Hvor er det dejligt, at I er flyttet Mette!! Så bor I i den lækre store lejlighed med alt i hårde hvidevarer, yeeees det må være skønt! Jeg er jo ikke helt så langt som dig, jeg er i dag 15 + 3! Men her går det rigtig godt, jeg har ingen gener, og er ikke så træt nu, som jeg var for nogle uger siden. Det har lettet meget på min "spekulations-konto" at vi også har fundet en ny lejlighed. Har været nervøs for at det skulle blive en hård kamp, da vi gerne ville blive i Århus C! Men nu er lykken gjort, vi har fundet en 3er i latinerkvarteret!! I aften rejser jeg med min kæreste, svigerforældre, svoger og svigerinde til Toscana! Vi skal bo på en vingård i 4 dage. Så det bliver bare så skønt lige at mærke lidt varme, og slappe helt af uden jurabøgerne i nogle dage! På mandag skal jeg til mit første JM besøg - forventer mig ikke det store, da jeg har hørt det mere er en kort samtale, der ikke er det store i. Men dejligt at der alligevel er baby på programmet!! Ellers ser jeg selvfølgelig voldsomt frem til MD scanningen, som venter den 8. november!
Her i weekenden var vi i sommerhus på Samsø, og nogle af vores venner havde medbragt børnechampagne til mig, rigtig sødt af dem, og da jeg eeelsker søde sager, var den lige noget for mig, så nu bliver det sådan noget jeg skal slubre i mig, når vi er til festligheder fremover
Mht. indkøb af babyting så har jeg intet købt! Og elsker ellers den slags, men må bide tænderne sammen og vente til vi er flyttet, og ja jeg kommer nok til at vente til efter eksamen den 12. januar, først der tror jeg vi får rigtig tid til det! Jeg føler af og til jeg bare intet aner om hvad jeg skal indkøbe, og føler mig derved ret dum.... men sådan er det vel at være nybegynder! Jeg regner med at gå nøje ud efter DKs liste! Så kan det ikke gå galt!
Nå, det var lige lidt fra mig - en opdatering om alt muligt
Knus
Anmeld