Under 100 dage tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Diana...

piadas skriver:

Hej Diana!

Du kan se min huskeliste her, som er stykket sammen af lidt forskellige indlæg herinde fra + hvad jeg selv synes, men der kan jo altid rettes i den!

https://www.baby.dk/debat/65307pi1/1--kvartal-2011/huskeliste-til-baby.aspx

Ahh ja ok tak den havde jeg slet ikke set :). Men så mangler jeg meget tros jeg har en lille mand i forvejen ha ha men jeg har bare aldrig brugt mange af tingene. Men der er jo også forskelligt fra hjem til hjem og barn til barn. 

Hmm mon ikke jeg føler jeg ikke mangler noget fordi jeg nok ikke mangler det. Jeg føler nok bare jeg mangler alt men det er nok fordi at for under 2 år siden købte vi jo alt men vi mangle jo ikke alt denne gang. Hmm må vidst lige gå en runde her hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

piadas

Diana... skriver:

Ahh ja ok tak den havde jeg slet ikke set . Men så mangler jeg meget tros jeg har en lille mand i forvejen ha ha men jeg har bare aldrig brugt mange af tingene. Men der er jo også forskelligt fra hjem til hjem og barn til barn. 

Hmm mon ikke jeg føler jeg ikke mangler noget fordi jeg nok ikke mangler det. Jeg føler nok bare jeg mangler alt men det er nok fordi at for under 2 år siden købte vi jo alt men vi mangle jo ikke alt denne gang. Hmm må vidst lige gå en runde her hjemme

Ja, sådan har jeg det også lidt! Jeg har f.eks. skrevet voksipose på listen, men sådan en, vil jeg slet ikke have, men jeg har nok en tendens til at helgardere - hellere skrive noget på, som man alligevel ikke vil have! Det kunne jo være, man ville alligevel, og så er det jo altid rart, det står på listen, så man ikke glemmer det! Fuuuck, det lyder underligt - ja, jeg er sgu nok lidt mærkelig!

Anmeld

6. oktober 2010

Diana...

piadas skriver:

Ja, sådan har jeg det også lidt! Jeg har f.eks. skrevet voksipose på listen, men sådan en, vil jeg slet ikke have, men jeg har nok en tendens til at helgardere - hellere skrive noget på, som man alligevel ikke vil have! Det kunne jo være, man ville alligevel, og så er det jo altid rart, det står på listen, så man ikke glemmer det! Fuuuck, det lyder underligt - ja, jeg er sgu nok lidt mærkelig!

Ha ha nej det jo rigtig det du skrive det er altså bare rart at havde noget at gå efter så kan man altid vælge til eller fra. 

Anmeld

6. oktober 2010

DK

Diana... skriver:

Altså jeg er lidt skuffet over vi ikke har fået et kopi af din indkøbs liste. 

Vi har lige købt barnevogn og nyt puslebord og lidt tøj og jeg ANER ikke hvad jeg mangler eller om jeg mangler noget ha ha og nå du så skriver 10 ting hmm jamen min liste (som jeg ikke har) har aldrig været på 10 ting så kan du lige hjælpe mig lidt her griner 

Jeg tror altså også det den bedste måde at gøre det på, at kiloene må man tage kampen med efter stedet for at gå i graviditeten og være nervøs for hvor meget man tager på og om man nogen sinde kommer af med dem igen tror godt det kan påvirke en lidt, synes jeg jeg kan læser ud fra andre indlæg her inde omk vægt. Jeg har slet ikke kunne spise rugbrød under graviditeten og jeg ELSKER normalt rugbrød. 

Åhh hvor træls med din ryg at det er blevet være kan man ikke gøre noget for at hjælpe det lidt? Men kan absolut godt føle dig i det med at sidde og gå. det kan jeg næsten heller ikke dog er det ikke bækkenløsning jeg har, jeg er bare blevet for hurtig stor så mine muskler ikke kan følge med.

Ha ha frokosten er spist her for hmm 51 min siden  rester fra i går mørbrad i fad  Og nu der ikke nok til i aften 

Knus

Jamen, værsgod så: https://www.baby.dk/debat/67658pi1/1--kvartal-2011/dittes-indkoebs-bimmerliste.aspx#GoToMessage

God fornøjelse.

Da jeg lige fik den skrevet ned, så kom jeg da lige i tanke om et par ekstra ting, så mangler vist lidt mere end ti ting!

Anmeld

6. oktober 2010

Sofia

Hvor er det dejligt, at I er flyttet Mette!! Så bor I i den lækre store lejlighed med alt i hårde hvidevarer, yeeees det må være skønt! Jeg er jo ikke helt så langt som dig, jeg er i dag 15 + 3! Men her går det rigtig godt, jeg har ingen gener, og er ikke så træt nu, som jeg var for nogle uger siden. Det har lettet meget på min "spekulations-konto" at vi også har fundet en ny lejlighed. Har været nervøs for at det skulle blive en hård kamp, da vi gerne ville blive i Århus C! Men nu er lykken gjort, vi har fundet en 3er i latinerkvarteret!! I aften rejser jeg med min kæreste, svigerforældre, svoger og svigerinde til Toscana! Vi skal bo på en vingård i 4 dage. Så det bliver bare så skønt lige at mærke lidt varme, og slappe helt af uden jurabøgerne i nogle dage! På mandag skal jeg til mit første JM besøg - forventer mig ikke det store, da jeg har hørt det mere er en kort samtale, der ikke er det store i. Men dejligt at der alligevel er baby på programmet!! Ellers ser jeg selvfølgelig voldsomt frem til MD scanningen, som venter den 8. november!

Her i weekenden var vi i sommerhus på Samsø, og nogle af vores venner havde medbragt børnechampagne til mig, rigtig sødt af dem, og da jeg eeelsker søde sager, var den lige noget for mig, så nu bliver det sådan noget jeg skal slubre i mig, når vi er til festligheder fremover

Mht. indkøb af babyting så har jeg intet købt! Og elsker ellers den slags, men må bide tænderne sammen og vente til vi er flyttet, og ja jeg kommer nok til at vente til efter eksamen den 12. januar, først der tror jeg vi får rigtig tid til det! Jeg føler af og til jeg bare intet aner om hvad jeg skal indkøbe, og føler mig derved ret dum.... men sådan er det vel at være nybegynder! Jeg regner med at gå nøje ud efter DKs liste! Så kan det ikke gå galt!

Nå, det var lige lidt fra mig - en opdatering om alt muligt Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.