Navne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

MetteT

Hvis vi får en dreng ska han hedde Christian opkaldt efter min mands bedstefar der desværre døde for et par år siden.. Det er Steffen der har fået lov at vælge hvis det blir en dreng og jeg kan godt gå med til Christian selvom det ikke var det jeg havde valgt hvis jeg helt selv ku bestemme..

Hvis det blir en pige er det mig der bestemmer og så ska hun hedde Frederikke... Har ikke noget specielt forhold til det navn andet end at jeg helt vildt godt kan lide det og Steffen har sagt ja, selvom det heller ikke var det navn han havde valgt hvis han helt selv ku bestemme..

Så her gemmer der sig enten en Christian eller Frederikke i maven!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

piadas

CamiRon skriver:

Vi venter en pige og hun skal hedde Ida. Det er åbenbart populært.  Vores datter på 15 mdr. hedder Emma og vi syntes at det to navne står rigtig godt sammen.

(for det ikke skal være løgn stod vi længe imellem Ida og Maja)

Haha, hvor sjovt! Vi må lige snakke sammen, hvis vi senere skal have flere børn, hvad han/hun så skal hedde!

Anmeld

7. oktober 2010

Riksen

Vores datter skal hedde Karla. Hvis vi fik en dreng, skulle han hedde Manfred, men nu bliver det Karla.

Anmeld

7. oktober 2010

CamiRon

piadas skriver:

Haha, hvor sjovt! Vi må lige snakke sammen, hvis vi senere skal have flere børn, hvad han/hun så skal hedde!

Ja vi må lige holde øje med hinanden!  Vi har jo åbenbart samme smag!

Anmeld

7. oktober 2010

Marco2

Vi fik jo igår at vide at det bliver en pige, men vi er helt blanke for navne. En kollega sagde idag at hun da skulle hedde Isabel. Og det kan jeg egentligt godt lide Vores anden datter hedder Emily. Men ellers har jeg ikke nogen forslag. Hvad passer godt til Emily?

Ag

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Vi fik jo igår at vide at det bliver en pige, men vi er helt blanke for navne. En kollega sagde idag at hun da skulle hedde Isabel. Og det kan jeg egentligt godt lide Vores anden datter hedder Emily. Men ellers har jeg ikke nogen forslag. Hvad passer godt til Emily?

Ag

Isabel er altså også bare et rigtig flot navn det kan jeg godt lide og det passer også godt til Emily

Anmeld

7. oktober 2010

piadas

Marco2 skriver:

Ag

Enig med Diana!

Anmeld

7. oktober 2010

mettenoah

Vi venter en datter til januar, og har i forvejen en Noah på 2år.
Men vi er begge enige om, at der i maven gemmer sig en Gaia

Anmeld

8. oktober 2010

Mettemus

Ih sikke fine navne!

Vi venter en dreng og har ellers hele vejen igennem været ret enige om, at det var en lille Christian. Men jo mere jeg tænker over det, jo mere i tvivl kommer jeg. Det er som om det bare ikke er hans navn? I stedet er jeg vild med Jacob, hvor Jens hælder til Laurits (som inde i mit hovede er en gammel mand, men jeg har lovet at forsøge at vænne mig til det). De to bedstemødre har foreslået Jeppe, og det synes jeg også er fint. Og så kan jeg ikke helt slippe Augustinus, selvom jeg godt rationelt kan se, at det er et besværligt navn.

Af pigenavne havde vi Carla, Clara, Caroline og Johanne, men det bliver så ikke aktuelt i denne omgang.

Anmeld

8. oktober 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Vores datter skal hedde Karla. Hvis vi fik en dreng, skulle han hedde Manfred, men nu bliver det Karla.

Karla er det bedste navn!! Hvor fedt er det ikke lige at hedde det samme som Super Karla? Husker jeg forkert eller havde i også Nora oppe at vende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.