navne! Når to voksne skal blive enige, og de to store børn også vil bestemme samtidigt!

Nå, men vi er nået frem til Ida hjemme hos os. Jeg hedder jo Pia, og vores anden datter hedder Lea, så det måtte også gerne være et kort navn, der ender på a! Det indskrænker jo mulighederne en del, men jeg kan rigtig godt lide navnet Ida, så det ender det nok med!

Jeg ville ellers gerne have haft Maya, men min mand har nedlagt veto! Han kendte engang en, som hed Maja, som var træls, så det ville han SLET ikke gå med til!

Anmeld

6. oktober 2010

Diana...

piadas skriver:

Puha, det er ikke nemt med de navne! Når to voksne skal blive enige, og de to store børn også vil bestemme samtidigt!

Nå, men vi er nået frem til Ida hjemme hos os. Jeg hedder jo Pia, og vores anden datter hedder Lea, så det måtte også gerne være et kort navn, der ender på a! Det indskrænker jo mulighederne en del, men jeg kan rigtig godt lide navnet Ida, så det ender det nok med!

Jeg ville ellers gerne have haft Maya, men min mand har nedlagt veto! Han kendte engang en, som hed Maja, som var træls, så det ville han SLET ikke gå med til!

Åhh det er også 3 navne jeg synes er rigtig pæne. 

Ha ha de mænd altså, men jeg kender alt for godt det med at havde kendt en ved et navn som er træls. 

Anmeld

6. oktober 2010

CamiRon

Vi venter en pige og hun skal hedde Ida. Det er åbenbart populært.  Vores datter på 15 mdr. hedder Emma og vi syntes at det to navne står rigtig godt sammen.

(for det ikke skal være løgn stod vi længe imellem Ida og Maja)

Anmeld

6. oktober 2010

Diana...

CamiRon skriver:

Vi venter en pige og hun skal hedde Ida. Det er åbenbart populært.  Vores datter på 15 mdr. hedder Emma og vi syntes at det to navne står rigtig godt sammen.

(for det ikke skal være løgn stod vi længe imellem Ida og Maja)

Ha ha ej det var da lidt pussigt. 

Anmeld

6. oktober 2010

DK

Bimmeren skal hedde Richard

Anmeld

6. oktober 2010

IAH

piadas skriver:

Har du tænkt på at bytte Maja til Naja.. det kan måske glide ned hos manden...

Jeg skulle oprindeligt have heddet Ida.. men blev så en Iben. Sådan er den slags kompromisser nok altid. Jeg mangler et mellemnavn efter Frederik. Jeg er blank, venter til han er født.

Anmeld

6. oktober 2010

Sofia

Her er vi ikke blevet enige endnu! Men vi går efter et navn der ikke er i top 10 og så skal det ikke være for moderne.. Altså hellere noget ala Marius end Noah, og noget ala Asta fremfor Malou.. Vi er ikke til det helt moderne!

Anmeld

6. oktober 2010

piadas

IAH skriver:

Har du tænkt på at bytte Maja til Naja.. det kan måske glide ned hos manden...

Jeg skulle oprindeligt have heddet Ida.. men blev så en Iben. Sådan er den slags kompromisser nok altid. Jeg mangler et mellemnavn efter Frederik. Jeg er blank, venter til han er født.

Ja, tanken har da strejfet mig, men blev hurtigt glemt igen! Jeg er ikke så vild med navnet og samtidig hedder nogle af vores gode venners datter også Naya, så jeg synes ikke, vores datter skulle hedde det samme.

Anmeld

6. oktober 2010

Maja88

vi ved ikke hvad bebseren bliver herhjemme, men vi har 3 drengenavne og 3 pigenavne:

drengene:

Oliver

Benjamin

Alexander

pigerne:

Aprilla

Isabella

Karoline

så må vi se hvad bebser, er og ligner når den kommer til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.