Hold da op - tiden flyver bare!
Jeg synes også lige vi allesammen var så glade for, at nu var vi i hvert fald ovre uge 12 og nu kunne det kun gå fremad...og det er jo faktisk ved at være lang tid siden!
Her går det også stille og roligt. De store ting er på plads (barnevogn, puslebord, tremmeseng osv.), så mangler vi bare nogle småting, men der skal jo også være lidt at lave, når jeg går på barsel!
Nå, ja - og så lige børneværelset
! Vi har haft huset til salg i lidt over 3 uger og der sker bare nada!
Vi vil i gang med at bygge nyt, så der går jo nok lige et par dage
, før børneværelset er klar - og vi begynder i hvert fald ikke at bygge noget som helst, før vores gamle hus er solgt!
Har I forøvrigt styr på, hvornår I går fra? Jeg har nemlig ikke selv den endelige dato på plads, for jeg vil gerne gå på barsel lillejuleaften, så jeg slipper for at arbejde i dagene mellem jul og nytår (og der er jo 4 dage i år
)...min chef synes jeg skal gå fra til nytår, men nu må vi se, hvad det ender med!
Jeg fejler stadig ikke noget - jeg har haft en rigtig nem graviditet indtil videre, men sådan har det også været de andre to gange.
7-9-13!
En gang imellem lidt halsbrand, men det går væk lige så hurtigt, som det kommer uden jeg behøver gøre noget.
Vand i benene er der heller ikke så forfærdeligt meget af endnu. Kun lidt om aftenen men ikke noget der generer.
Min akilleshæl er så min vægt
...puha jeg tror, der er røget 10 kg. på nu, men vores vægt er (heldigvis) gået i stykker, så jeg er ikke blevet vejet i næsten 2 uger, og da stod den på +8 kg.
Æv, æv - og jeg havde lige tabt mig 19 kg. inden jeg blev gravid...
Men alt i alt går det godt - jeg synes, det lyder til, at der er flere af jer, der har det meget værre end mig
.